Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

27.6.11

Υποβρύχιο




Μια μέρα θα πάρουμε το καράβι. Θα είναι παλιό και σκουριασμένο και θα λέγεται Νεφιάλτης. Θα φοράμε τα μαύρα μας γυαλιά και θα καθόμαστε στο κατάστρωμα. Θα με ρωτήσεις αν θέλω καφέ και θα με κρατάς απ΄το χέρι. Θα μιλάμε ασταμάτητα, εγώ θα μιλάω δηλαδή ασταμάτητα κι εσύ θα με κοιτάζεις. Δεν θα μιλάς κι όταν ρωτάω δε θ΄απαντάς θα χαμογελάς μόνο και θα με φιλάς. Θα κοιτάμε τη θάλασσα και θα μου λες για το μέρος που θα πάμε και πως αυτό είναι το καλύτερό σου καλοκαίρι. Θα σε ρωτάω αν έχει δελφίνια κι εσύ θα λες πως έχει, πάντα έχει και πως σίγουρα θα έχει και τώρα. Θα φυσάει και θα μπερδεύονται τα μαλλιά μου κι εσύ θα τα μαζεύεις και θα τα κρατάς για να βλέπεις το προσωπό μου. Θα βγάλουμε αμέτρητες φωτογραφίες τους γλάρους, θα θυμηθούμε τον Ιωνάθαν και θα γελάμε. Θα κοιτάμε αμίλητοι για πολύ ώρα τον ουρανό και τον ορίζοντα και εγώ για κάποιο λόγο θα λέω πως δε θέλω να φτάσουμε.

Ύστερα θα σηκωθούμε να ψάξουμε για τα δελφίνια που μου υποσχέθηκες.

Και θα δούμε πως γίνεται να συνυπάρχει η θάλασσα, το καράβι, ο ορίζοντας όταν γύρω μας παντού θα κολυμπάνε γουρούνια.

7 σχόλια:

  1. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι εικόνες που σχημάτισαν οι λέξεις…
    (άσε τα γουρούνια να κολυμπούν , αυτά την δουλειά τους και εσείς την δική σας )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ.

    "εμείς" τη δική μας εννοείς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...δεν αποφάσισα να κάνω το μπλογκ προσωπικο ημερολόγιο.

    για όλους μιλάω. :)

    ή για κάποιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dis βγες από την γέφυρα στην δεξιά βαρδιόλα δίπλα στον επαναλήπτη, στάσου εκεί και θα δεις τα δελφίνια να παίζουν και να μετριώνται με την πλώρη. Τα γουρούνια δε θα έχουν καμιά σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αρνούμαι να το πάρω easy takeiteasy :)

    είμαι μίγμα μοναχού και πολεμιστή. άστα να πάνε χάλια μίγμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα κατσιώνεσσαι μου :)) Εν η προσευχή της αρμύρας. Εν μοίρα σκλερή. Όμως έσιει ομορκιά. Καλή ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σιγά να μεν σου κατζιωθώ! αφού τζαι να κατζιωθώ ύστερα εν να κάθουμαι να κλαίω. :-P

    η προσευχή της αρμύρας α; ου εν πολλά καλόν τούτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή