Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

22.5.11

Βουλευτικές 2011 - προβλέψεις εμού της ιδίας!

Πρώτο κόμμα - ΔΗΣΥ - Την Ελλάδα αγαπώ αλλά κι Εμένα όταν θα σφίξουν οι κώλοι με την κρίση - 30%

Δεύτερο κόμμα - ΑΚΕΛ - Το κόμμα της κυπριακής οικογένειας, αφιερώνω το στη μάμα μου, στον παπά μου, στη θεία μου Αργυρούλα που ζει στην Αυστραλία - 29%

Τρίτο κόμμα - ΔΗΚΟ - το κόμμα με τις 54,896,399 μασέλες - 14%

Τέταρτο κόμμα - ΕΔΕΚ - όταν οι άλλοι δεν τολμούν, εμείς τολμούμε να λέμε όσες μαλακίες θέλουμε - 7%

Πέμπτο κόμμα - ΕΥΡΩΚΟ - η βλακεία δεν είναι αναπηρία, ξιπάρκαρε - 4%

Έκτο κόμμα - ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ - θέλω τη χελωνίστα μου, θέλω τη χελωνίτσα μου - 2,5%

Άκυρα/Λευκά - 5%

Αποχή - 20%



Μεζεδάκια:

Εθνικό Λαϊκό Απελευθερωτικό Μέτωπο - 0,7%

ΛΑΣΟΚ - δε βαριέ

ΖΥΓΟΣ - σαι

ΚΥΠΡΟΣ - ντρουμ ντρουμ ντρουμ ντρουμ ντρουμ ντρουμ τα βρασιόλια της βροντούν.

ΟΥΤΟΠΟΣ - η πραγματική ψήφος διαμαρτυρίας :)

Η σούβλα σήμερα - με ρίγανη πληζ!

5 σχόλια:

  1. Η αποχη μετριεται επι του εκλογικου σωματος. Τα ποσοστα φκενουν που τζινους που ψηφιζουν + λευκα/ακυρα. Φκαινει αθροισμα 92.5%, οι υπολοιποι 7.5?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συν 0,5 στον καθένα.

    τζαι η αποχή λλίον ή πολλά; πιο πάνω που το 20% που είπα.

    νομίζω όμως πως οι διαφορές μεταξύ των κομμάτων εν να εν περίπου όπως τες υπολόγισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://hlithioagrino.blogspot.com/2011/05/elections-in-cyprus-s-b-o-t-g-e.html

    Sabotage!

    Η άλλη διάσταση της Καλπονοθείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ΔΗΣΥ μας πήρε τα σώβρακα τελικώς - όχι τα δικά μας δηλαδή κάποιων άλλων - και καθάρισε στη πρωτειά με 34,4 και δύο έδρες επιπλέον.

    Το ΑΚΕΛ επίσης μας πήρε τα σώβρακα με ένα ωραιότατο 32,7 σύν μια έδρα παρακαλώ!

    Το ΔΗΚΟ το πήγε, το έφερε, και τελικά κάθησε να το ξανασκεφτεί με το 15,6 χάνοντας δύο έδρες - πληζ η μια να εν τζείνη του Κενεβέζου!

    Αποχή: 21,32%

    Επίσης πλήζ το χαμηλότερο ποσοστό του ΕΛΑΜ να είναι στη πόλη μου. Να έχασαν την έδρα λόγω Λεμεσού. Πάρτε τους στη Λευκωσία,γίνεται;

    Η σούβλα ήταν μια χαρά. Τζαι τα κουπέπια, τζαι τα μακαρόνια του φούρνου, τζαι η παγωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συναγερμικό μαρούλι που αφήνεις μηνύματα στο μπλογκ μου,

    έχω ενημερώσει πως έχω φάει κάτι σουβλιστό για σήμερα.

    Μην αφήνεις μηνύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή