Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

11.8.10

Χέρια Πόδια Ψηλά!

Πόδια ψηλά, κι όλα τα κάνω, θέλω να φτάσω απ΄τον Νταλάρα πιο πάνω...

Αληθεύει, ναι, και δημοσιεύθηκε ήδη στο σημερινό Πολίτη:
Προετοιμάζονται για τη «μεγάλη βραδιά» οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην εμβληματική εκδήλωση της 1ης Οκτωβρίου για τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του γνωστού σκηνογράφου 'Αντη Παρτζίλη, το γενέθλιο «πάρτι» θα στοιχίσει περί τις 700 χιλιάδες ευρώ. Πληροφορίες του «Π» αναφέρουν ότι κύριος φιλοξενούμενος στην εμβληματική -όπως την ονομάζουν οι διοργανωτές της- εκδήλωση θα είναι ο γνωστός τραγουδοποιός Μιχάλης Χατζηγιάννης, ο οποίος μάλιστα θα ερμηνεύσει ένα τραγούδι που έχει γράψει ειδικά για την περίσταση. Χώρος διεξαγωγής της εκδήλωσης, το Στάδιο Ελευθερία.

Oι διοργανωτές: Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και οι Πολιτιστικές υπηρεσίες. Και εσύ τέκνον Βρούτε Αντρέα!

Το συνολικό κονδύλι για τα 50χρονα της Κυπριακής Δημοκρατίας ανέρχεται στο ποσό των 2,3 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα! Γενέθλιο πάρτι 700.000!
Δε θα πω κάτι για την κρίση. Κρίση ξεκρίση η οκά τετρακόσια! Το ζήτημα δεν είναι εδώ. Το ζήτημα ή μάλλον τα ζητήματα είναι:

1. Ποιος μας είπε, ποιος κρυμμένος μουρώχαυλος εαυτός μας μας είπε, πως κάθε, μα κάθε, μα κάθε φορά που «γιορτάζουμε» κάτι, πρέπει απαραιτήτως η γιορτή να συνοδεύεται από τη λεγόμενη «συναυλία», όπου «συναυλία» βλέπε χοροπηδώ, ξεσαλώνω, παίζε εσύ ότι να ναι, φτάνει να μην κάθομαι.

2. Γιατί να μην σήμαινε η Γιορτή για τα 50χρονα,τη σκέψη να αγοράζαμε, αφού τα΄χουμε, το ανακοινώσαμε, 300.000 ηλεκτρικές κιθάρες,200.000 ηλεκτρικά μπάσα και 200.000 ντραμς, να πάνε στα σχολεία της Κύπρου! Πόσα χρόνια ντρίγκι ντρίγκι τα μαντολίνα; Δεν θα ήταν μουσική γιορτή αυτό και μάλιστα μαζικότατη;

3. Γιατί να μην δίναμε τις 700.000, να κλείναμε το Ελευθερία , να οργανώναμε μια συλλογική σύγχρονη έκθεση, νυχτερινή και μαγική, και αλλιώτικη, Φωτογραφίας, Γλυπτικής, Ζωγραφικής, video art και γκράφιτι; Αυτό δεν θα ήταν γιορτή; Ας παίζαμε και μουσικές από τα μεγάφωνα!

4. Γιατί ο Χατζηγιάννης; Ποιο ήταν άραγε το σκεπτικό για αυτή την επιλογή;

Έχουμε και λέμε:
1. Ο Χατζηγιάννης είναι Κυπραίος.
2. Ο Χατζηγιάννης είναι «επιχρυσωμένος» «πλατινένιος» και δημοφιλής
3. Τα τραγούδια του Χατζηγιάννη τα ξέρουν όλοι, θα πάνε όλες οι μαμάδες, οι πλείστοι έφηβοι, και όλοι κάτω των 30 ανεξαρτήτως φύλου.
4. Ο Χατζηγιάννης δεν είναι «σεσημασμένο» πρόσωπο, είναι ένα καλό παιδί. Ότι πρέπει για «πρόσωπο» των 50χρονων της Κύπρου.

1.Ο Χατζηγιάννης είναι Κυπραίος. Ε; Όλοι οι κύπριοι είναι κυπραίοι. Ε; Όποιος είναι κυπραίος ταυτίζεται με τον πολιτισμό και την ιστορία της κύπρου; Γιατί να μην μαζέψουμε τους γέρους από τα γηροκομία στο Ελευθερία να μας που ιστορίες της Κύπρου τζαι τσιαττιστά, που τις θυμούνται κιόλας. Επειδή δεν θα έρθει κανένας; Ε τότε να μην κάνουμε γιορτή και να μη φάμε τα 700.000. Θα φάμε άλλα 1,6 εκατ. Ευρώ. Ποια είναι ακριβώς η σχέση του Χατζηγιάννη, εκτός από το πιστοποιητικό γεννήσεως που όλοι έχουμε, με την Κύπρο; Καμία. Είναι ένας μέτριος καλοπληρωμένος νερόβραστος καλλιτέχνης. Με μηδέν αξία, μηδέν σκηνική παρουσία, μηδέν προσφορά στην ελληνική ή κυπριακή μουσική. Εκτός αν προσφορά στη μουσική εννοούμε τα βραβεία του Mad tv. Ω, μα ναι, έγραψε τραγούδι για την περίσταση!

2-3. Ο Χατζηγιάννης είναι δημοφιλής; Ε; Από πότε το να είσαι δημοφιλής ταυτίζεται με τον Πολιτισμό; Θέλουμε να γιορτάσουμε τα 50χρονα του εμπορικού επιμελητηρίου ή της Κύπρου; Ποια ακριβώς σχέση έχει η μουσική βιομηχανία με τα 50χρονα μιας Δημοκρατίας; Τι είναι ο Χατζηγιάννης; Συνθέτης; Ποιος; Δε φτάνει που αντιγράφει και μέτρια! Θέλετε ντε και καλά μουσική; Φωνάξτε 100 κυπριακά παραδοσιακά, rock, jazz, ρεμπέτικα σχήματα και δώστε δωρεάν μπύρες, να δείτε γιορτές! Αφού κόπηκαν που κόπηκαν και οι ελάχιστες χορηγίες προς τις εγχώριες παραγωγές! Κό-πη-καν! Δώστε αυτά τα χρήματα! Ή αυτό δε θα είναι αρκετά γκλαμουράτο; Δε θα μπορούσαν οι επίσημοι να επισημοποιηθούν κι άλλο; Γιατί κόσμο θα είχε. Πάαρα πολύ!
Οι μαμάδες και οι χατζηγιαννηδικοί, θα μπορούσαν να πάνε σινεμά την 1η Οκτωβρίου, σε ειδική επιχορηγημένη προβολή του Sex and the City 2. Νομίζετε θα είχαν παράπονο;;;

4.Ο Μιχάλης είναι καλό παιδί. Ναι. Και δε μας ξέχασε. Άνοιξε και καφέ στη Λευκωσία, το sugar, μετά το έκλεισε, αλλά και πάλι, αγαπά τζαι τη μάμμα του, εν μας ξεχνά. Είναι ώριμο και μυαλωμένο παιδί, απολιτίκ του Τάσσου, κόφκω την, μαλαχτοκούκουλλο συμπαθητικό κυπραιούδι με λίρες, φάτσα ντεμί, χαριτωμένη, έχεις και απόψεις για θέματα. Μετά την Άννα είναι ο δεύτερος λόγος που νοιώθουμε περήφανοι. Είναι το alter ego των νέων και η απόδειξη πως η Νήσος Κύπρος γεννά ταλέντα. Μ΄αυτό τον αέρα, της Άννας και του Χατζηγιάννη, σαρώνουμε όλα τα βραβεία στα talent shows. Είδατε εσείς talent show που να μην το πάρει κυπραίος; Είμαστε γεννημένοι ταλέντα, γιατί να το κρύψουμε; Διερωτούνται και οι επιτροπές πια! Τι να συμβαίνει μαζί μας. Όχι μόνο δεν το κρύβουμε! Αλλά γιορτάζουμε και τα 50χρονα της Δημοκρατίας έναντι 700.000 με αυτό!

Πάρτε τώρα μια 50χρονη πολιτιστική ιστορική μούντζα με χέρια ψηλά, να προετοιμαζόμαστε, γιατί έπονται και χειρότερα σχετικά με την, πως την είπαμε, εμβληματική γιορτή!
Προτείνω πάνω στα εισιτήρια να βάλουμε τα πορτρέτα του Παλληκαρίδη και του Λιπέρτη.

Να δω τον Δημήτρη με την Αντιγόνη να το κουνούν με α-υ-τ-ό τον ρυθμό και τι στον κόσμο!
Εεεεε…..

8 σχόλια:

  1. Να φτύσω πάνω του μουστατζιού μου
    να φτύσω κάτω, των γενιών μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ιων,
    γεια,τι είναι αυτό;
    η κυπριακή μετάφραση του χέρια ψηλά;

    κάτι όπως τις τσούλες της βίσσυ,λαμπρατζιά λαμπρατζιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκλεισαμε 50 χρονων και οι πλείστες πράξεις και οι προσεγγίσεις μας για τούτον τον τόπον ως τωρά ήταν σχιζοφρενείς τζαι για τα παναύρκα. Αποφασίσαμε ότι τούτο πρέπει να το γιορτάσουμε, και μάλιστα large. Γιατί όμως να διαφέρει ο τρόπος που θα το ΄γιορτάσουμε' απο την συνολική μας προσέγγιση προς τούτον τον γέριμον τον τόπον; Λαλείτε να επιβάλετε να κλείσει τούτος ο 50χρονος κύκλος με έτσι ακριβά καρακιοζλίκια για να έχουμε πιο υποφερτές μέρες μετά; 'Οι α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανωνυμος

    Θέλω να είμαι η τελευταία που θα κάνει κακές προβλέψεις,ειλικρινά,αλλά νομίζω πως όι,δεν θα είναι καθόλου πιο υποφερτές οι μέρες που έπονται.
    Λενε, πως η εμπειρία, κάποτε μετρά παραπάνω κι από τη γνώση.Μάλλον δεν ισχύει στη δική μας περίπτωση.Ούτε αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πρώτη γραμμή τα λέει όλα!!!
    ¨Πόδια ψηλά, κι όλα τα κάνω, θέλω να φτάσω απ΄τον Νταλάρα πιο πάνω...¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @εράνισμας

    ναι,νομίζω είναι αρκούντως περιγραφική για τον συγκεκριμένο "τραγουδοποιό" και για το σύστημα, και για τα μυαλά που κουβαλούμε ή που καβαλούμε,να πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ παραστατικό κείμενο δισδαιμόνα και συμφωνώ απόλυτα!!!!!!

    η αποθέωση της χωρκαθκιάς......... αππωμάρες κυπριακές όπως τις κυπραίες μανάες που κάμνουν πάρτυ γενεθλίων σε παιδάκια 3 και 4 ετών και οι προετοιμασίες είναι λες τζαι είναι ο γάμος των βασιλέων με κόστα δυσθεώρητα για να μεν πει η κατίνα νεξτ ντορ ότι εν αγαπω τα μωρά μου

    700 χιλιάδες μιshimoy!!!!!

    κάτι πολύ σημαντιό που λες

    Γιατί να μην σήμαινε η Γιορτή για τα 50χρονα,τη σκέψη να αγοράζαμε, αφού τα΄χουμε, το ανακοινώσαμε, 300.000 ηλεκτρικές κιθάρες,200.000 ηλεκτρικά μπάσα και 200.000 ντραμς, να πάνε στα σχολεία της Κύπρου


    η στέλλα είναι δασκαλα και τα τελευταία χρόνια διδάσκει μόνο μουσική........ δεν μπορείς να διανοηθείς σε ποιες πεμπτοκοσμικές συνθήκες και με ποια ανύπαρκτα μέσα προσπαθεί να κάνει το μάθημα της μουσικής στα παιδιά

    όλα τα καλά γίνονται μόνο από προσωπικές πρωτοβουλίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δισδαιμόνα, το
    Να φτύσω πάνω του προσώπου μου,
    να φτύσω κάτω των γενιών μου,

    το έλεγε πολύ συχνά η γιαγιά μου όταν γινόταν κάτι που έπρεπε να ντρεπόμαστε.

    Λέγεται ειρωνικά πως όπου και να "φτύσουμε" να απαξιώσουμε δηλαδή, απαξιώνουμε τους ευαυτούς
    μας.

    Για τα παναϋρκα είμαστεν πρώτοι. Αρτον και θεάματα.

    Είναι κάτι όπως το εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή