Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

28.8.10

Soundgarden - Black Hole Sun X 2

Για όλους



Και για κανένα

3 σχόλια:

  1. !!! έχω έτοιμη εδώ και καιρό στα πρόχειρά μου ανάρτηση αφιερωμένη στο black hole sun! θα έλεγα ότι τούτος ο ξεφτίλας έππεσε που τα μμάθκια μου μετά τους soundgarden. μέχρι και η Βίσση του βάφτισε μωρό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ου μάναμου εν εσίει ούτε τούτος υπόθεσην αλόπως!
    Εν το ήξερα. Πάντως εγώ έβαλα το τραγούδι γιατί αυτη ήταν η διάθεση μου εκείνης της στιγμής εκτός από το ότι μου αρέσει.

    Οι γνωσεις μου για την ξένη μουσική είναι της προδημοτικής.Είναι πολύ χρήσιμες οι αναρτήσεις με μουσικές.Εγώ πολλές φορές,όταν ακούω κάτι σε ένα μπλογκ που ξέρω ότι δεν θα με περιπαίξουν,μπορεί από ένα τραγούδι να ακούσω 3 ωρες μουσική.Που θα το βρω αλλού αυτό το πράγμα;Δηλαδή, την ελευθερία να χειριστώ όπως νομίζω την πληροφορία που παίρνω. Είναι μεγάλη χαρά να ανακαλύπτεις κάτι που δεν ξέρεις. Μπορεί να μπω δηλαδή σε ένα μπλογκ πολλές φορές απλά για να πάω από ένα τραγούδι στην υπόλοιπη δισκογραφία του συγκεκριμένου καλλιτέχνη.Πολλές φορές μπαίνω σε μπλογκς για να βρω ένα τραγούδι που είχα ακούσει εκεί πριν δύο μήνες...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το black hole sun είναι αριστούργημα και εξακολουθεί να μου αρέσει μετά από τόσα χρόνια ακρόασης. όλο το άλμπουμ είναι καταπληκτικό, 5 στα 5 αστέρια!
    συμφωνώ μαζί σου για τη χαρά της ανακάλυψης, αυτό περιμένω από τα μπλογκς, να μάθω κάτι και να διαβάσω και κάποιες ενδόμυχες σκέψεις που όμως να μη μοιάζουν με τις δικές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή