Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

19.11.13

Πολιτική αγυρτεία με ονοματεπώνυμο - Γιώργος Στόγιας

Σαφώς, και σε μας είναι παντελώς αδιάφορο, αν ο κύριος Στόγιας είναι λάτρης της αστικής δημοκρατίας. Αυτό που δεν μας είναι καθόλου αδιάφορο, είναι η μετατροπή των πολιτικών προτιμήσεων του καθενός σε πολιτική αγυρτεία. Η διαπίστωση εδώ,  πως το ΕΛΑΜ δηλαδή οι νεοναζιστές φασίστες και οι αναρχικοί ή τα μέλη άλλων ακροαριστερών κυπριακών οργανώσεων, χρησιμοποιούν "τα ίδια μέσα" κατά τον κύριο Στόγια, για την κατάλυση της αγαπητής του αστικής δημοκρατίας, αφορά τον σκοταδιστικό εμμονικό κακεντρεχή τρόπο του πολιτεύεσθαι του εν λόγω κυρίου, και απορρίπτεται μετά βδελυγμίας, όχι προς υπεράσπιση των οργανώσεων της ακροαριστεράς του τόπου μόνο, αλλά προς απαίτηση για ελάχιστη πολιτική ευθυκρισία, κάτι που στερείται παντελώς αν κρίνουμε από τα γραπτά του, ο εν λόγω κύριος.

Δεν είναι φρέσκο το συγκεκριμένο εμετικό μοντέλο πολιτικής σκέψης, το οποίο μας καλεί προς συμμόρφωσην με τα αστικά ιδεώδη διαφόρων ανιαρών τύπων με ονοματεπώνυμο. Είναι παλιό. Κι άλλοι ανιαροί τύποι από τον ίδιο χώρο της δεξιάς των νεοφιλελευθέρων που προβάλλουν και μπλογκς σαν το "ΔΗΜΑΡωδες" -  "Μη μαδάς τη Μαργαρίτα" - αλλά ταυτόχρονα επισκέπτονται και τον Στέφανο Μάνο - προσπάθησαν να προκαλέσουν την κυπριακή κοινότητα με παρόμοιο τρόπο.

Κάνει καριέρα ετούτη η παρέα με την πολιτική αγυρτεία ως φαίνεται.

"Οι καθρέφτες καλά θα κάνουν να σκέπτονται, προτού επιστρέψουν τα είδωλα" είχε πει ο Ζαν Κοκτώ.

Είναι καιρός η δεξιά, να ψάξει καλύτερα τον φασίστα που φέρει μέσα της και που περιφέρει αλόγιστα στην κοινότητα και ας ξεσκονίσει επιτέλους για μια φορά τους καθρέφτες της!!

Αυτούσιο το εμετολόγιο στο Μένουμε Ευρώπη

10 σχόλια:

  1. Ποιά από τις πιο κάτω πληροφορίες είναι αληθής;

    1. Το βασικό ιδεολογικό στίγμα των ναζιστικών οργανώσεων είναι πως θέλουν να καταργήσουν τις αστικές δημοκρατίες με βίαιο τρόπο.
    2. Το βασικό ιδεολογικό στίγμα των αναρχικών οργανώσεων είναι πως έχουν τους ίδιους στόχους με τις ναζιστικές οργανώσεις.
    3. Την αστική δημοκρατία την έφερε ο πελαργός.
    4. Ο Γιώργος Στόγιας είναι πάνω από πέντε ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αστική δημοκρατία γεννήθηκε και επιβιώνει, όσο επιβιώνει ΜΟΝΟ με ένοπλα μέσα. Δεν υπήρξε, όχι μόνο μια μέρα αλλά ούτε ένα λεπτό αφοπλισμού και πραγματικής ειρήνης κατά τη διάρκεια της βασιλείας της αστικής δημοκρατίας. Ούτε είναι δυνατόν να υπάρξει μια τέτοια μέρα.

    Η ανατροπή ή αν προτιμάτε τους μεταφυσικότερους όρους, η υπέρβαση της αστικής δημοκρατίας θα γίνει με ένοπλα μέσα. Αυτό επιβάλλει η ίδια η αστική δημοκρατία και τα δικά της μέσα επιβίωσης. Δεν υπάρχει ειρηνική υπέρβαση του αστικού κόσμου ούτε μπορεί ο αστικός κόσμος εις το διηνεκές να επιβάλλει τη δική του ένοπλη επικράτηση στο όνομα της μη βίας.

    Οι Μητέρες Τερέζες που διακυρήττουν είτε την απέχθεια τους στη βία, είτε την δυνατότητα δικαιοσύνης και ειρήνης χωρίς την ένοπλη ανατροπή, δεν είναι παρά αυτοί που με ένοπλα μέσα θα στραφούν κατά και όχι υπέρ του λαού τους.

    Εμείς Μητέρες Τερέζες δεν είμαστε για να κρυβόμαστε είτε για να διακλαδώνουμε πληρωμένα ψέμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Οι Μητέρες Τερέζες που διακυρήττουν είτε την απέχθεια τους στη βία, είτε την δυνατότητα δικαιοσύνης και ειρήνης χωρίς την ένοπλη ανατροπή, δεν είναι παρά αυτοί που με ένοπλα μέσα θα στραφούν κατά και όχι υπέρ του λαού τους."

      Κατ' ακρίβεια, αυτοί που διακηρύττουν την απέχθεια στη βία είναι αυτοί που έχουν εξασφαλισμένη την δια τρίτου βίαιη προστασία της ατομικής ιδιοκτησίας και των όποιων προνομίων τους. Δηλαδή, αυτοί που γνωρίζουν εκ των προτέρων, και στη βάση του ίδιου του πλαισίου "νομιμότητας" πως δεν θα χρειαστεί να βάψουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ τα χέρια τους με αίμα, θα τα βάψουν ο στρατός και η αστυνομία τους για αυτούς.

      Πίσω από την "απέχθεια για τη βία" λοιπόν, κρύβεται ο μηχανισμός διαμεσολάβησης της βίας της κυρίαρχης τάξης και των συμμάχων της, το "δίχτυ ασφαλείας" του κρατικού κατασταλτικού μηχανισμού. Με άλλα λόγια, η "απέχθεια" αυτή είναι η απέχθεια του καταναλωτή του κρέατος για τη σφαγή του (και ενίοτε και για τον σφαγέα του) για την οποία έκανε λόγο ο Μπρεχτ. Ανακηρύσσεται η λειτουργική διαμεσολάβηση της βίας του ιδιοκτήτη από το κράτος σε αρχή ηθικής ανωτερότητας. Αντιστρόφως, ο απαλλοτριωμένος λαός που παίρνει τα όπλα είναι "βίαιος" στον βαθμό που δεν έχει καμία άλλη προστασία από την δική του αυτοθυσία, σε αντίθεση με όσους κάνουν κήρυγμα δήθεν αυτοελέγχου ενώ τη δουλειά τους την κάνουν τα ένστολα σώματα κι αυτοί απολαμβάνουν την ασφάλεια του σαρκίου τους μαζί με τον ναρκισσισμό της "ηθικής" τους.

      Στην ουσία, αυτά είναι θέματα που ήδη από την εποχή της εγελιανής θεωρίας του κράτους και της μαρξικής κριτικής σ' αυτή έχουν μπει στο τραπέζι, αλλά βέβαια ζούμε σε σκοταδιστικές εποχές. Η δάδα του διαφωτισμού έχει αντικατασταθεί από τα ρεσώ των μονίμως τεθλιμμένων και κριτικώς διακείμενων διακοσμητών των αστικών σφαγείων.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή, αυτοί που γνωρίζουν εκ των προτέρων, και στη βάση του ίδιου του πλαισίου "νομιμότητας" πως δεν θα χρειαστεί να βάψουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ τα χέρια τους με αίμα, θα τα βάψουν ο στρατός και η αστυνομία τους για αυτούς".

      Σαφώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι όμως να μην βάψεις ο ίδιος τα χέρια σου με αίμα, βάφοντας τα, μπορεί να τα βάψεις με μελάνι που μυρίζει αίμα, κι αυτό πράττουν μια σειρά "επωνύμων" που μας προκαλούν κι όλας να βγάλουμε "τις μάσκες" σε σημείο να διερωτούμαι αν κάπου συμπίπτει ο ρόλος του μπάτσου και του γραφιά...

      "Ανακηρύσσεται η λειτουργική διαμεσολάβηση της βίας του ιδιοκτήτη από το κράτος σε αρχή ηθικής ανωτερότητας". - Η μαύρη τρύπα του ιδεολογικού όζοντος...εμείς μόνο να μην πέφταμε μέσα σαν αριστερά, και τί στον κόσμο...

      Όπως και ναχει, δεν θα απολογηθούμε σε κανενα κύριο Στόγια και στην παρέα του για κανένα "άκρο" μέχρι να δούμε πόσες αληθειες αντέχουμε εντός των δικών μας τειχων..


      Διαγραφή
  3. Και βέβαια η μεταφορά για τα ρεσώ των αστικών σφαγείων είναι όλα τα λεφτά εδώ, θενκς!

    Η δάδα του διαφωτισμού έχει αντικατασταθεί από τα ρεσώ των μονίμως τεθλιμμένων και κριτικώς διακείμενων διακοσμητών των αστικών σφαγείων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ασχολείστε και σεις με τον Στόγια, τον Καστανά και τη λοιπή τρελοπαρέα; Όρεξη που' χετε!
    Ειδικά αυτοί, μόνοι τους τα λένε και μόνοι τους τ' ακούνε, μπαράκι - ποτάκι - Πλ. Μαβίλη.
    Και επειδή ακριβώς συμβαίνει το τελευταίο, κάτι τέτοιοι τύποι πάντα θα βρουν κάπου να χωθούν, σαν στυλοβάτες του συστήματος. Κορόιδα είναι λοιπόν, να μιλούν για ανατροπή. Εδώ όλοι τούτοι τον Καζάκη ακούν και βγάζουν φλύκταινες.
    Υ.Γ.: Μιας και είπες για τα ρεσό της διαμαρτυρίας, στην Κύπρο έχετε Ατενίστας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) βασικά δεν ασχολούμαι με τον Στόγια, ασχολούμαι με μια άλλη τρελοπαρέα, λέγεται "Μένουμε Ευρωπη" αυτή η τρελοπαρέα - στον ιστοτοπο τους ανέβηκε το υπέροχο άρθρο Στογια - ε δεν ειδα εναν σοβαρό ανθρωπο από όσους στηριζουν την κίνηση αυτή, να αισθανθεί προσβεβλημένος και να κάνει μια παρέμβαση. Ο ένας κρύβεται πίσω από τις ανοησίες του άλλου. Καποιος πρέπει όμως να μιλά, στοιβάζονται οι επικίνδυνες ανοησίες κατάλαβες;...

    Δεν εχουμε Ατενίστας, να μας κάνετε λίγους εισαγωγή παρακαλώ να κλείσει το καρέ της εξέγερσης...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλατεία Μαβίλη ποτέ παιδιά. Δεν πάω. Αλλά δεν τα λέω ούτε μόνος μου άσε που με ακούνε και πολλοί. Και γουστάρω αστική δημοκρατία και πλούτο και ανοικτά πανεπιστήμια και μη κρατικά και ότι άλλο θέλετε, Φαντάζομαι ότι μου το επιτρέπετε. Μέχρι να γίνει η Ελλάδα σοβιετική δημοκρατία μπορώ ε; Μονο που έχουμε μια μικρή διαφορά. Εγώ είμαι επώνυμος. Εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι επώνυμος γιατί είσαι σπουδαίος. Εγώ είμαι άσημη και χωρίς χαρτιά για τα πολιτικά σας γούστα. Δεν είμαι ουτε δηλωσίας. Κάπως έτσι.

      Διαγραφή
    2. Ναι κύριε -επώνυμε- Καστανά, θες πλούτο με εργασία με μηνιάτικο 200€, 7ήμερη, με πληρωμή μετά από 3 μήνες.
      Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης θα ελέγχεται απαραιτήτως η οδοντοστοιχία των σκλάβων.

      Διαγραφή