Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

25.3.12

Με το έμβλημα των Ες Ες κυκλοφόρησε σήμερα ο κυριακάτικος Πολίτης






Σήμερα, 25η Μαρτίου 2012...

Μετά την δολοφονική απόπειρα εναντίον φιλάθλων οπαδών της Ομόνοιας...

Η εφημερίδα Πολίτης κυκλοφόρησε με το έμβλημα των Ες Ες στην τελευταία σελίδα...

Το φύλλο δεν έχει ανέβει ακόμα στον σάιτ της εφημερίδας. Αύριο πρωί πρωί θα έχετε το λινκ όσοι από σας δεν πήρατε σήμερα  την εφημερίδα για να το διαπιστώσετε και μόνοι σας.

Κεντρική φωτογραφία λοιπόν στο σημερινό οπισθώφυλλο του Πολίτη, είναι μια φωτογραφία από την κερκίδα του ΑΠΟΕΛ - συγκεκριμένα από τον αγώνα με την Ομόνοια - όπου βλέπουμε:

α. μια γεμάτη πορτοκαλί κερκίδα
β. ένα μεγάλο πανό στο οποίο αναγράφεται "ΖΗΤΩ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 - 1η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1955"
γ. δεύτερο πανό στην δεξιά πάνω μεριά της κερκίδας μαύρου χρώματος με άσπρα γράμματα στο οποίο αναγράφεται "ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ" όπου στη θέση του γράμματος "Ο" υπάρχει το έμβλημα των Ες Ες.

Την συγκεκριμμένη φωτογραφία επέλεξε η εφημερίδα Πολίτης για να κοσμίσει την τελευταία σελίδα σήμερα με την πιο κάτω λεζάντα:

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι ποδοσφαιρικοί αγώνες για να μας θυμίζουν ότι υπάρχουν εθνικές επέτειοι, διαφορετικά θα τις ξεχνούσαμε κι αυτές. Στη φωτογραφία ένα από τα πανό που ανήρτησαν οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ στο ντέρμπι με την Ομόνοια και αφορά τη σημερινή επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 και την επέτειο της 1η Απριλίου 1955.


Οι συντάκτες/δημοσιογράφοι που εργάζονται για το αθλητικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Πολίτης είναι:
Υπεύθυνος: Δημήτρης Δημητρίου
Σύνταξη: Γιώργος Γεωργίου, Φάνης Μακρίδης, Μάριος Χατζηστυλλής, Ανδρέας Σταυρινίδης και Άντρη Χρίστου.

Δεν γνωρίζω ποιανού ιδέα ήταν η ανάρτηση αυτής της φωτογραφίας με αυτή τη λεζάντα. Ούτε με ενδιαφέρει βέβαια. Αυτό θα πρέπει να ενδιαφέρει την ομάδα του αθλητικού ρεπορτάζ καθώς και την υπεύθυνη ύλης Κατερίνα Στεφάνου όπως και τον εκδότη Γιάννη Παπαδόπουλο, όταν θα κληθούν να απαντήσουν στην καταγγελία για προώθηση ναζιστικών εμβλημάτων δυό μερες  μετά την εγκληματική δολοφονική απόπειρα από "οπαδούς" του ΑΠΟΕΛ, που πιθανόν να είναι οι ίδιοι μ΄αυτους που κρατούσαν το συγκεκριμένο πανό.

Για την εμετική επιλογή της εφημερίδας να συνοδεύσει τη συγκεκριμένη φωτογραφία, από το συγκεκριμένο ματς, μετά το συγκεκριμένο συμβάν με την λεζάντα που διαβάσατε χρειάζονται νομίζω κάποιες επίσημες τοποθετήσεις...

Κατά τα λοιπά, η εφημερίδα Πολίτης και ενώ προωθεί τα ναζιστικά σύμβολα προσπαθεί αγωνιωδώς μέσα από τα άρθρα των συνεργατών της να "κατοχυρωθεί" ως η εφημερίδα της αστικής διανόησης και μανιέρας.

Σ΄αυτή την προσπάθεια συμβάλλει τα μέγιστα, και η ιέρεια της αστικής ντόπιας νοητικής φαγούρας, κυρία  Ρένα Χόπλαρου, η οποία στο ίδιο φύλλο μας ενημερώνει πως η αριστερά πάσχει από σεξουαλικό συντηρητισμό πράγμα το οποίο την καθιστά ταυτόσημη με το Γρίβα!!!

Παραθέτει κιόλας αφίσα της Νεδησυ, η οποία διοργανώνει μαζί με τη μαθητική οργάνωση ΜΑΚΙ, το πιο κάτω συμβάν για ωραίους εκσυγχρονισμένους Έλληνες, που δεν έχουν και κόλλημα να πηδιούνται όπως έχουν οι αριστεροί...

ΝΑΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ
ΚΑΙ ΘΑ
ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

Λαμπαδηφορία
Αφιερωμένη στην 1η Απριλίου 1955-59
Σάββατο 31/03/2012

Ώρα συνάντησης: 18:00 στο Κρυσφήγετο Αρχηγού Γεώργιου Γρίβα Διγενή
Ώρα εκκίνηση.........

Η λεζάντα δε της κυρίας Χόπλαρου - αφού εντόπισε την ταύτιση της σεξοφοβικής αριστεράς με τον Γρίβα είναι:

Με όλο το σεβασμό στη νεολαία του ΔΗΣΥ: Μην πεθάνετε ακόμα! Η πατρίδα σας χρειάζεται! (και εγώ για να μπορώ να σας κάνω πλάτες αλλά πάντα ως μορφωμένη "αριστερή" ολίγον αστή ελίτ αλλά ταιριάζουμε....που πάτε; ) Από τη μια μεριά λοιπόν αριστερός πουριτανισμός και από την άλλη η νεκροφιλία της νεολαίας της δεξιάς.( τι ωραία που το βάλαμε το τσιτάτο με τις νεκροφιλίες...κάπως γκαβά βέβαια γιατί εδώ μιλάμε για δολοφόνο, δεν μιλάμε για τον Θεοδωράκη.) Έτσι, ένας ανέστιος χώρος του πολιτικού φάσματος , ο πιο εκσυγχρονιστικός και ο πιο δυναμικός, (για τον εαυτό της πάλι θα μιλάει η Χόπλαρου) βρίσκεται τις περισσότερες φορές εγκλωβισμένος ανάμεσα σε δύο συντηρητικούς κατήγουρους (όχι σαν εκείνη που θεωρεί νεκροφιλία το Γριβισμό πράγμα που συνδέει όπως είπαμε τον Γρίβα με το Θεοδωράκη και το Ρίτσο) τον Δεξιό και τον Αριστερό.


"Τραγική" φιγούρα της κυριακάτικής έκδοσης η Μερόπη Μωησέως, η οποία στη δεύτερη σελίδα του ένθετου Παράθυρο παραθέτει αποσπάσματα από το βιβλίο του Uwe Timm, "Παραδείγματος χάριν: ο ναζί αδελφός μου"

[...]

...Ήθελα να συγκρίνω τις σημειώσεις του αδελφού μου με το πολεμικό ημερολόγιο της μεραρχίας του, της "Μεραρχίας Νεκροκεφαλή των Ες Ες"....


Δεν έψαχνες καλύτερα Μερόπη στον κόρφο σου την Νεκροκεφαλή και τρέχεις να τη βρεις στη λογοτεχνία...

...αύριο το λινκ με τη φωτογραφία των νεοναζί οπαδών του ΑΠΟΕΛ που ευτυχώς μας θυμίζουν το έθνος, πριν επιχειρήσουν να μας κάψουν ζωντανούς....

εύγε Μακάριε!!!

27 σχόλια:

  1. Επειδή δεν ξέρω κατά πόσο η κυκλοφορία θα αφορά το οπισθόφυλλο της εφημερίδας και κατά πόσο θα φαίνεται η λεπτομέρεια, το "ο" στη λέξη "Θεσσαλονίκη" στο μαύρο πανώ είναι το κάτωθι σύμβολο:

    http://2.bp.blogspot.com/_3I0gXJZ6XmU/SxMxRBHcdVI/AAAAAAAAANc/1edm9Mi-qsM/s1600/Skull_flag.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ευχαριστώ πάρα πολυ!

    Να μας παραδεχτείς γιατί εμείς πρωτοπορούμε! Έχουμε σύμπλευση της αναδυόμενης ΔΗΜΑΡ Κύπρου με τον Γρίβα και τους Ες Ες!

    Η μεν πρώτη για να κάνει μόκκο για τα εργατικά αλλα παντα πρωτη στα "ευαισθητα κοινωνικά θέματα" η μεν δεύτερη γιατι χρειάζεται ενα εθνος να τραβήξει τα ζώα στη στανη και μετά στη σφαγή!

    θα το προσθέσω το συμβολο στην αναρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επειδή το μπλογκ το επισκέπτονται και έλληνες προς αποφυγή παρεξηγήσεως το "ευγε Μακάριε" στο τέλος αφορά τον δημοσιογράφο Μακάριο Δρουσιώτη για τις υπηρεσίες του στον εκσυγχρονισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενόχλησε με τζιαι η φωτογραφία, τζιαι η λεζάντα, εν επερίμενα να δω έτσι πράματα στον ΠΟΛΙΤΗ. Τωρά που επισήμανες τζιαι τα ναζιστικά σύμβολα, ακόμα παραπάνω, αν τζιαι αν δεν είσαι "υποψιασμένος" εν το παίρνεις είδηση. Πάραυτα, που τη στιγμήν που θα το μάθουν τι προβάλλουν, καλό θα ήταν να λάβουν θέση τζιαι σχετικά μέτρα.
    Τζι'άλλες φορές "έβαλες σιέριν" της παλιάς μου συμμαθήτριας (ένα χρόνο πιο μεγάλης) της Ρένας. Εν εθκιάβασα το συγκεκριμένο άρθρο της οπότε εν έχω άποψη, τζιαι αν τζιαι θα απεύφευγα να υπονοήσω ότι ο "ανέστιος χώρος του πολιτικού φάσματος" εν πιο "προοδευτικός τζιαι εκσυγχρονιστικός" που τους "δεξιούς" τζιαι "αριστερούς" της Κύπρου, νομίζω ότι τζιαι εγώ έχω πολλάκις νοιώσει κάτι τέθκοιο: να με βρίζουν οι ακροδεξιοί τζιαι να με "ειρωνεύκουνται" κάποιοι αριστεροί για τες "ανεστίαστες" απόψεις μου.
    Με το θέμαν εκκόλαψης/ παρείσφρησης φασίστων/ νεοναζί στο Αποέλ τζιαι άλλων "εθνικόφρωνων" σωματείων θα επανέλθω σύντομα με ανάρτηση δική μου. Have a nice day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γουφι και εγώ ανέστια είμαι...ρώτα τους πιο κοντινούς μου - αν τους ήξερες δηλαδή - το ζήτημα ανήκω σε ενα κόμμα ή όχι δεν είναι το ζητημα μας δαμέ.

    Ο φίλος ο Καλλίνος έβαλε ενα φιλμακι εχτες του Λιαντίνη, όπου ο Λιαντίνης μας θυμίζει διάφορα, μεταξύ άλλων και τη ρήση του Μαρξ "εγώ δεν είμαι Μαρξιστής" θέλοντας να μας πει πως κάθε "πιστη" σημερα πολυ πιθανόν να φαίνεται ως "αιρεση" στα ματια του οποιουδήποτε καθεστώτος, πολιτικού, θρησκευτικού κ.λ.π.

    Το να είσαι "αίρεση" για να είσαι κατ΄ουσίαν και όχι κατ΄επίφαση κάτι όμως εν πιο μεγάλη ευθυνη που το να δηλώνεις απλά κάτι...

    Απαιτεί πιο πολλή προσπαθεια τζαι εισαι τζαι συνέχεια μετέωρος γιατί εν θα ερτει κανενας να σε στηρίξει επειδή του ανήκεις...

    Την Χοπλαρου εν την παιρνει - σορυ - να παριστανει την "αιρεση" της αριστεράς! Θέλεις πολλα μπαλακια, θεωρητικά τζαι ηθικά τζαι ικανότητα πολιτικής αντίληψης για να είσαι "αιρεση" τζαι να είσαι στον πυρήνα της αριστερας..

    Η Χοπλαρου ουτε θεωρητική κατάρτηση για την αριστερα διαθέτει ούτε καμιάν πολιτική αντίληψη. Επιχειρεί να προσαρμόσει την πολιτική σε πλαίσια γνωσιοπλαστικά που χωρούν βασικά την ίδια και την αστική ταξη, η οποια την ενδιαφέρει...

    Καμνει για τον Πολιτη μια χαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δις, δίνεις ρέστα τις τελευταίες μέρες :-)
    Η Χόπλαρου θυμίζει μου τα ισοπεδωτικά της Ξένιας, έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά οι 2 τους. Είπαμεν τα κι άλλες φορές, από το "ελλάς ελλάς σκέπασε και μας" στην επαναπροσέγγιση. Το αστείο είναι που κάτι τέτοιες τύπισσες/ξερόλες μας παραδίδουν μαθήματα με κάτι τέτοιες χαριτωμενιές στις εφημερίδες.

    Γιρλάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε κοίτα, το ότι ο Πολιτης θέλει να συμβαλει στη διαμόρφωση μια "ξερόλας αριστεράς" εν ενα ζητημα που εν πρεπει να περνα απαρατήρητο.

    Φυσικα αμα είσαι λλιον ψείρης τζαι θωρείς λλιον πιο ευρυτερα τες τασεις ξέρεις - πως υπαρχει τζαι φιλική διασύνδεση με συγκεκριμενους "αριστερους" χώρους στην ελλαδα...εν τοσο κοινοτυποι ρε κουμπαρε...τζαι υποτιμουν τοσο πολλα τους κυπραιους, νομίζουν πως θα παριστανουν τους "ανεξαρτητους νεοφώτιστους"

    η Χοπλαρου "βρωμεί" Φωτη Κουβέλη που εκατόν παντες...με καποια θεωρητικά στίγματα συνασπισμου...τωρα τουτον το πακετακι εν η νεα αριστερά...δηλαδή ποσον πιο σκατά θα κάμουν τον μαυρογερημον τον μαρξισμο; ΠΟΣΟΝ;!

    θέλεις κοπέλα μου να καμεις την ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ;; Κάμε την!! Τι μασιεσαι με τους αριστερους μάναμου καλή; Μα γιατί ουλλοι νομίζουν πως αριστερος εν κάποιος ρομαντικός που θωρεί πολυχρωμα αστέρια στον ουρανό, στη ζωή, στο σπίτι, στις γειτονιές...

    εκαταντησε ο μαρξισμος αλυσίδα πολυκαταστημάτων Ιδεών!

    αν θελει να κάμει τη νέα δεξιά ας την κάμει! κανενας δεν θα την ενοχλήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια και μιλούμε για τη ΔΗΜΑΡ, μια ενδιαφέρουσα επιστολή αποχώρησης, πολύ βοηθητική για την "ανατομία" της εκκολαπτόμενης - από διάφορους να εξηγούμαστε - τάσης απονευρωσης της Αριστεράς από φιλοαριστερους κυκλους που φλερτάρουν εντονα με τον Δημοκρατικό Συναγερμό. Και στον Πολίτη και Αλλού...κάντε τις αντιστοιχίες και βρείτε μονοι σας τα κοινα...

    http://unews.pathfinder.gr/politics/epistolh-paraithshs-apohorhshs-apo-th-dhm-ar-stella-nioth.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εν ενδεικτικο του τι ενι σημερα η φυλλαδα πολιτης. Φασιστες χωρις να το ξερουν (οξα ξερουν το τζιαι περιπαιζουν μας?).

    Στα πλαισια της πολιτικης να φκει ο Νικος προεδρος (το με ποια πολιτικη εν μας απασχολει, ομοσπονδια ή οι, τζιαι ποιες συμμαχιες, φτανει να φκει) ισοπεδωσαν τα ουλλα σε τουντο τοπο, φανατιζουν τον κοσμο, καμνουν πλυση εγκεφαλου, αποβλακωνουν τζιαι διουν μαθηματα αθλιοτητας.

    Σε τι διαφερει δηλαδη ο πολιτης που τη μαχη που εφτασε στο σημειο να δια προτομες του Τσε? 2 φασιστικες φυλλαδες με μονιμη κριση ταυτοτητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε όι...την Μάχη με τις δωρεάν προτομές του Τσε, δεν την πιάννει κανένας!!! :)

    ο Φτωχόπουλος - ειπαμε - απο ταχα αναρχικός μες τον φασιστικό πυρήνα...ποσιν ταλαιπωρία πλεον ο λεγόμενος "αριστερός" χώρος...

    ο Πολιτης παίζει σε άλλο γήπεδο, εν καθαρό, ασε που δεν λαλώ για άλλα ατομα, διατηρώ ακόμα το "σεβας" γιατί καποιοι εχουν τζαι μιαν ηλικία...τεσπα...

    το πακετακι Ζεπ δεν ειναι χωρκατικο δαμέ! δεν θελουν να φιλησουν τα απλυτα του φασισμου ευθέως...το πακετακι είναι "ο δημοκρατικος σοσιαλισμός"...

    στην Ελλαδα, το συγκεκριμενο πακετακι οδηγεί κατευθείαν στον οικονομικό φασισμο της Τρόικας.

    στην Κύπρο το συγκεκριμενο πακετάκι οδηγεί στο ίδιο αλλά από άλλη οδο:

    η οδος είναι: αντι-κομμουνισμος με σάλτσες "ανθρωπινου, αντιφασιστικού σοσιαλισμού"....μιλούμε πλήττω ακατασχετα....σάλτσες,τονοι σάλτσας, απο πανω ως κάτω σάλτσα...

    και πολιτισμός...τονοι πολιτισμού...και κλαψ κλαψ....που ο φασισμός είναι εχθρός του πολιτισμου...κλαψ, κλαψ...όι ότι ο φασισμός εν το τέρμα του καπιταλιστικού συστήματος τζαι του Νίκου τους...απλά, εν εν ευγενικό ρε παιδί μου να είσαι φασίστας!!!

    να εκλεπτιστουμεν εκαταλαβες; εν ευγενικό σιορ να καφκουν τα πλασματα επειδή εν αριστεροι; μπλιαχ...εν μπορει η αστική κουλτουρα τουντα πραματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πήρα τηλέφωνο τον Δ.Δημητρίου, τον υπεύθυνο των αθλητικών του Πολίτη, γιατί είχα μια μικρή υποψία ότι πιθανόν να ήθελαν να χλευάσουν την πολιτικοποίηση και την καπηλεία των συμβόλων στο χώρο του ποδοσφαίρου. Δεν έπεσα έξω, όσον αφορά τη χλεύη που ήθελαν να βγάλουν,αφού, όπως μου είπε, είναι στήλη παραπολιτική- χιουμοριστική.Και όταν προσπάθησα να του πω ότι μάλλον απέτυχαν στο χιούμορ τους,και προσπαθώντας να του εξηγήσω τι εννοώ, με φυσικότητα και σαν να ήταν το πιο λογικό πράγμα, μου είπε ότι ήθελαν να δείξουν ότι "κανένας δεν ασχολείται πλέον στην κοινωνία με τις εθνικές επετείους(δυστυχώς) και μας τις θυμίζουν (πάλι δυστυχώς) οι διάφοροι οπαδοί στα γήπεδα..." !!!Εδώ νομίζω ότι έπεσα έξω και αν νόμιζα πως είχα μια κάποια γνώση περί ψυχολογίας, μάλλον ήμουν αφελής... Τρία πουλάκια κάθονται δηλαδή... Ο συγκεκριμένος δεν είναι κακός άνθρωπος, ούτε φανατικός εθνικιστής κλπ. Είναι ένας μέσος αμόρφωτος αποελίστας δημοσιογράφος, που τόσα ξέρει, τόσα λέει.Το πρόβλημα είναι η στάση της εφημερίδας, μετά κυρίως τη φασιστική και δολοφονική ενέργεια οπαδών αυτής της ομάδας, όπως είπε και η Dis. Ευαισθητοποιούνται για τον εθνικισμό όταν δεν υπάρχει ατζέντα εξουσίας στο προσκήνιο. Όταν δεν έχουν μπροστά τους το καθήκον να βγάλουν έναν Αναστασιάδη στην προεδρία.Όταν δεν υπάρχουν ιδεολογική σύγκρουση και ταξικοί ανταγωνισμοί στην κοινωνία.. Τότε, όλοι αυτοί(ο Πολίτης κλπ),γίνονται και δημοκράτες και αντιεθνικιστές και αντιφασίστες... Τζάμπα μάγκες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω Μάριε η λεζαντα της εφημερίδας είναι ξεκάθαρη...ευτυχώς που μας τις θυμίζουν οι ποδοσφαιρικές ομάδες γιατί θα τις ξεχνουσαμε και αυτές...τι αλλο ξεχάσαμε δηλαδη; και γιατί το ξεχάσαμε και από πότε...ε, νομιζω εν τρωμε κόνναρα, εννε;

    το ευτυχώς που μας τις θυμίζουν πως αντιπαραβαλλεται με το συμβαν μετα τον αγώνα; κανονικα επρεπε να υπαρχει σε μεγενθυνση το καμενο αυτοκινητο και η λεξη αίσχος!!

    την ανθρωπια ποιος θα μας την θυμίσει δηλαδη; ή ο μονος μας καηλες εν η εθνική επετειος, οι αποελιστες, η πορεία με πυρσους στο κρυσφηγετο και λοιπά "αναγκαια" για την "μνημη" μας πραγματα...

    στριβειν δια του ακροδεξιου αρραβώνος...πολλα ωραία...

    τωρα αν ενας καλός ανθρωπος, ολιγον αμορφωτος εν αποελιστας αλλα εσιει την δικαιοδοσία να καμνει πολιτική μεσω του ποδοσφαιρου...ε τοτε τι να πω; η μπαλα παει κατευθειαν στον Παπαδοπουλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλλά και το παραμύθι για τη στάση του Συναγερμού και του Αναστασιάδη στο Σχέδιο Ανάν, πρέπει επιτέλους να τελειώσει.Όσοι αριστεροί υποστηρίξαμε το Σχέδιο ήταν συνειδητά και γιατί η Λύση εξυπηρετούσε την προοπτική της κοινωνικής εξέλιξης.Δεν θα μπορούσαμε όμως να πούμε το ίδιο και για την ηγεσία του Συναγερμού.Πρέπει να κρίνουμε τη στάση του το 2004 στη συγκεκριμένη συγκυρία:οι προεδρικές(2003)έχουν τελειώσει, οι επόμενες αργούσαν,άρα καμιά πίεση από την εθνικιστική του βάση και στελέχη,ο Αναστασιάδης σε φάση άνεσης, δέχεται τις παραινέσεις της ευρωπαϊκής Δεξιάς για πιο λογική πολιτική,τις υιοθετεί,δείχνει ειλικρινής και ίσως ήταν.Ακολουθεί και για τα επόμενα χρόνια σχετικά ήπια και μετριοπαθή πολιτική.Δεν κάνει φυσικά και κάτι σπουδαίο... Δεν θα μπορούσαν να γίνουν, κόμμα και Αναστασιάδης, ταυτόσημοι με τον εθνικιστικό συρφετό των υπόλοιπων ακροδεξιών κομμάτων και κομματιδίων, Εκκλησίας κλπ. Δεν ήταν προς το συμφέρον τους εξάλλου. Και φτάνουμε στα γεγονότα του καλοκαιριού και πολύ κοντά στις προεδρικές του 2013. Οι πιέσεις πολλές,η ανάγκη και η δίψα για εξουσία μεγάλη.Τώρα όλα παραμερίζονται μπροστά στη "μεγάλη πρόκληση...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και να ξεκαθαρίσουμε ότι με αυτά δεν αθωώνουμε την ηγεσία του ΑΚΕΛ για την άθλια στάση της απέναντι στο Σχέδιο. Αλλά εδώ συζητούμε για τη φιλελεύθερη και δήθεν φωτισμένη Δεξιά που κάνει πλάτες στο φασισμό!Για τη Δεξιά που παίζει πελλόν μπροστά στην έξαρση του εθνικισμού, του ρατσισμού και του σκοταδισμού, αν είναι να κτυπηθεί η κυβέρνηση και η Αριστερά.Για τη Δεξιά , που τελικά, οι δημοκρατικές της ευαισθησίες είναι πολύ πολύ μικρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. DIS,

    Μιαν τζι’ εξεκίνησα εν να σύρω άλλη μια πόμπα [εν τζιαι Πάσκαν όπου τζιαι να ‘σαι], γι’ αυτό [και για παν ενδεχόμενο] βάρ’ το κράνος ΣΟΥ! Σήμερα λοιπόν έμαθα ότι ένας εκ των Επιθεωρητών του Μαθήματος της Βιολογίας εν … ΠΑΠΑΣ!!! Αν έχεις τη δυνατότητα ενημέρωσε σχεετικα και την κα Χόπλαρου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για τα όρια και τους περιορισμούς της αντίληψης που έχει η Δεξιά για τη Δημοκρατία, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα το ποδόσφαιρο.Βασικά, με το πώς βλέπουν το ποδόσφαιρο είναι η απόδειξη της αμπαλατοσύνης τους.Θα μπορούσαν να προχωρήσουν και να εκσυγχρονιστούν οι θεσμοί του όπως σε όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου.Όχι τίποτε σπουδαίο.Μια επίφαση δημοκρατίας στα θεσμικά του όργανα, ανεξάρτητοι δικαστικοί θεσμοί κλπ. Αντίθετα, ανακατώνονται πολιτικοί του Συναγερμού μέσα στο παρασκήνιο,στηρίζουν μια κλίκα ανθρώπων που υπηρετούν σωματειακά, οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα, έχουν την ΟΜΟΝΟΙΑ στο στόχαστρο και την πολεμούν.Και αυτοί οι άνθρωποι νιώθουν ωραία!Να ευνοείται η αγαπημένη τους ομάδα και να αδικείται μια άλλη, μόνο και μόνο γιατί έχει αριστερές καταβολές...!Αυτή είναι η κυπριακή Δεξιά! Που δεν ωρίμασε ποτέ,που δεν δείχνει την παραμικρή μεγαλοψυχία , ακόμα και στο ... ποδόσφαιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για την κα Ρ. Χόπλαρου: δεν θα διαφωνήσω για τον αριστερό συντηρητισμό στα ζητήματα ερωτικών σχέσεων, σεξ κλπ. Εξάλλου, όταν η Αριστερά χάσει την επαναστατικότητά της,συμβιβάζεται με το σύστημα, κάνει αβαρίες κλπ, ε φυσικό είναι να πλάθει στο εσωτερικό της συντηρητικές συνειδήσεις και να βλέπουμε ένα κομφορμισμό σε ζητήματα σχέσεων,γάμου, ομοφυλοφιλίας,ναρκωτικών, ακόμα και ντυσίματος... Και είναι αλήθεια ότι,ενώ η Δεξιά, παρ όλη τη συντηρητικότητά της,συμβαδίζει εν τέλει με την εποχή και την πραγματικότητα, αν δεν έχει φυσικά, ιδεολογικό και πολιτικό κόστος, η Αριστερά συντηρεί, συχνά, παλιά κοινωνικά πρότυπα,μέσα από το φόβο της για το νέο που προκύπτει.
    Το πρόβλημα με την κα Χόπλαρου, είναι οι παραλληλισμοί που έκανε. Και στο δικό μου το μυαλό, η προσπάθειά της δεν ήταν και τόσο αθώα.Δεν ήταν μια λάθος εκτίμηση ή λάθος σύλληψη ενός ζητήματος. Ήθελε να αποστασιοποιηθεί από την Αριστερά(γενικά)αλλά και να κρατήσει αποστάσεις από την οπισθοδρομική Δεξιά.Άρα να κερδίσει την εύνοια της δήθεν φιλελεύθερης και λογικής Δεξιάς.Αυτής που πιθανό σε λίγους μήνες να είναι εξουσία υπό τη μορφή του Αναστασιάδη, των πανεπιστημιακών κύκλων, του Πολίτη, της Καθημερινής.Δεν την ξέρω προσωπικά την κοπέλα και ούτε έχω κάτι μαζί της.Και μακάρι να δει τα σχόλια και να απαντήσει. Αλλά έχω την εντύπωση ότι αργά αλλά σταθερά,διαμορφώνει ένα λόγο και μια στάση ζωής, τέτοια,που της δίνουν διαπιστευτήρια για μια κάποια άνοδο, μια καριέρα ίσως,μακριά από τη "μιζέρια" της Αριστεράς...Έγραφε αυτό το άρθρο και την ίδια στιγμή έδινε, μάλλον, εξετάσεις σε κάποιους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νομίζω ότι είναι μια εποχή που όλοι μετρούν τα κουκιά τους και κάνουν τις επιλογές τους. Τα γεγονότα μετά το Μαρί και η στάση που κράτησε ο καθένας, είναι βασική για την εξέλιξη όλων μας.Για τη συνείδησή μας!Και επιμένω στα γεγονότα του καλοκαιριού. Το 2004 πολλοί αριστεροί έκαναν τη λάθος επιλογή να ταυτιστούν με την απόφαση της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και των εθνικιστών. Εκεί,μέτρησε το βάρος της ηγεσίας, ο κομματικός πατριωτισμός,ο φόβος ενός άγνωστου και πολύπλοκου σχεδίου,ο "ιμπεριαλιστικός παράγοντας",οι Αμερικάνοι , το όλο καταπιεστικό κλίμα της Περιρρέουσας και πολλά άλλα.Ας πιστώσουμε κάποιους...
    Το καλοκαίρι όμως, παιζόταν η υπόληψη της Αριστεράς, η περηφάνια της, το μέλλον και η προοπτική της, πέραν του Χριστόφια και του κάθε Χριστόφια. Ο πόλεμος ήταν , διαμέσου του Χριστόφια, ενάντια στην Αριστερά και στις εργατικές κατακτήσεις. Η πολεμική ήταν με όρους κλασικής αντικομουνιστικής υστερίας και με όπλα τον εθνικισμό, το ρατσισμό, τη στρατοκρατία,το συντηρητισμό. Ας μην τα ξαναλέμε. Ποιος αριστερός με ταξική συνείδηση και ευαισθησία δεν θα αντιστεκόταν σε αυτόν τον πόλεμο;Και όμως, πολλοί λούφαξαν!Και μέσα στο ΑΚΕΛ ακόμα!Και πολλοί άλλοι, που έδωσαν μάχες, κατά καιρούς, για τη Λύση, ενάντια στον εθνικισμό.Δεν ήθελαν να συγκρουστούν με τη Δεξιά που απλώθηκε παντού και πήρε ποικίλες διαστάσεις.Τη Δεξιά του Σαμψών αλλά και του Στυλιανίδη. Της θεοχάρους αλλά και του Αναστασιάδη.Της ΣΕΚ αλλά και της ΟΕΒ. Του Παπαφώτη αλλά και του Λυσσαρίδη.Του χουλιγκάνου των γηπέδων αλλά και του πρύτανη Χριστοφίδη.Της Σημερινής,της Μάχης και του Φιλελεύθερου αλλά και του Πολίτη και της Καθημερινής.
    Η εποχή είναι δύσκολη.Κάποιοι σιώπησαν όταν η υστερία του φασισμού και του αντικομμουνισμού κάλυπτε τα πάντα το καλοκαίρι.Σιώπησαν για να κρατήσουν μια στήλη στον Πολίτη.Δεν είναι μόνο η Χόπλαρου, που στο κάτω κάτω είναι νέα, κτίζει την καριέρα της και δεν κουβαλά πίσω της μια αριστερή πορεία.Ο Λούης Ηγουμενίδης, ο Κυριάκος Τζιαμπάζης όμως;Και άλλοι... Για μια στήλη στον Πολίτη ρε γαμώτο;Και να πουλάς την ψυχή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανευ,

    είπαμε να κρατήσουμε ένα επίπεδο στην "παραγωγή πολιτικής".

    για να φτάσει κάποιος ο οποίος εχει έστω την ελάχιστη μόρφωση, να καταλήξει στο συμπέρασμα πως όσο αφορά τις σχέσεις, το γάμο, την τεκνοποίηση και το σεξ, πως ιστορικά "ο πουριτανός" είναι ο αριστερός και ο χώρος του, πρέπει στο μεταξύ να έχει κάψει όλα τα βιβλία ιστορίας από τον 17ο αιώνα τουλάχιστον...

    την να την κάνω την Βιολογία ανιστόριτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εξάλλου, όταν η Αριστερά χάσει την επαναστατικότητά της,συμβιβάζεται με το σύστημα, κάνει αβαρίες κλπ, ε φυσικό είναι να πλάθει στο εσωτερικό της συντηρητικές συνειδήσεις και να βλέπουμε ένα κομφορμισμό σε ζητήματα σχέσεων,γάμου, ομοφυλοφιλίας,ναρκωτικών, ακόμα και ντυσίματος... Και είναι αλήθεια ότι,ενώ η Δεξιά, παρ όλη τη συντηρητικότητά της,συμβαδίζει εν τέλει με την εποχή και την πραγματικότητα, αν δεν έχει φυσικά, ιδεολογικό και πολιτικό κόστος, η Αριστερά συντηρεί, συχνά, παλιά κοινωνικά πρότυπα,μέσα από το φόβο της για το νέο που προκύπτει.

    Μάριε απάντησα πιο πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση η κ. Χόπλαρου έγραψε ένα άρθρο το οποίο είναι για τα σκουπίδια.

    Τουλαχιστον δεν έκανε το λάθος να προσπαθήσει να το στηρίξει και "θεωρητικά". Απλά εγραψε ενα καρο ανοησίες.

    Είναι πολύ πιθανόν ότι η κ. Χόπλαρου ανήκει σε εκείνη την κατηγορία "διανοουμένων" οι οποίοι καθουνται τζαι σκεφτουνται ότι γουστάρουν και μετά βαλλουν τζαι μπολική "θεωρητική νομιμοποίηση" σε αυτό που γουστάρουν.

    Ανθεί αυτό το είδος στην "αιρετική" αριστερά.

    Πάντως στην προκειμένη περίπτωση απάλλαξε τον εαυτό της από το να στοιχειοθετήσει ιστορικά ή θεωρητικά τες ανοησίες, αρα απλά το άρθρο είναι για πέταμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τωρα, γι αυτούς που λούφαξαν...δεν ξέρω αν είναι απλά για μια "στήλη".

    Εγώ προτιμώ να κρατώ αποστάσεις από τους "ψυχολογισμούς" ή τα μικροσυμφέροντα του καθενός.

    Για μένα συνειδητά ή ασυνείδητα, ο καθένας κρατά μια συγκεκριμένη πολιτική στάση. Ή μπορεί τα συγκεκριμένα ατομα να έχουν συγκεκριμένη αντιληψη για το τί είναι η αριστερά, ο μαρξισμός, το κόμμα, οι εργατικοί αγώνες κ.λ.π.

    Είναι παρα πολλοί πολλών "αριστερών" αποχρώσεων, που εχουν αποποιηθεί τον μαρξισμο, τη θεωρία της πάλης των τάξεων κ.λ.π και προσπαθούν ντε και καλά να μας πείσουν πως "τούτοι εν οι άσιλα μαρξιστες" κι από πάνω!!!

    Απλά Μάριε στην κύπρο βασιλεύει "το ότι κατεβάσει ο νους του καθενού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. MariεThr,

    Πολύ ενδιαφέροντα και μελετημένα αυτά που γράφεις. Το μόνο που δεν αντιλαμβάνομαι και καλοπροαίρετα θα ρωτήσω είναι πώς «… η Λύση [μέσω του Σχεδίου Ανάν] εξυπηρετούσε την προοπτική της κοινωνικής εξέλιξης»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Anef,
    όταν άνοιξαν τα οδοφράγματα και είχαμε για μια περίοδο αυτό το πήγαινε έλα από το νότο στο βορρά και αντίθετα, Ε/Κ και Τ/Κ, μόνο και μόνο η επαφή μεταξύ τους, η χειραψία, η κουβέντα για τα παλιά,η έκπληξη για τον "εχθρό" που δεν φαίνεται για εχθρός,η συγκίνηση κλπ, έριξαν τον εθνικισμό στο περιθώριο.Χάθηκαν οι εθνικιστές από προσώπου γης,ο τούρκικος στρατός κλείστηκε μέσα.Έστω αυθόρμητα, δημιουργήθηκε μια δυναμική που για πρώτη φορά έκανε τον απλό άνθρωπο πρωταγωνιστή των εξελίξεων. Ώσπου φυσικά να σβήσει η δυναμική από την έλλειψη βούλησης για λύση από τους πολιτικούς.
    Το Σχέδιο Ανάν πρέπει να το δούμε σαν το μέσο για μια νέα δυναμική που θα δημιουργούσε.Πέραν από νομικές λεπτομέρειες και αδυναμίες.Αν περνούσε το Σχέδιο, που φυσικά θα είχε την πολιτική αποδοχή της κοινωνίας, φαντάσου πόση δυναμική θα δημιουργούσε,πόσες κρυμμένες δυνάμεις θα ξεφύτρωναν μέσα στην κοινωνία,νέες ιδέες, νέα πρόσωπα.Θα είχαμε μια κοινωνία αναγκασμένη να προχωρήσει μπροστά, άρα και οι συνειδήσεις θα προχωρούσαν μπροστά,όσα εμπόδια και τρικλοποδιές και αν είχαμε.Θα είχαμε χιλιάδες κόσμου, νέοι και εργαζόμενοι από τις δύο κοινότητες που θα συναναστρέφονταν μαζί, θα δούλευαν μαζί, θα ήταν αναγκασμένοι να συνεργαστούν σε όλα τα επίπεδα της ζωής. θα είχαμε λιγότερη καχυποψία, περισσότερη ανοχή. Σε συνδυασμό με την αποχώρηση των στρατών,της οικονομικής ανάπτυξης, του νέου κλίματος στις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας,της βούλησης να μην έχουμε ξανά πολέμους κλπ, όλα αυτά νομίζω θα άνοιγαν μια νέα εποχή.Και νομίζω θα είχαμε να κερδίσουμε έτσι και αλλιώς αφού θα βγαίναμε από αυτό το τέλμα που μας έριξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χα-χα-χα-χο-χο-χοχοπ-χοπ-χοπ-λα-λα-λα χοπλαρου χοπλαρου the wannabe cyprus elit χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή