Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.
Ζοζέ Σαραμάγκου
Ζοζέ Σαραμάγκου
15.1.12
Προς ακελικούς αριστεροφιλελεύθερους
Δεν θα μπορούσα να αντισταθώ σ΄αυτή τη δημοσίευση. Καλώς ή κακώς...θα δείξει.
Για λόγους ιστορικής καταγραφής και όχι ενημέρωσης - καθότι το Ανορθωτικό Κόμμα Εργαζομένου Λαού διαθέτει γραφείο ιδεολογικής "επαγρύπνησης" και μπορεί να ενημερώνεται από μόνο του - παρακαλούνται οι φίλοι υποστηρικτές και μέλη του ΑΚΕΛ της αριστεροφιλελεύθερης παράταξης,που εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για το διεθνές κομμουνιστικό περιβάλλον, τους πολιτικούς προγραμματικούς του στόχους και τις αποφάσεις του, να μελετήσουν επισταμένα το πιο κάτω και ακολούθως να προωθήσουν στην Κ.Ε του κόμματος, προς αποφυγήν παρεξήγησης πως κανείς, ούτε κι εμείς, δεν πήραμε χαμπάρι. Σε καιρούς αντι-διαφώτισης η αποσιώπηση ισοδυναμεί με συνειδητή παραχάραξη των αντικειμενικών δεδομένων. Τουλάχιστον να είμαστε ενήμεροι για το τι συμβαίνει στον "κόσμο μας".
πηγή: Ριζοσπάστης
via Ένας Χαρούμενος Λένιν
σύντομο απόσπασμα:
[...]
Ανάμεσα στον καπιταλισμό και στο σοσιαλισμό δε μεσολαβεί κάποιο ενδιάμεσο κοινωνικοοικονομικό σύστημα, επομένως δεν μπορεί να υπάρχει και κάποιος ενδιάμεσος τύπος εξουσίας. Ο χαρακτήρας της εξουσίας θα είναι ή αστικός ή εργατικός (προλεταριακός). Η άποψη - θέση για τη δυνατότητα και την αναγκαιότητα εγκαθίδρυσης ενδιάμεσης εξουσίας δεν επιβεβαιώθηκε σε καμία χώρα.
Από τη μελέτη της περιόδου με την οποία ασχολείται ο παρών τόμος επιβεβαιώνεται ότι η εργατική τάξη με τους συμμάχους της μισοπρολετάριους, φτωχούς αγρότες και αυτοαπασχολούμενους των πόλεων, πρέπει να αγωνιστεί μέχρι την τελική λύση του προβλήματος της εξουσίας, την εγκαθίδρυση της εργατικής εξουσίας με την ανατροπή της αστικής εξουσίας. Αποδείχθηκε στην πράξη ότι ήταν λάθος η υιοθέτηση, από το ΚΚΕ και το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα, "ενδιάμεσου" στόχου εξουσίας, που χαρακτηριζόταν είτε ως "επαναστατική εξουσία αστικοδημοκρατικού χαρακτήρα" ή "Λαϊκή Δημοκρατική Κυβέρνηση", είτε ως "αντιιμπεριαλιστική - αντιμονοπωλιακή εξουσία" ή ως "αντιμονοπωλιακή διακυβέρνηση".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Για όλη την επόμενη βδομάδα δεν θα υπάρξει άλλη δημοσίευση. Έτσι από μουλαρίσιο κομμουνιστικό γινάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μη λέμε πως δεν ξέρουμε "να βγάζουμε τα ματάκια μας". Στο διάβασμα εννοώ..
Ανάμεσα στον καπιταλισμό και στο σοσιαλισμό ...
ΑπάντησηΔιαγραφήαλκοολισμός... τόσο παλιό που δεν μποορώ να θυμηθώ ποιος το είπε.
ανάμεσα αναμένω ανάγνωση σε αναμμένα κάρβουνα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα φκάλεις τη νεφθαλίνη που το κείμενο που επήες τζιαι ξητρύπωσες δεν θα αντέξει ούτε τρεις μέρες στον καθαρό ζωντανό αέρα. Θα αυτοαποσυτεθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε δεν που η ζωή τζιαι η κοινωνική πράξη επεριθωριοποίησεν όλων των ειδών ταπελλάρηες τζιαι συ αρκέφκεις ανάρτησην με εγγαίνια ταπέλλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικη ερωτηση απο την αναποδη:
ΑπάντησηΔιαγραφήαν υποθεσουμε οτι εν σωστη η θεση οτι πουποτε εν αποδεικτηκε οτι μπορει να υπαρξει ενδιαμεση μορφη εξουσιας,
αποδεικτηκε [τζαι πως] το αντιθετο;
Δηλαδη η ιστορικη κομμουνιστικη παραδοση καλως η κακως [τζαι εν κρινω, με την εννοια ερκουμαι που εν καφενε,νακκον παρακατω, αλλα της απελυθερωτικης προοπτικης/ πλευρας του χωρκου]εβασιστηκε σε πολλες χωρες στην θεωρια των σταδιων..
τζαι αν εν να κριθει η συνεισφορα που παγκοσμιου κομμουνιστικου κινηματος,
εν θα πρεπει να εκτιμηθουν οσα εκερδισαν τα εργατικα στρωματα [στην δυση τζαι οϊ μονο] υστερα που το 1917 τζαι το 1945,
τζαι το οτι το τελος της αποικιοκρατιας εγινε με την πρακτικη θυσια, αλλα τζαι την οργανωτικη τζαι πρακτικη βοηθεια του παγκοσμιου κομμουνιστικου κινηματος του 20ου αιωνα,
τζαι των χωρων που ειχαν αναλογα καθεστωτα;
Αν τουτα εν κερδη της ανθρωπινης ιστοριας σε τι μπορουν αποδωθουν, αμα η κομμουνιστικη παραδοση εν τα διεκδικησει;
Τζαι επαναλαμβανω οτι απλα κρινω απο φιλικη αποσταση...Εμενα παντα εδυσκολευκαμεν τα σταδια τζαι οι εθνικες ενοτητες..αλλα ατε..
καποιος να μιλησει τζαι για τον πλουμπιδη κατα το προσφιλες invoking of history...
Αναποδα:
υπηρξαν οντως τζαι περιτπωσεις [στην ημιπεριφερεια η στην περιφερεια με λλιες εξαιρεσεις στον πυρηνα - οπως η λαικη δημοκρατια της γερμανιας] οπου εφαρμοστηκε αλλο ειδος "εξουσιας" με αλλαγη του καθεστωτος ιδοκτησιας της παραγωγης...
Τουτο ηταν επιτυχημενο;
Με ποια κριτηρια με βαση την πιο πανω θεση;
Τα ιστορικα αποσπασματα που αναφερα πιο πανΩ λογικα μπορουν να διεκδικηθουν σαν ιστορικα κερδη που τουτα τα καθεστωτα..εστω τζαι αν ανατραπηκαν [μερικα] χωρις να καταφερουν να φτασουν σε ενα ειδος σοσιαλιστικης δημοκρατιας,
εντουτοις
μπορει να πει καποιος,
εκαταφεραν να αλλαξουν την συλλογικη ιστορια της ανθρπωοτητας..
Ομως..
γιατι ηταν πιο χρησιμα τζηνα τα καθεστωτα,
παρα η ιστορικη εμπειρια αλλων καθεστωτων η κινηματων που εν εμπΟρουσαν να αλλαξουν
"καθεστως εξουσιας" η ιδιοκτησιας μεσων παραγωγης;
Οπως ειπεν τζαι ο καρολος, εν θκιαλεουμεν τες συνθηκες μεσα στις οποιες "καμνωμε ιστορια"..
Αμπα τζαι πρεπει να δουμε το κομμουνιστικο κινημα σαν ιστορικο με την ευρυτερη ενννοια;..τζαι αρα, χωρις διαθεση [εστω παιχνιδαρικης] προκλησης [εστω τζαι αν υπαρχει σαν υποψια..:)], να το δουμε τζαι πλουραλιστικα;..
τζαι ο λενιν τζαι ο μαο αλλαξαν το κοσμο..
με κοινες λογικες αναφορες..αλλα σαφως διαφορετικες πρακτικες τζαι εστιασεις..
Πως θα αποτιμηθει η φοβερη τζαι ηρωικη μοναξια του αμερικανου [στις ηπα] κομμουνιστη που αναλωσε μια ζωη να βοηθα τζαι να οργανωνει το κινημα των μαυρων για να αποκτησουν τυπικα αστικοδημοκρατικα δικαιωματα;
Η στην νοτια αφρικη..
Χωρις την κομμουνιστικη παιδεια εν θα εγενουνταν οτι εγινε..
Τζαι να μεν υπηρχαν τουτοι οι αθεοι αγιοι, θα επρεπε να εφευρεθουν..
Που εχαν οραμα μια επανασταση η οποια στην καθημερινοτητα της βιογραφιας τους, εμοιαζε με την προοπτικη της "δευτερας παρουσιας" των χριστιανων..
απλα τουτη εν εφικτη ιστορικα εστω τζαι εξω που τον δικο μας βιογραφικο χωροχρονο..
Αρα..
"ωριμο παιδι της αναγκης";
κατανοητή η απώλεια της ψυχραιμίας Ασέρα μου. απολύτως κατανοητή. ευτυχώς ο κοσμος είναι μεγαλύτερος από τα γεωγραφικά μίλια της κύπρου μας, και η τύχη του κόσμου δεν θα κριθεί από την υπάρξη ή τη μη ύπαρξη της τοπικής μας "ψυχραιμίας".
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κείμενο, το οποίο προφανώς δεν αφορά έναν άλλο κόμμα, αλλά για ένα προσεκτικό αναγνωστη αφορά κάτι ευρύτερο, θα παραμείνει ενοχλητικά στη θέση του.
Λινέ, δεδομένου του γεγονότος ότι υποκλίνομαι στη δεινότητα της νοητικής σου επάρκειας, θα θεωρήσω περιττό να σου πω, πως το κείμενο σε κανένα σημείο δεν είναι μηδενιστικό ως προς τα επιτεύγματα της εργατικής τάξης στις δυτικές χώρες κατά τη διάρκεια της περιόδου που ανασκοπεί, και άρα πουθενά δεν εξυπακούονται τα ερωτήματα που θέτεις ως προεκτάσεις του κειμένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο σου είναι αμυντικογενές καλέ μου σύντροφε και η ερώτηση από την ανάποδη απαντημένη από τη διαλεκτική, μαθήματα στην οποία σαφώς δεν περιμένεις από εμένα. Να το πω και πλαγίως: "Μεταξύ κατεργααίων ειλικρίνια". Είμαστε ήδη μέσα στη ροή του ποταμού Λινέ.
εν να δείξει...:)
Ανεξάρτητο σχόλιο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚομμουνιστές υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο.
Η Κύπρος είναι μια χώρα ΑΥΤΟΥ του κόσμου. Δεν θα γίνει αποδεκτή η ΠΟΛΙΤΙΚΗ προσπάθεια ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ των κομμουνιστών ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ είτε ανήκουν είτε δεν ανήκουν σε οργανωμένα πολιτικά κομματα και σύνολα μέσω καμιάς ηθικολογικού τύπου ενοχοποίησης του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ από όπου και αν προέρχεται.
Θενκς!
Μπαινουν μια σειρα απο ζητηματα με αυτο το κειμενο θα ηθελα σαν αρχη ομως
ΑπάντησηΔιαγραφήνα σχολιασω την θεση του φιλου του λινοπαμπακου και να πω οτι τα επιτευγματα για το εργατικο κινημα και την ανθρωποτητα στα οποια αναφερεται,εγιναν παρα την υπαρξη αυτων των καθεστωτων και οχι χαρις σε αυτα, εγιναν χαρις στις κινητοποιησεις των μαζων και την δυναμη του εργατικου κινηματος σε Ανατολη
και Δυση. τα καθεστωτα αυτα αποτελουσαν ενα σχετικο εμποδιο στην αναπτυξη της ταξικης παλης. η θεωρια των σταδιων ηταν μια θεωρια που στοχο ειχε ακριβως να ελεγξει την εξελιξη της ταξικης παλης και να την περιορισει ετσι ωστε να μην ειναι κυνδυνος για τα καθεστωτα....
εσιεις δικαιο..εν αμυντικογενες..:)
ΑπάντησηΔιαγραφήνοιωθω οτι πρεπει να υπερασπιστω την μοναξια του ανθρωπου που ονειρευτηκε το "αλμα στον ουρανο" τζαι ειτε ηταν αδυνατο στην εποχη/χωρο του, ειτε εκαταλαβε στον Γραμμο τη θλιψη της ηττας, αλλα αρνηθηκε να υπογραψει η να παραιτηθει..
δημιουργωντας ιστορια...
εν τουτο που μου αρεσκει στους κομμουνιστες τζαι ας μεν ειμαι κομμουνιστης..
πιο αναλυτικα θωρω τους σαν μερος ενος ευρυτερου ιστορικου κινηματος παρα σαν κινημα μονο του..αλλα τουτο εν εσιει σημασια για το ζητουμενο στο ποταμο που θελεις να παμεν..:)
κατα τα αλλα..δεχομαι..ειμαστεν στην ροη..
οποτε η γραμμη που τραβας εσιει σαφως το νοημα της οπως θα ελαλεν τζαι ο Βατης..:)
αλλα με παραδοξες στρατηγικες τζαι καντουνια θα ελαλεν τζαι ο πλουτης..
@Λινός,
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί, εγώ για ποιόν πράμα άραγε μιλώ; εν εν για τουτην την μοναξιά του ανθρώπου, ουλλων των ανθρώπων του αιώνα που επερασεν που μιλώ; αλλά ξέρεις η ψυχραιμία στο ιστορικό βλέμμα εν ισάξια της αξιοπρέπειας του ανθρωπου που ήξερε να εν στωικός στην ροή,τζαι δικαιωματικά εξακολουθεί να κοιτάζει το άλμα στον ουρανό.
μήπως εν ελογοκρίθηκε ιστορικά αυτό το δικαίωμα; ελογοκρίθηκε όπως μάλλον θα λογοκριθεί τζαι τωρά. αλλά ο κομμουνιστής που εν εν αιθεροβάμων, που δεν ήταν ποτέ τεθκοιος σήμερα εν ψύχραιμος όι μονο λογω στωικότητας αλλά τζαι λογω ιστορικής συγκιρίας. ναι είμαστε στη ροή τζαι εχουμεν επίγνωση πως το ποτάμι είναι μακρύ τζαι που αποψη χρονικής διάρκειας αλλά τζαι που αποψη έντασης.
εν υπαρχει πλεον επιλογή να μεν το δουμε τουτο το ποτάμι. ουτε προφανως την πολιτική προσπαθεια που θα γίνει να κατευθυνθεί η ροή αλλου τζαι κάπου "ακίνδυνα".
αν υπάρχουν θκυο βασικά χαρακτηριστικά κάθε κομμουνιστή τουτα είναι α. η ψυχραιμία τζαι β. η αίσθηση του κινδύνου ταυτόχρονα.
τζαι ο Γραμμος τζαι κάθε χαμένη ή κερδισμένη μαχη του παρελθόντος τζαι του μελλοντος θα έχουν αυτά τα δύο χαρακτηριστικά.
συν την πίκρα να δεχεσαι τα εσωτερικά χτυπήματα...αλλά μαθαίνουμε...ο χρόνος που επερασεν ήταν πολλα επιμορφωτικός για τουτα τα εσωτερικά χτυπήματα...
επιπλέον σχόλιο για τον Ασέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήμπες στο κόπο να προσέξεις πως το κείμενο δεν το ξετρύπωσα από καμιά ναφθαλίνη. είναι ημερομηνίας 15 Ιανουαρίου 2012.
επιπλέον μπες στον κόπο να σκεφτείς ότι εκτός από τις "ταπέλλες" στα τρόφιμα και στα αιθέρια έλαια που μας επιτρέπουν να ξέρουμε τι τρώμε και τι βάζουμε πάνω μας τζαι ανάλογα να φροντίζουμε το δερμα μας και το έντερο μας, υπάρχουν και "ταπέλλες" που αφορούν τον εγκέφαλο μας και που μας πληροφορούν τι σκατά μπορεί να τρωμε για νοητική τροφή με μεταλλαγμένα!
όπως το αποσταγμα του ρόδου εν τζαι η σκέψη, τζαι κανένας "βιομήχανος" που παραγει ανωφελη τζαι μεταλλαγμένη νοητική τροφή εν δικαιούται να λογοκρίνει τη νόηση.
ούτε μπορεί να γίνει αποδεκτό πως οι Ιδεες είναι νόμιμες για την οικολογία, για την τέχνη, για τα ερωτικά μας, για τα κοινωνικά μας αλλά ΌΧΙ για την Πολιτική. τουτη εν τακτική καθαρά φιλελευθερη.
οπότε θα μου εκαμνες χάρη αν εσκεφτεσουν τον "ρατσισμό" σου απέναντι στη νόηση όταν προσπαθείς να απονομιμοποιήσεις ΕΣΥ τα δικαιώματα της με χαρακτηριστικά του τύπου "ναφθαλίνη" και "φρέσκα ζωή". Γιατί φρέσκα ζωή με μπαγιάτικη νόηση εν γίνεται!! αν θεωρείς τον μαρξισμό μπαγιάτικη νόηση τουτον εν προβλημα δικό σου τζαι όχι του μαρξισμού. τζαι κανένας δεν αναγκασε κανένα να είναι κομμουνιστής. ο καθείς τζαι οι επιλογές του αλλά τζαι οι επιπτώσεις των επιλογών του.
συντροφικά.
Στην Κύπρο δηλαδή ζούμε αντιμονοπωλιακή διακυβέρνηση; Ρωτήστε τον Giovanni Developer (τον βουλευτή), που εν μια νυχτί έγινε και κατασκευαστική
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την εκλογή του μεγαλοντιβέλοπερ Τζοβάννι ουδέν σχόλιο...μιλάμε για ιστορική αγωνιστική στιγμή του κόμματος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντροφοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θεωρια των σταδιων μαζι με την θεωρια του Σοσιαλισμου σε μια μονη χωρα αποτελουν την σταλινικη παραχαραξη στον Μαρξισμο.Ο Σταλινισμος στηριγμενος στην κρατικη γραφεικρατια και εχοντας εγκαταλειψει καθε επαναστατικη παραδοση φοβοταν οπως ο διαολος το λιβανι οποιδηποτε νεα επαναστατικη κινηση.Ετσι πλασαρε τις θεωριες αυτες με στοχο την προστασια του απο μια νεα γνησια εργατικη επανασταση. η θεωρια αυτη ωδηγησε το εργατικο κινημα απο ηττα σε ηττα. να αναφερω επιγραμματικα την κινεζικη επανασταση την ισπανικη επανασταση και την ηττα των Λαϊκων δυναμεων στην ελλαδα. Ειναι χαρακτηριστικο πως μετα την Ρωσσικη επανασταση δεν ειχαμε καμια αλλη νικηφορα επανασταση Η επεκταση του καθεστωτος στις πρωην ανατολικες χωρες εγινε κυρια μεσα απο την προελαση του κοκκινου στρατου και κατω απο τον πληρη ελεγχο του σταλινισμου,Στις χωρες του τριτου κοσμου ειχαμε την νικη ανταρτικων κινηματων εξω απο τον ελεγχο των Κ.Κ οπως για παραδειγμα στην κουβα. Ειναι φανερο πως το κεθεστως δεν ενδοιαφεροταν για την διεθνη Επανασταση ενδοιαφεροταν για την υπερασπιση και υποστηριξη της υπαρξης του σε διεθνες επιπεδο
Αυτο συνεπαγεται και απο ενα αλλο γεγονος την διαλυση της τριτης διεθνους.
Η παραδοχη απο το Κ.Κ.Ε σημερα για το λαθος της θεωριας ειναι αποτελεσμα της καταρρευσης του καθεστωτος στην Σοβιετικη Ενωση απο την μια και την οξυνση της ταξικης συγκρουσης στην Ελλαδα Αυτο ομως δεν μετατρεπει το Κ.Κ.Ε αυτοματα σε Επαναστατικο . Το Κ.Κ.Ε δεν βλεπει ωριμες τις συνθηκες, ακομα, για επανασταση και Σοσιαλισμο Στην Ελλαδα.
Ενω μιλα για κρατικοποιησεις και λαικη εξουσια, δεν βαζει το ζητημα της ανατροπης του καπιταλισμου και του κτισηματος του σισιαλισμου σαν αμεσο καθηκον
Συντροφικα Πανικος