Το sms του φίλου για το αρχείο της μνήμης: "Πολιτική ΔΗΜΑΡ, Ρητορική ΣΥΡΙΖΑ και σύμβολα ΚΚΕ...να μην πω για ΠΑΣΟΚ και με πεις πάλι συριζαίο..."
Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.
Ζοζέ Σαραμάγκου
Ζοζέ Σαραμάγκου
Πλουτων,
ΑπάντησηΔιαγραφήεξηγηθηκα νομίζω και ημουν σαφής. Δεν συνομιλώ με δύο κατηγορίες ανθρώπων: με τους φασιστες και με τους επισης κατ εμε φασιστες ταχα αριστερους εθνικιστες.
Σε παρακαλω να το σεβαστεις. Τα ζητηματα που αφορουν τους κομμουνιστες της κύπρου δεν ειναι ζητήματα προς συζητηση με εθνικιστες.
Και να με συγχωρεσεις για την πιθανη μου αγενεια.
Χαιρετω.
Ακόμα δεν κατάλαβα τι ακριβώς εξυπηρετεί η συζήτηση που γίνετε σε κάμποσους διαδικτυακούς χώρους τούντου τύπου που υπονοεί και το sms πιο πάνω. Τι στόχο έχει; Τι προσπαθεί να αποδείξει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σύγκριση κινημάτων που δρούν σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες είναι δόκιμη; Μπορεί να είναι αν λαμβάνει υπόψη συνολικά το πλαίσιο. Αν όχι όμως τότε πως θα κριθεί; Στην ρητορική; Στο αποτέλεσμα; Στο πως βιώνει ο λαός τα αποτελέσματα; Πως;
Ας πούμε εν δόκιμη μια σύγκριση του ΚΚΕ με το ΚΚ Λαών της Ισπανίας; Σε ποια βάση;
Εξακολουθώ να μην μπορώ να προσδιορίσω τι εξυπηρετεί.
Τούτο εν αναιρεί την ανάγκη για κριτική. Ακόμα και σκληρή. Στην βάση όμως τεκμηρίων που να πατούν στην τοπική πραγματικότητα. Χ.
Να σου πω τη δική μου γνωμη.
ΔιαγραφήΤο κομμουνιστικο κινημα δεν ειναι εφεύρημα της Κυπρου, οπως ξερουμε. Η ιστορια δε των κομμουνιστικών κινηματων παγκοσμια αλλα και στην περιοχή εχει κατα τοπους "αορατες" κλωστες που δενουν τοσο καθε τοπικο κινημα με τις απαρχες της ιστοριας του Μ-Λ οσο και με τις απαρχες του ιδιου του τοπικου κινηματος.
Αφετερου τετοιες αορατες κλωστες στην παροδο του χρονου δημιουργουνται και με τα αλλα κομμουνιστικα κινηματα.
π.χ εμενα η δηλωση του Προεδρου στο Ευρωκοινοβουλιο πως δεν ξερει για την Σοβιετικη Ενωση και τις λοιπες χωρες του Υπαρκτου αλλα ξερει μονο το ΑΚΕΛ και την δημοκρατικη ιστορια του, εκτος απο αβασταχτα επηρμενη ως προς την ιστορια του τοπου μου φανηκε και επηρμενη ως προς την ιστορια του ιδιου του κομμουνιστικου κινηματος παγκοσμια.
Μηχανιστικου τυπου συγκρισεις δεν οφελουν αλλα ειναι και εντελως λανθασμενενες.
Παρολα αυτα, η αναγκη του διαλογου καταδεικνυει καποια σημαντικα κενα.
Ενα απο αυτα τα κενα ειναι η ελλειψη ιστορική καταγραφης. Χτες διαβαζα τον Ριζοσπαστη και σκεφτομουν πως στην Κυπρο δεν υπαρχει κανενος ειδους καταγραφή της πολιτική ζωης απο επαναστατική μαρξιστική-λενινιστικη σκοπια. Αρα η ιστορια "δημιουργειται", γινεται ιστορια, γινεται μνημη εξ αρχης λογοκριμενα ετσι τζαι αλλιως.
Εννοειται πως το αλλο τεραστιο κενο ειναι το γεγονος πως εφοσον δεν υπαρχει ενα Κομμουνιστικο Κομμα στην Κυπρο, η ίδια η θεωρια ειναι καταδικασμενη σε ληθη.
Να πω και κατι προσωπικο. Αν τα τελευταια δυο χρονια δεν υπηρχε το κκε στη ζωη μου με τον αλφα ή βητα τροπο, δεν θα ειχα ουτε το μυαλο ουτε το θαρρος αλλα δυστυχως ουτε την αξιοπρεπεια που αισθανομαι οτι εχω εξαιτιας αυτης της συνδεσης.
Τελευταιως αρχισα να ελπιζω πως αυτες τις συνδεσεις μπορω να τις διευρυνω κιολας.
Φυσικα κριτικη στη βαση της τοπικης πραγματικοτητας. Αλλα το γεγονος της μη υπαρξης επιλογης εν μερος τουντης πραγματικοτητας και δεν μπορει να αποσιωπαται.
Να προσθεσω επισης πως αν ο Προεδρος δεν ενδιαφερεται για την Σοβιετια και την ιστορια τοτε το πιο τιμιο ειναι το κομμα να αφαιρεσει τα συμβολα που χρησιμοποιει και να αλλαξει και το καταστατικο του μιαν τζαι καλην.
ΔιαγραφήΔεν χρειαζεται η ασεβεια να παιζουμε με την μαρξιστική-λενινιστικη παραδοση.
Η ακριβής δήλωση ενώπιον της λυκοφωλιάς ήταν αυτή «Ανεξαρτήτως τι έγινε στη Σοβιετική Ένωση ή σε οποιεσδήποτε άλλες χώρες, εγώ μπορώ να μιλώ για το ΑΚΕΛ, για την Κύπρο και για τον εαυτό μου ως ένα αγωνιστή για τη Δημοκρατία» Άμαν την δεις έξω από το πλαίσιο, που λέχθηκε, μεταξύ ποιών άλλων θεμάτων κλπ εν εύκολο να δοθεί η ερμηνεία που δίνεις, με την οποία βέβαια διαφωνώ. θεωρώ όμως ότι είτε έπρεπε να μην λεχθεί είτε να επεξηγηθεί. Ας πούμε, βλέπω συχνά τον βρώμικο τρόπο σε πάνελ είτε δημοσιοκάφρων είτε πολιτικάντηδων να θεωρούν ότι στριμώχνουν το ΚΚΕ ταυτίζοντας το με το ΚΚ Β.Κορέας. Σωστά απαντούν, άστε τα σάπια ελάτε στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο ήθελα να πω. Δεν θα ήταν φρόνιμο να συνεχίσω την συζήτηση από εδώ. Ακριβώς γιατί εξακολουθώ να μην μπορώ να πειστώ ότι εξυπηρετεί η σύγκριση ανόμοιων συνθηκών. Ξαναλέω, άλλο η κριτική, άλλο η σύγκριση.
Το ΚΚΕ είναι στην ζωή μου τα τελευταία 20 χρόνια. Με πολλούς τρόπους. Τούτο διά μου δύναμη να το υπερασπιστώ όπως μπορώ, αλλά κρίνοντας το με βάση της Ελληνική πραγματικότητα.
Αφήνω το ως δαμέ :)) X.
Υπαρχει κοινος τοπος. Κατι που το λεω δημοσια,εφοσον αυτη η κουβεντα γινεται δημοσια, παρολο οτι ιδιωτικα ειναι περιττο να το πω.
ΔιαγραφήΑλλο συνθηκες αλλο πραγματικοτητα....χρειαζεται περαιτερω αναλυση, εφοσον υπαρχει διαφορετική εκτιμηση για το μελλον...αφηνω το ως δαμε επισης..