Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

30.7.12

Της Μάγισσας και του Ζεπ

Άτε να χαλαρώσουμε...αν δεν το ξέρετε, η Μάγισσα [ μία είναι η Μάγισσα ] προσπαθεί να διαφθείρει το κομμουνιστικό κίνημα της κύπρου [ το ποιό; ] με εντελώς πλάγιους τρόπους...εγώ επειδή την ξέρω, πρέπει να αποκαλύψω το σχέδιο, διότι στα δίκτυα της έχουν πέσει και καλοί άνθρωποι, τίμιοι όπως ο Ζεπ...

Ας πούμε σήμερα η Μάγισσα έκαμε ποστ για τους Μάγια και απεφάνθει πως υπάρχει η προφητεία πως το 2012 θα καταστραφεί "κάτι", θα καταστραφεί "ο παλιός κόσμος" και στη θέση του θα αναδυθεί ένα καινούριος...

Ε καλά ρε Μάγισσα τζαι εγώ είπα ότι θα ππέσει το σύστημα αλλά όι τζαι ως τον Δεκέμβρη του 2012!!

Δηλαδή εσύ που την βλέπεις την πτώση και που βλέπεις την "πνευματική αναγέννηση"...καταρχήν βλέπεις οπουδήποτε κανένα "πνεύμα";...να μου το δείξεις...πριν μου το δείξεις μπορείς να μου πεις τα συστατικά αυτού του "πνεύματος"; Ή έστω να μου πεις ποιά είναι τα σημάδια; Π.χ σημάδια του πνεύματος είναι το κίνημα των ανώνυμους; δηλαδή εν πνευματικό να είσαι ανώνυμους; με ποιόν τρόπο;

Θέλω να πιστέψω γι αυτό ρωτώ. Αν είναι για να πέσει το σύστημα μέσα!!! Τί πρέπει να κάνω, θα με καθοδηγήσει κανένας;

Να απαλλαγώ από την αρνητική ενέργεια, πρώτο.

Να κόψω τις βλαβερές τροφές, δεύτερο.

Να ξυπνώ στις 5 το πρωί και να ατενίζω τον ήλιο - τρόπος του λέγειν να μεν τυφλωθούμε τζιόλας - και να ψάλλω τις πρώτες 3 βδομάδες ΟΜ μέχρι να παύσει η ενέργεια του νου και ο εσωτερικός διάλογος.

Να κάνω δεκαπέντε λεπτά διαλογισμό κάθε βράδυ. Θα σκέφτομαι πως μπαίνει ένα μαύρο φως από τα πόδια μου και διαπερνά όλη την σπονδυλική μου στήλη μέχρι το κεφάλι, όπου θα βγαίνει ως λευκό.

Να δημιουργήσω ένα χώρο στο σπίτι για διαλογισμό - μα εν θα κάμνω τίποτε άλλο τελικά; - όπου θα απαγορεύεται η είσοδος στον οποιοδηποτε άλλον.

Να πάρω τα άπαντα του Κρισναμούρτι, του Όσσο, της Esther και Jerry Hicks και να διαβάζω ανελλειπώς.

Να βρω ένα κουτί, διακοσμημένο όμορφα, όπου μέσα θα βάζω εικόνες που θα αναπαριστούν τις επιθυμίες μου. Π.χ αν θέλω να πάω στην Πορτογαλλία για διακοπές να βάζω φωτογραφίες της Πορτογαλλίας. Αν θέλω να αγοράσω ένα σετ σεντόνια το ίδιο. Αυτό το κουτί θα πρέπει να το έχω σε ένα καθαρό ενεργειακά χώρο μέχρι να δω όλες μου τις επιθυμίες να πραγματοποιούνται με μαγικό τρόπο. Π.χ θα μου τηλεφωνήσει η μάμμα μου ότι θα έρθει να με δει και θα μου φέρει το ίδιο σετ σεντόνια που ήθελα χωρίς εγώ να της το έχω αναφέρει.

Όταν θα τα κάνω όλα αυτά, θα είμαι έτοιμη να συντονίσω την ενέργεια μου με άλλους συμπολίτες μου. Αν ο σκοπός μου είναι να πέσει το σύστημα τότε θα συντονιστώ με συμπολίτες μου που έχουν τον ίδιο στόχο.

Π.χ την Μάγισσα και τον Ζεπ.

Έτσι σιγά σιγά θα φτιαχτεί ένα κίνημα - είναι εντελώς καινούρια ιδέα αυτή, όι να νομίσετε ότι εν καμμιά αμερικανιά του 70 - όπου θα πέφτουν και θα γίνονται στάχτη όλα τα κακά και ανεπιθύμητα.

π.χ

θα μαζευτούμε έξω από το υπουργείο οικονομικών όταν θα είναι μέσα η Τρόικα, θα λέμε ΟΜ και θα πάθει κράμπα σε όλο της το σώμα η Δρακουλέσκου με αποτέλεσμα να διακοπεί η συνεδρία.

θα μαζευτούμε έξω από το δημαρχείο Λευκωσίας, θα λέμε ΟΜ και θα δώσει παραίτηση ο Γιωρκάτζης δηλώνοντας ότι αποφάσισε να μονάσει στο άγιο όρος για να συγχωρεθούν οι αμαρτίες του παπά του.

θα πάμε στη Στράκκα, θα λέμε ΟΜ και ο Πρίγκιπας θα μας υποδεχτεί δηλώνοντας πως χαρίζει όλη την περιουσία που του άφησε ο Λεβέντης, η Φωτεινή και ο Τάσσος στο Κομμουνιστικό Κόμμα Ρωσίας.

θα διοργανώσουμε παγκόσμια μέρα ΟΜ όπου όλοι οι λαοί θα διαλογίζονται και με το πέρας του διαλογισμού θα αυτοδιαλυθεί το ΝΑΤΟ.

η μόνη απορία που έχω είναι αν θα μπορώ πριν το διαλογισμό ή έστω μετά να πίνω μοχίτος...τί έχει να πει η ενεργειακή θρησκοληψία περί τούτου;

η άλλη απορία που έχω είναι : γιατί δεν κατάλαβα λέξη από το φιλμάκι πιο κάτω; έχει κάτι η ενέργειά μου; ή να ψάξω το νοητικό μου σύστημα;






8 σχόλια:

  1. σόρυ αλλα προέκυψε κάτι σοβαρο...


    Έτοιμος να αναλάβει την όποια ευθύνη αναλογεί στην κυβέρνηση για τα προβλήματα στην οικονομία, δήλωσε από το Λονδίνο ότι είναι ο Πρόεδρος της Κύπρου Δημήτρης Χριστόφιας.
    Σε συνέντευξη του στον ελληνικό ραδιοσταθμό του Λονδίνου (LGR) o πρόεδρος Χριστόφιας κατέστησε ταυτόχρονα σαφές ότι δεν πρόκειται να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη για την έκθεση των τραπεζών στα ελληνικά ομόλογα.

    Ο Πρόεδρος Χριστόφιας άσκησε έντονη κριτική στην αντιπολίτευση και στον τέως διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας Αθανάσιο Ορφανίδη.

    Αυτό που έχουμε στην Κύπρο δεν είναι αντιπολίτευση, είπε και υποστήριξε ότι «η καταστροφολογία και το μίσος για τους πολιτικούς αντιπάλους, χαρακτηρίζουν χώρες και λαούς με υποανάπτυκτη πολιτική κουλτούρα».

    Επέκρινε, επίσης, τον τέως διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας ότι όχι μόνο δεν προειδοποίησε για τους κινδύνους από την έκθεση στα ελληνικά ομόλογα, αλλά αντιθέτως «εξωθούσε τις τράπεζες να τα αγοράζουν και καλούσε τον κόσμο να μην έχει εμπιστοσύνη στα κυπριακά ομόλογα».


    ρε Μαγισσα πότε θα πάμε να κάμουμε ΟΜ της Κ.Ε του ΑΚΕΛ να μην υπογράψει ο Χριστόφιας το μνημόνιο;...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν να ξεκινήσω που το σοβαρόν:

    Θεωρώ ότι η αντίδραση τούτη του Χριστόφκια ήταν αναμενόμενη. Εν με εξέπληξεν καθόλου - τζιαι ξέρεις ήντα εύκολα εκπλήσσουμε, το γούρλωμαν εν μόνιμη κατάσταση σχεδόν. Τζιαι όπως δείχνει το πράμαν εν χρειάζεται ομμ πόξω που την Κ.Ε. του ΑΚΕΛ.

    Πάμεν πάρακατω:

    Πέρσι έτσι τζιαιρόν επίστευκεν κανένας ότι το θέμαν των τραπεζών ήταν να πάρει έτσι διαστάσεις τζιαι εννοώ με το ξισσιέπασμαν όϊ με την κατρατζιύλαν; Νομίζω πως όϊ. Έτο εμάσιετουν ο Λινός τζιαι η Δέφτερη Ανάγνωση τζιαι εντάσσουνταν εις την κατηγορία μου. Τούτη ούλλη η αναταραχή εσέναν έν σου λαλεί ότι ο κόσμος αλλάσσει; Ακόμα τζιαι οι Ανώνυμοι; Ενόμισες ότι εν τυχαία που κρούζω σανταλόξυλα, σπατζιάν, λιβάνια τζιαι δκυόσμιες; Οξά νομίζεις ότι εν για να γίνουμαι χάϊ; Εν τζιαι πιάννουμεν έτσι πράματα - το χαϊλλίκκιν εν έμφυτο.

    Δαμέ, εσύ η προσωποποίηση του ορθολογισμού τζιαι ξέρεις τζιαι το τάντρα γιόγκα! :)

    Καλώς ή κακώς, τα πράματα αλλάσσουν τζιαι εν έσιει γυρισμό. Με ή δίχα ιεροτελεστίες δικές μου. Τρόπος για απόπειραν τουλάχιστον είπα σου μπορεί τζιαι να υπάρχει. Τζιαι εννά το αναλύσουμεν που κοντά - με ή χωρίς μοχίτα.

    Είπαν το τζιαι οι Μάγια, είπεν το τζι' ο Νοστράδαμος, είπεν το τζι' ο Άης Παϊσιος. Είπα το τζιαι γιω! :) Τρώει-κανεί! Εν τόσον απλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οτι ειμαι καλος ανθρωπος τζιαι τιμιος (τζιαι ομορφος) εν γνωστο, αλλα ενεπεσα στα διχτυα της μαγισσας. Ημουν θετικος ανθρωπος που πριν να απλωσει δικτυα η μαγισσα :)

    Τελοσπαντων, εν φανερο οτι εν επικοινωνουμε, αρα γιατι να προσπαθει να πεισει ο ενας τον αλλον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αποφασισες το α;εν επικοινωνουμε λαλεις... τζαι εγω θετικός ανθρωπος ειμαι ζεπ...γι αυτο εν μπορώ να λεω ψεματα γιατί μετά ντρεπουμαι με τες δυστυχιες του κόσμου...αλλα αφου το αποφάσισες εντάξει...:)

      Διαγραφή
  4. αρχίζω και εγώ από το σοβαρό!

    την εποχή που εγώ ηξερα την τάντρα γιόγκα εσύ εφύτεφκες φατζιήν μες το κουππουιν του κριστης με το παμπατζιν τζαι εσιερεσουν ότι ανακάλυψες την τασιηνοπηττα...:))

    το δευτερο σοβαρό είναι η Τρόικα [ βλέπεις οτι κάνω προόδους και συγχροτιζομαι με το "παγκόσμιο πνεύμα" αλλαγής ]
    δεν γνωριζω τί εννοει ο πρόεδρος...εννοεί δεν θα υπογραψει για τα 9 δις [μιαν λαμπαδα ίσια με το προεδρικό ] ή εννοεί απλά πως θα γίνει ερευνα για τις ευθυνες; αγνωστο...

    φυσικά πέρσι τζαι προπερσι καποιοι εφωναζαν για το τραπεζικο συστημα και για το κράτος και για το συστημα γενικά...να με παω πισω τζαι να εβρω αναρτησεις οπου φιλοι και γνωστοι εψιλοξιτιμαζαν με γιατι σπερνω απαισιοδοξία και κουβαλώ ξενοφερτες συνήθειες και αυτά εμας δεν μας αφορουν κ.λ.π κ.λ.π...

    να μεινουμε στους Μαγια...άτε να δεχτω τους Μαγια...αν θα παμε τζαι στον Παίσιο εν θα λαβω μερος στην ομάδα ΟΜ!

    ΟΜ σημαίνει Ολοι Μαζί ή σημαίνει Ολοι Μαλάκες; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν αυριο που θα πάω στον μπακαλη του πω ΟΜ τζαι δεν μου δώσει το ψουμνισμα να φύω θα ερτω τζειπαστο πριγκιπατο να συναξω ότι εσιεις μες το ψυγείο μαγισσα...τζαι μετα καμνε εσυ ΟΜ να ξαναγεμώσει...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν κοπέλια μου! Έτσι για να ξιγούμαστεν:

    Τζιαι όμορφος τζιαι έξυπνος τζιαι με χιούμορ που εν έππεσεν στα δίκτυά μου δεν υπάρχει (πέρκι να το πάρετε τζιαι στα σοβαρά τωρά) - Γι' αυτό όμορφη φέρ' τη γυάλλα να βάλουμεν μέσα το Ζεπ τζι' εν είδος προς εξαφάνισην! :) :) Εφύτευκα φατζιήν μες το κουππούϊν του κρίστη ............... εσύγκλισα τη γειτονιάν που το χάχχανον!!! Αλλά άμαν σε πιάννουν τζιαι σεν τζιαι το Φούλλλληηηη (μάνα μου τον τζι' επεθύμησάν τον που πήεν τζιαι χάθηκεν!) οι ηλικιακές διακρίσεις ...... είπαμεν μετά τα '30 ούλλοι .... σιύλλοι μια γενιά! :)

    Ζεπ, έτο παίζει τη σοβαρή δαμέ τζιαι νομίζει ο κόσμος ότι εν έτσι πάντα! Που να τη δεις εις τα καλά της! Πολλύ γέλιον. Αν ακούσεις καμιάν φορά, σειρήνες της αστυνομίας για οχληρία στην Παλιά Λευκωσία, εν εμάς που βουρούν να συνάξουν γιατί γελούμεν δυνατά τζιαι κινδυνεύκει η αρχιεπισκοπή να πάθει ρωγμές!

    Η λαμπάδα γίνεται ν' αν στο μπόϊ μου;! Έτσι για να ξεπεράσει το προεδρικόν τζιαι να βρεθεί επιτέλους τζιαι υποκατάστατον του συμβόλου του αγάλματος του Μακαρίου τωρά που το πέτησεν ο Τόμμυς πας τα θρονιά!

    Το ψυγείον έσιει σταφύλιν, πεπόνι, κρασιά τζιαι σοκολάτες που πρέπει να τσιακκάρω αν ελήξαν γιατί συνηθίζω το! Κόπιασε, τζιαι μεν ανησυχείς το ΟΜ μου πιάννει - άψα τα λιβάνια πάλε! :)

    Άμαν δέχεσαι τους Μάγια μια χαρά πάμεν! Προχωρούμεν τζιαι στο διακτινισμό!

    Προς το παρόν, φιλώ σταυρωτά τζιαι πάω να δκιαβάσω σαν καλή κορούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...μαλλον ο ζεπ επηρεν το στα σοβαρα...οποταν πρεπει να κλειθει σε οινοποσία να καταλαβει ότι ετσι καμνουμε...ζεπ, αρεσκει μας λλιον το περιπαιξιμον μεταξύ μας, μεν παρεξηγείς...:)

      η λαμπαδα στο μπόι σου συφφερει, 1 τζαι 53 είπαμε;...:)))

      ατε ρε, ανεβάζω ενα καταπληκτικό αρθρο που ήβρα. γειά!

      Διαγραφή