Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

26.5.11

Ένας θάνατος κι ένας θάνατος




Πληροφορήθηκα για το θάνατο του Γιάννη Βαρβέρη από το μπλογκ του Νικόλα της Άλλης Όχθης. Ψάξτε να βρείτε όσοι δεν ξέρετε το Γιάννη Βαρβέρη να διαβάσετε. Δεν έχω να πω κάτι, ούτε θέλω να πω κάτι. Δεν μου φαίνεται απ΄αυτούς που πρέπει να πεις κάτι γι αυτούς ο Βαρβέρης. Ήθελα απλά να αναφέρω, πως το πρωί στο γραφείο, τη στιγμή που γινόταν μια συζήτηση πάνω απ΄το κεφάλι μου, μπήκα στην Άλλη Όχθη και διάβασα:
ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΓΩ

Έχουμε πολύ ταξιδέψει
το σώμα σου κι εγώ
έχουμε φανταστεί
όσα ένα σώμα κι ένα εγώ
μπορούν να φανταστούν.
Το σώμα μου κι εγώ
έχουμε ονειρευτεί
το σώμα σου σε στάσεις
που ποτέ σου δε φαντάστηκες.
Δεν έχεις θέση τώρα
τι ζητάς
ανάμεσα σ' εμένα
και στο σώμα σου.



(Γιάννης Βαρβέρης, 1955 - 2011)


Έγινε μια σιωπή ,αμυντικογενής σιωπή, αλλά πάνω απ το κεφάλι μου συνεχιζόταν μια συζήτηση που ήξερα ενστικτωδώς πως δεν ήθελα να ακούσω.

Το διάβασα τρεις φορές. Και μετά άκουσα.

Οι συνομιλητές, ο ένας στέλεχος της ΕΔΕΚ και η άλλη παλαιά και τιμημένη του ΔΗΣΥ.

Αυτή: είναι μεγάλη μας τιμή να έχουμε τον Γιαννάκη πρόεδρο.
Αυτός : ε, τώρα να δούμε, τι θα κάμει ο Κουλίας!
Αυτή: όι, το λέω σοβαρά, τον πάμε πολυ τον Γιαννάκη, ο Κουλίας...εν ο μόνος σοβαρός άνθρωπος μέσα στο ΔΗΚΟ.

Εγώ: τι είναι ο Κουλίας;
Αυτός: όι, ξέρεις πως εγώ δεν είμαι εθνικιστής, αλλά είναι ο μόνος αντικειμενικός μέσα στο ΔΗΚΟ.
Αυτός σ΄αυτή: πάντως εξαναπροετοιμαστήκαμε για μιαν προεδρία αλλά τελικά εν τα ήβραμεν.
Αυτή σε μένα: κοίτα, εγώ λέω το ανοιχτά. Είμαι φασίστρια. Εν σας θέλουμεν ούτε εσάς ούτε τους ξένους. Είμαστε δίπλα στον Γρίβα ως την τελευταία του πνοή. Τζαι ο Κουλίας εν τίμιος άνθρωπος. Αφού δεν τον θέλει καλέ τον Χριστόφια πρέπει με το ζόρι να αναγκαστεί; Εν έχουμε δημοκρατία;!!!!

Ήξερα γιατί η σιωπή ήταν απ΄την αρχή αμυντικογενής, ήξερα γιατί ήθελα να φύγω και ξέρω γιατί εξακολουθώ να μη θέλω να κατοικώ σ΄αυτό το νησί.

Είμαστε περικυκλωμένοι από πιθήκους!

Ούτε  Βαρβέρης μας αξίζει ούτε τίποτα. Ήταν στην ηλικία τους! Αντιός!


3 σχόλια:

  1. Δε μας αξίζει τίποτα! Θα συμφωνήσω μαζί σου Disdaimona. Όσο για την ηλικία …
    Πώς να χορτάσεις με Βαρβέρη, όταν αυτό που θέλουν πραγματικά είναι μια μπανάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σορρυ Δυσδαιμόνα αλλά σε έτσι περιπτώσεις έχει κοπέ του βουρ, οτιδήποτε δικαιολογία, ένα κόψιμο:), μακρυά τους, ότιδήποτε άλλο είναι μαζοχισμός. Είναι ταγμένοι τούτοι να μαλθακώνουν και να ρουφούν αίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακμιακός ποιητής που τον βόλεψε η παρακμή της εποχής που ζούμε .
    «Είναι μια ιδανική εποχή για να γράφω αλλά καθόλου ιδανική για να ζω» είχε πει πριν δυο χρόνια σε συνέντευξη του.
    Αντιό :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή