ή φαντάσματα του παρελθόντος
και εφιάλτες του μέλλοντος;
Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος
Κύριε Ροϊδη,
Κάποιος αμετροεπής αριστερός «ηγέτης» (που θεωρεί φάρμακο στην κρίση όχι τη φορολόγηση της Εκκλησίας, αλλά την ελεημοσύνη-με τα λεφτά μας-του αρχιεπισκόπου Βοιωτοπεδίου, Ασωπού, Βουλιαγμένης και Σιβιτανιδείου) τόλμησε να ονομάσει τις συγκεντρώσεις των «ανησυχούντων» (αν οι κινητοποιούμενοι ήξεραν τι τους γίνεται, θα άλλαζαν την ανατριχιαστική ονομασία) “Εκκλησία του Δήμου”, ένα θεσμό που στην εποχή του υπήρξε μια παγκόσμια πρωτοπορία. Ένα κομμάτι της Αριστεράς έχει χάσει το μπούσουλα. Έχουμε συλλάβει την «Αυγή» να μη σέβεται τη δημοκρατική της ιστορία, άλλοτε υμνώντας τον sir Βασίλειο Μαρκεζίνη ή τον Μιλτιάδη Έβερτ κι άλλοτε λογοκρίνοντας ειδήσεις που θίγουν τον ελεήμονα (της “Αλληλεγγύης” που άλλαξε όνομα και κράτησε τα κλοπιμαία) σύμμαχο του κ.Τσίπρα στη μάχη κατά της φτώχειας τον αρχιεπίσκοπο Γιάννη Λιάπη.
Δυστυχώς η «Αυγή» έχει ανοιξει επικίνδυνο νταραβέρι με τον τ.υπουργό της ΝΔ κ.Μίκη Θεοδωράκη τον οποίο υποστηρίζει τηρώντας ουδέτερη στάση στο ζήτημα του αποκλεισμού του «λόγω αντισημιτισμού» από την πρόεδρο της Βουλής της Αυστρίας.
Χειρότερη στάση είχε κρατήσει σύσσωμη σχεδόν η Αριστερά όταν ο πολιτικός αυτός είχε πει πως «Οι Εβραίοι είναι στη ρίζα του κακού», δήλωση για την οποία ποτέ του δε ζήτησε συγνώμη.
Μάλιστα πρόσφατα προσχώρησε στη «Σπίθα» ο αιδεσιμολογιότατος πρωτοπρεσβύτερος Κωνσταντίνος Μπέης, ο οποίος αντί “να βγάλει το δοκάρι απο το μάτι του” ως ιερωμένος μιας Εκκλησίας που έχει ιστορικά κακουργήσει χιλιάδες φορές, και κατά των Εβραίων, ο οποίος έχει γνωματεύσει υποκριτικά: «Πίστευα οτι, μ’ αυτές και άλλες, ασφαλώς πιο συνταρακτικές, εμπειρίες απο το φοβερό Ολοκαύτωμά του, ο λαός του Ισραήλ θα είχε βάλει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας τις εκδικητικές επιταγές του Εβραϊκού Νόμου…».
Η «Αυγή» και η Αριστερά, σήμερα κρύβουν και απροκάλυπτα φασιστικές δηλώσεις του τ.υπουργού: «Πολλοί λένε ότι πρέπει να σεβόμαστε τη θέληση των ανθρώπων για την καταγωγή τους. Εγώ θα έλεγα: θες να είσαι Τούρκος; Πήγαινε στην Τουρκία». Τη φράση του σκέπασε το χειροκρότημα των παρισταμένων. Και συνέχισε γελώντας: «Τι κάθεσαι και υποφέρεις;» και τη σύνθεση του στενού και του ευρύτερου περίγυρου της «Σπίθας» που ανάμεσα σε πρόσωπα και γεγονότα που προκαλούν απώθηση σε κάθε δημοκρατικό άνθρωπο μέλη και φίλοι της ζητούν τοίχο κατά των μεταναστών σε όλο το μήκος του Έβρου, ενώ «… τον Θεοδωράκη στηρίζει ο όμιλος Κυριακίδη – Λαυρεντιάδη μέσω της ΜΚΟ του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων Ρωμηοσύνη».http://www.prin.gr/2011/05/spithes.html
Να θυμίσω τι βούρκος κρύβεται κάτω από τον τίτλο «πατριαρχείο Ιεροσολύμων; Όταν βρουν μπροστά τους τη «Σπίθα» να τους παίρνει ψήφους ανυποψίαστων Αριστερών, θα ανοίξουν το στόμα τους αλλά θα είναι πολύ αργά.
Τη 1/6 που κατέβηκα στο κέντρο είδα από κοντά τον απίστευτο συρφετό που συγκροτεί ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των «Ανησυχούντων» (οι εξαθλιωμένοι μετανάστες δεν τόλμησαν να είναι παρόντες σ’αυτήν την επαναστατική διαδικασία) αφού μέχρι κι ο παπα-Τσάκαλος του «Λάος» αγόρευε περί ώρα 8 μ.μ. στο Νότιο τμήμα της πλατείας, ενώ στο Βορεινό κυριαρχούσαν οι ελληνικές σημαίες, οι κατσαρόλες, οι μούντζες κατά της Βουλής που εξέλεξε ο ελληνικός λαός, το πανό κατά της «παγκόσμιας διακυβέρνησης» και η οργάνωση «300 Έλληνες»,
Κατάλαβα πολύ καλά γιατί τώρα που Χρυσαυγίτες λιντσάρουν ατιμώρητοι μετανάστες, αυτοί οι εξεγερμένοι (κατά του εαυτού τους;) πολίτες του καναπέ που επιδοκίμαζαν δεκαετίες τώρα με την ψήφο τους τα αίσχη της κυρίαρχης πολιτικής, απόντες στην πλειοψηφία τους από κάθε εργατική ή άλλη κοινωνικής διεκδίκησης διαμαρτυρία, ξεσηκώνονται γιατί ανακαλύπτουν πως δεν μπορούν πια να διορίσουν τα παιδιά τους στο Δημόσιο, να παίρνουν φακελάκια ή επιδόματα σε βάρος της κοινωνίας, να φοροκλέβουν, να καταπατούν και να χτίζουν ασύστολα, απέσπασαν ανάμεσα σε εξυπνάδες και γελάκια τα ευμενή σχόλια δυο προσωπικοτήτων του Σοσιαλισμού, της κας Στάη και του κ.Θέμου Αναστασιάδη, στην εκπομπή του τελευταίου. Την παραμονή ένα τμήμα των συγκεντρωμένων που πήγαν στα Προπύλαια για να ακούσουν τους ετερόκλητους φιλόδοξους αυριανούς βουλευτές της «Σπίθας» (που συσπειρώνονται γύρω από έναν ηλικιωμένο άνθρωπο που πάντα του κλωτσούσε την καρδάρα με το γάλα για να ικανοποιήσει τον αχαλίνωτο εγωκεντρισμό του μεγάλου καλλιτέχνη), είχε αποκοπεί και προπηλάκιζε συλλήβδην τους εκλεγμένους εκπροσώπους του ελληνικού λαού, μη εξαιρώντας βεβαίως τον κ.Τσίπρα ή τον λιποτάκτη της Περιφέρειας Αττικής (του έπεσε στενή;) κ.Αλαβάνο της πλατείας Ταχρίρ που παραιτήθηκε για να αφοσιωθεί στον τρίτο Δεκέμβρη.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η «Αυγή» συμπλέει στην πρώτη σελίδα από τη δική της εθελότυφλη σκοπιά με την «Ελεύθερη Ώρα», τη «Δημοκρατία», τον «Ελεύθερο Τύπο», τον «Αδέσμευτο Τύπο» τον «Ελεύθερο» και την «Αυριανή», προσβλέποντας στη «Σπίθα» και στους «Ανησυχούντες»: «Μια λαοθάλασσα ένωσε χθες το Σύνταγμα, όπου για έβδομη μέρα συνεχίστηκε η διαμαρτυρία των Αγανακτισμένων, με τα Προπύλαια, όπου ο Μίκης Θεοδωράκης μίλησε σε εκδήλωση πανεπιστημιακών κατά του Μνημονίου.Σύνθημα: “Λαός ενωμένος, ποτέ νικημένος“.
Ευτυχώς το ΚΚΕ θέλεις επειδή αντιπαθεί ότι δεν ελέγχει, θέλεις γιατί αποφεύγει τους τυχοδιωκτισμούς στους οποίους είναι αφόρητα επιρρεπής ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ , κράτησε ειλικρινή στάση: «Δεν αρκούν και δεν ανησυχούν το σύστημα» οι συγκεντρώσεις «αγανακτισμένων πολιτών», σχολίασε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα.
Κύριε Ροϊδη, δεν πιστεύω σε τυφλές εξεγέρσεις αγανακτισμένων μικροαστών συνηθισμένων μέχρι χτες να φωνάζουν μόνο όταν θίγονται τα τοπικιστικά, οικογενειακά ή ατομικά τους συμφέροντα. Δεν τους τσουβαλιάζω όλους, υπήρχαν και σεβαστά πρόωπα στην πλατεία, αλλά ας βρίσουν πρώτα οι περισσότεροι τον εαυτό τους στον καθρέφτη, ας αρχίσουν να σκέπτονται πολιτικά, ας βγουν από το μικρόκοσμό τους, ας ενταχθούν σε σοβαρές συλλογικότητες, ας μάθουν να ξεχωρίζουν τους τίμιους από τους κλέφτες, ας σκεφθούν κάποιες λύσεις κι ύστερα να τους πάρω στα σοβαρά.
Κύριε Ροϊδη, δεν πιστεύω σε τυφλές εξεγέρσεις αγανακτισμένων μικροαστών συνηθισμένων μέχρι χτες να φωνάζουν μόνο όταν θίγονται τα τοπικιστικά, οικογενειακά ή ατομικά τους συμφέροντα. Δεν τους τσουβαλιάζω όλους, υπήρχαν και σεβαστά πρόωπα στην πλατεία, αλλά ας βρίσουν πρώτα οι περισσότεροι τον εαυτό τους στον καθρέφτη, ας αρχίσουν να σκέπτονται πολιτικά, ας βγουν από το μικρόκοσμό τους, ας ενταχθούν σε σοβαρές συλλογικότητες, ας μάθουν να ξεχωρίζουν τους τίμιους από τους κλέφτες, ας σκεφθούν κάποιες λύσεις κι ύστερα να τους πάρω στα σοβαρά.
….
ΥΓ
Ο Μίκης υπερασπίζεται το Ναζιστή αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, σε ανταπόδοση της συναυλίας του στη Μητρόπολη:
«..Εχει συνέχεια ο Ελληνισμός. Μόνο με την ανανέωση της μνήμης και της πίστης μπορούμε να γίνουμε κάτι. Πρέπει να έχουμε βάσεις και ρίζες, να είμαστε περήφανοι για την πατρίδα και το έθνος, για αυτό το καταπληκτικό πάντρεμα της ουσίας της ελληνικότητας με την ουσία του Χριστιανισμού. Δεν ξέρουν όμως όλοι αυτοί τι σημαίνει Ορθοδοξία. …Λένε ότι δεν υπήρχε Κρυφό Σχολειό. Μέσα όμως στις εκκλησιές οι παπάδες διάβαζαν τα Ευαγγέλια, τα οποία ήταν γραμμένα στα ελληνικά».
Ακολούθως, αναλαμβάνει την υπεράσπιση του Αγίου των Τεσσάρων Εποχών από τους επικριτές του: «Βέβαια, αν κάνει μια δήλωση ο Μακαριώτατος βγαίνουν και τον χτυπούν, αμφισβητώντας το δικαίωμά του να έχει γνώμη, όπως ο κάθε πολίτης. Αν διαφωνούν με τη γνώμη του, να την αντιμετωπίσουν με επιχειρήματα. Οχι με κραυγές και αναθέματα λάσπης. [...] Εχουμε δύο μεγάλους θεσμούς στην Ελλάδα. Του Προέδρου της Δημοκρατίας και του αρχηγού (sic) της Ελλαδικής Εκκλησίας. Επαναστατώ όταν βλέπω ότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν σέβονται αυτούς τους θεσμούς. Οταν μιλάς για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή τον αρχηγό (sic) της Εκκλησίας πρέπει πρώτα να πλένεις το στόμα σου. Πρέπει να σέβεσαι τους θεσμούς για τους οποίους πεθάναμε (sic) εμείς» (Πανδώρα, ΤΟ ΒΗΜΑ 01/04/2007 )
Η αριστερα δεν ειναι κουτσομπολιστικη ομαδα στην μεσιμεριανη τηλεοπτικη ζωνη, να σχολιαζει δηλωσεις, αλλα ασχολειται με πραξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως ειναι αποριας αξιο, πως ο Ροϊδης μιλαει για την μη- καταδικη των δηλωσεων του μικη απο συσσωμη σχεδον την αριστερα (ωιμε, επικληση για συσσωματωση αka fascio), και δεν λεει τιοπτα ουτε αυτος (ουτε συσσωμοι σχεδον οι νεοφιλ εξουσιαστες-η αντιφαση-) για τις πραξεις του Ισραηλ εναντια στους παλαιστηνιους, για τους συνεχιζομενους επεκτατικους πολεμους, για τα εγκληματα πολεμου που καταδικαστηκε, για το οτι οι πολιτες αραβικης καταγωγης ειναι β κατηγοριας πολιτες και πως το ισραηλ ειναι κρατος των Ομοιων και οχι κρατος των πολιτων του.
προφανώς γιατί ο κ.Ροίδης είναι στρουθοκάμηλος, ναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι γιατί θέλει να κτυπήσει σύσσωμη την αριστερά, ναι;
γι αυτό εξάλλου στρουθοκαμηλίζοντας αναφέρει: Ευτυχώς το ΚΚΕ θέλεις επειδή αντιπαθεί ότι δεν ελέγχει, θέλεις γιατί αποφεύγει τους τυχοδιωκτισμούς στους οποίους είναι αφόρητα επιρρεπής ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ , κράτησε ειλικρινή στάση: «Δεν αρκούν και δεν ανησυχούν το σύστημα» οι συγκεντρώσεις «αγανακτισμένων πολιτών», σχολίασε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, ναι;
θα αρχίζουμε μ΄αυτό το παραμυθάκι τώρα;!
η πρόταση του ΚΚΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή«Κυβέρνηση και τρόικα πάνε το λαό από τον μεγάλο εκβιασμό στον μεγαλύτερο και από τα βάρβαρα μέτρα στα ακόμα πιο βάρβαρα. Δεν επιτρέπονται πια αυταπάτες. Αυτό είναι το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων μέσα στην ΕΕ που νόμος είναι το συμφέρον των μονοπωλίων. Λαϊκή οργανωμένη απάντηση τώρα με γενική απεργία που καλεί το ΠΑΜΕ και απεγκλωβισμός από τα κόμματα και τις αυταπάτες του συστήματος»
και η αντιπρόταση:
«Τα νέα μέτρα που συμφώνησε η κυβέρνηση με την τρόικα, σε συνδυασμό με όσα άλλα έχουν προωθηθεί από την ψήφιση του μνημονίου μέχρι σήμερα, οδηγούν σε πλήρη κατεδάφιση τους μισθούς, τις συντάξεις, τις εργασιακές σχέσεις, μετατρέπουν την εργασία των νέων σε σύγχρονη δουλεία, ανοίγουν το δρόμο για μαζικές απολύσεις στο δημόσιο και για σαρωτικό ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Η μειωμένη αγοραστική δύναμη των εργαζομένων θα οδηγήσει σε κλείσιμο χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αφού "εργαζόμενοι χωρίς λεφτά ίσον μαγαζιά χωρίς δουλειά". Οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες ο μόνος τρόπος που έχουν να απαντήσουν στην αντεργατική λαίλαπα είναι οι καλά σχεδιασμένοι, οργανωμένοι, κλιμακούμενοι και ενωτικοί αγώνες τους και η μαχητική και μαζική συμμετοχή τους ανοικτές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας που γίνονται αυτή την περίοδο στο Σύνταγμα και στις μεγάλες πλατείες της χώρας»
Ο πιο πάνω Ανώνυμος μάλλον αραιά και που [ίσως και καθόλου] παρακολουθεί το Blog του Ροίδη και δη την αρθρογραφία του Λασκαράτου!
ΑπάντησηΔιαγραφήόπου στην αντιπρόταση "όλοι οι καλοί χωράνε"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λουβί ήθελε ακόμα λλίο ψήσιμο. Εν πειράζει, εν καλό τζ' έτσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλα νέα;
το ελεύθερο κάμπινγκ ως αντικαθεστωτικό και αντικαπιταλιστικό μέτρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήκάτσε να βρω το παρεό μου κι έρχομαι!
Αν ήταν ελεύθερο κάμπιγκ... θα ήταν καλή κίνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι... άμα για να φας πρέπει να βρεις/κόψεις ξύλα... να πιάσεις κανένα ψάρι ή να συλλέξεις φρούτα, κλπ..... τότε όχι μόνο κάνεις τις πρώτες κινήσεις στην οδό της αυτοδυναμίας - αυτονόμησης...
...όχι μόνο επαναφέρεις το φυσικό ως ιδιοκτησία όλων και συνάμα κανενός (σε αντιδιαστολή με τους τεχνητούς πόλους κρατικού - ιδιωτικού)... αλλά...
...το σπουδαιότερο... συνδυάζεις άμεσα τον κόπο με την τέρψη, πράγμα που εκ των συνθηκών αντιπαλεύεται την μισθωτή εργασία ως σκλαβιά και τον καταναλωτισμό ως αντανακλαστικό του εξαρτώμενου ανθρωποπόντικα των εργαστηρίων.
Χέηηηηη-χοπ!
Χέηηηη-χοπ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈΞΩ ΤΟ ΔΝΤ - Η ΤΟΪΚΑ - ΤΟ ΧΡΕΟΣ!
ΠΑΜΕ ΑΜΑΖΟΝΙΟ!
:)
το ρ της τροικας πήγε για πέστροφες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ.... πες πες...
ΑπάντησηΔιαγραφήMouflonα Idiotε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τζιαι έκαμες τζιαι καμιά ανάρτηση όπου να ΜΑΣ επεξηγείς πως αυτό το σύνθημα τροπάρι σου προς «την οδό της αυτοδυναμίας – αυτονόμησης», θα πραγματωθεί;
απλές αυτοδύναμες και αυτόνομες κουβέντες:
ΑπάντησηΔιαγραφήη μεγαλοαστική τάξη της Κακούρη και σία που ονειρεύονται μια αρίστη κυβέρνηση τύπου Μεταξά μαλλώννει με την μεσοαστική τάξη των σπιθο-μικη-αμεσο-εισοδηματιών-απ΄όλα έχει το πανέρι-αριστερών, για το ποιός θα φάει την πίτα.
η εργατική τάξη που είναι; η εργατική τάξη είναι καθεστωτική ρε! ουστ αποδώ παλιοκομμούνια κι εσείς και τα συνδικάτα σας!
Δισ, οι συσσωματωσεις με φοβιζουν. Δεν ξερω τις απαντησεις στα κινητρα του Ροιδη, ξερω οτι ειναι λαθος και προσβλητικο. Τεσπα, ο καθενας λαμβανει την ευθυνη αυτων που λαλει και αντιλαλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο θεμα της τροϊκας και την ειρωνια των νεο-αντιΔΝΤ: σου φαινονται μικροι δυσδαιμονα, γιατι εισαι πολυ ψηλα, εσυ στο ψηλο βουνο που γινεται το ανταρτικο.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΜΠΙΓΚ, ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΑΜΑΖΟΝ. (ή αμαζονιο αργοτερα)
φίλε μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έβαλα το κείμενο του Ροϊδη για να κάμω τον δικηγόρο του. ούτε από αφέλεια όμως το έβαλα.
το θέμα μας δεν είναι ο Ροίδης.
όσο για τα μπλογκς και τα αντάρτικα, θενκς που μου δίνεις την ευκαιρία...
οι εργατες εν έχουν μπλογκς συνήθως. τζαι ο ρόλος που επαίξαν τα μπλογκς είναι τεράστιος για τη προώθηση αυτής της υπόθεσης αλλά και για τη περιρρέουσα γύρω από το τι πραγματικά σημαίνει η παρουσία και η απουσία, ποιός είναι ο στόχος και ποιός είναι ο εχθρός.
το αναφέρω, έτσι από ένστικτο, ότι το θέμα των ΜΜΕ, της διαμόρφωσης κοινής γνωμης και της προπαγάνδας είναι ένα από τα αγαπημένα σου θέματα.
ξέρω πως κάποιοι θέλουν να στείλουν κάποιους άλλους για πάντα στα βουνά...δεν περιμένω να μου το πεις.
ούτε εσύ βέβαια περιμένεις να σου πως εγώ, που εθκιάλεξα για να πάω.
@Άνευ Ο(σ)πρίων
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλάκις, απλά δεν το αντελήφθεις.
Dis,
ΑπάντησηΔιαγραφήβαζοντας το κειμενο του ροϊδη, αναπαραγαγεις τον λογο του και ειναι πολυ λυπηρο να το βλεπω αυτο, οταν το κανεις εσυ που χειριζεσαι τον λογο καλα. Δλδ τι να κανει καποιος αμορφωτος (who s staring?) που δεν μπορει τοσο καλα να χρησιμοποιησει τον λογο, πως να του μεινει δυναμη να απαντησει στις αιτιασεις των ροϊδιδων;
πως να μην διαμορφωθει αρνητικα η κοινη γνωμη, αν τα φασιστικα στερεοτυπα αναπαραγωνται, ετσι χωρις να ειναι το κυριο θεμα, ωσαν να ειναι η στερεη ακλονιτη αληθεια;
Οσο για τα μπλογκς, ας μην τραγικοποιουμε τα πραγματα. Θυμαστε την εθνικιστικη υστερια το 2004 με την ελλαδαρα στην μπαλα, με τους ολυμπιακους και τους εθελοντες στο εθνικο στοιχημα; Ή την "ισχυρη ελλαδα" οπως την ελεγε ο σημιτης; τα συλλαλητηρια του χουντοδουλου; ή να παμε πιο πισω, στην ΕΠΕΝ;
Η ηττα του φασισμου, ηταν σε επιπεδο "δημοσιου λογου", στην πολιτικη σκηνη ή ενος "σιωπιλου συμβιβασμου να μην μιλαμε για αυτα", ωστοσω σε πολλους, υφερπει η λανθανων προοπτικη του φασισμου εδω και καιρο. Και τωρα που καταρρεουν τα ονειρα που εταξε ο νεοφιλελευθερισμος, εττα ουλα τζαμε.
μ.μ.
"αναπαραγαγεις τον λογο του και ειναι πολυ λυπηρο να το βλεπω αυτο, οταν το κανεις εσυ που χειριζεσαι τον λογο καλα."
ΑπάντησηΔιαγραφήτο προηγούμενο ποστ είχε τιτλο "το τραυμα της ελευθερίας του λόγου" όχι τυχαία
οταν έχει στηθεί ένα ολόκληρο δικτυο τηλεόραση - εφημεριδες-Μπλογκς-free press-ραδιόφωνα τα οποία όλως παραδόξως στοχεύουν ΟΛΟΙ στο ίδιο σημείο, θεωρώ ανάστροφη λογική το να με εγκαλείς για "λάθος χρηση του λόγου"!
ουδέν άλλο σχόλιο.
δεν σε εγκαλω για λαθος χρηση του λογου, ουτε καν εγκαλω- δεν μου αρεσουν οι λεξεις που προκυπτουν απο αστικους θεσμους. Λεω οτι ο Ροϊδης ειναι λαθος και δεν πρεπει να τον αναπαραγαγουμε. Ποσο μαλλον εσυ που γραφεις και μιλας ωραια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι μονο δεν σε εγκαλω, αλλα υπηρχε και ενα κομπλιμαντ, ομως μαλλον πηγε παρεα με το Ρ για πεστροφες...
μ.μ.
δεν ξέρω αν ο Ροίδης είναι λάθος και για ποιους λόγους. ούτε θυμάμαι ποτέ να θεωρησα κάποιον έτσι κι αλλιώς λάθος. εξ ολοκληρου λάθος ή εξ ολοκλήρου σωστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήτα δικά μου κριτήρια έχουν τις εξης κατηγορίες:
1.φερέγγυος
2.αφερέγγυος.
διαφωνώ σε πολλά με τον Ροίδη αλλά δεν τον θεωρώ αφερέγγυο. αλλο το ένα άλλο το άλλο.
όσον αφορά το υφος του Ροίδη, σόρυ, αλλά γίνεται ενας χυδαιότατος πόλεμος και είδα πολλούς που χρησιμοποιούν "ευγενή ιδανικά και καλολογίες" για να περάσει πιο ανεπαίσθητα η σκιά του τέρατος.
ας μείνουμε στην πραγματικότητα. και στην τιμιότητα όσο μπορούμε.
Τελικά ποιος θα ψήσει τις πέστροφες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως το βλέπω εγώ, τις πέστροφες θα τις ψήσουν αυτοί που τις ψήνουν συνήθως, οι πιο "ιδεολόγοι" οι "καθαροί" και οι πιο αμέτοχοι στο αλισβερίσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς συνήθως...