Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

20.6.12

για το χαμένο μου αγώνα..





Aφήνω πίσω τις αγορές και τα παζάρια.
Θέλω να τρέξω στις καλαμιές και τα λιβάδια,
να ξαναγίνω καβαλάρης
και ξαναέλα να με πάρεις ουρανέ,
για δεν υπήρξα κατεργάρης
και τη χρειάζομαι τη χάρη σου μωρέ.

Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω;
Μιαν ανάσα γυρεύω για να γιάνω.
Δεν το πιστεύω να με χλευάζεις
σαν σε χαζεύω δεν χαμπαριάζεις.
Πρότεινέ μου κάποια λύση
δεν θα σου παρα-κοστήσει.

Και θα σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν.
Για το χαμένο μου αγώνα
που τ' αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαίν'.

Aφήνω πίσω το σαματά και τους ανθρώπους.
Έχω χορτάσει κατραπακιές και ψάχνω τρόπους
πως να ξεφύγω από τη μοίρα
κι έχω μέσα μου πλημμύρα ουρανέ,
για δεν υπήρξα κατεργάρης
και θα το θες να με φλερτάρεις γαλανέ.

Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω;
Κάνε πάσα καμιά ματιά και χάμω.
'κει που κοιμάσαι και αρμενίζεις
ξάφνου αστράφτεις και μπουμπουνίζεις
κι ότι σου 'ρθει κατεβάζεις
μην θαρρείς πως με ταράζεις.

Γιατί σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν.
Για το χαμένο μου αγώνα
που τ' αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαίν'.

3 σχόλια:

  1. ο μόνος χαμένος αγώνας είναι αυτός που δεν δώσαμε. Θα μπούμε για μία ακόμη φορά στην κρεατομηχανή, θυμόμενοι τα λόγια του ποιητή:
    "Αν δεν καω εγώ/
    δεν καείς εσύ/
    πως θες να γίνει/
    από τα σκοτάδια φως;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) ετσι ειναι το ξερω...αν υπαρχει μια ελπίδα τρας αυτη πηγαζει απο το γεγονος πως καποιοι ανθρωποι εξακολουθουν να μην πουλανε...υπαρχει ποιοτική διαφορα και μ΄αυτη τη ποιοτικη διαφορα πρεπει να παμε στην επομενη μαχη...πρεπει να βρεθουν πρακτικοί τροποι για να δωθει έμφαση σ΄αυτη τη διαφορα, δεν ξερω ποιοι...

    όσο για το ποστ, μαζεύω δυναμεις με το δικο μου τροπο, τιποτ΄αλλο..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύντροφε και συντρόφισα, εδώ είμαστε, δεν το κουνάμε και ο ένας στον άλλο θα δώσει κουράγιο και δύναμη όπως κάνουν πάντα οι κομμουνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή