Τι ακριβώς περίμενες αγαπημένε μου; Όταν απευθύνεσαι στο έθνος κι όταν αποδέχεσαι τους εναγκαλισμούς των εθνικών πρακτόρων του πολιτισμού έχεις χάσει εκ προοιμίου το παιχνίδι μαζί τους.
Εμείς δεν έχουμε βιομηχανία λένε, δεν έχουμε αγροτική παραγωγή, δεν έχουμε καμιά παραγωγή, έχουμε όμως πολιτισμό να πουλήσουμε! Κάντε μας εμπόρευμα γιατί διαθέτουμε το καλύτερο εμπόρευμα, το πιό ευγενές εμπόρευμα τον Πολιτισμό μας...
Τι περίμενες; Ήσουν από πάντα εξαγώγιμος και καταναλώσιμος για το έθνος και για την παιδεία του έθνους. Έχει γίνει ζάμπλουτος κόσμος και κοσμάκης από τις εξαγωγές αυτές....Πολιτισμός...εισαγωγαί εξαγωγαί...εσύ γιατί δεν αντιστάθηκες; γιατί δεν είπες πως ο Πολιτισμός δεν είναι προιόν προς πώληση πόσο μάλλον ως εξέχων και βραβευθέν και ευγενές προϊόν..
Τώρα χρειάζεται επέμβαση εισαγγελέως και νομική απαγόρευση.
Δεν ήξερες πως το εμπόριο Πολιτισμού πάει χέρι χέρι με το εμπόριο Συνειδήσεων, την εμπορία Σωμάτων και την εμπορία Ψυχών;
Αν δεν το ήξερες τι την έγραψες τη Μαρία Νεφέλη..
To kampanaki einai spooky!
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Nicolas Calas:
"Το τριακόσια τριάντα τρία δεν απαντά".
Πλάι στον αριθμό το "οδός Κριεζώτου 2".
Η εν Ισσώ μάχη!
"Δεσποινίς Πυθία, δοκιμάσατε πάλι".
"Νικήτα Ράντο, δεν μ' ακούς;
το Τριάντα τρία η πρώτη σου ποιητική δοκιμασία"
το Είκοσι δύο επέστρεψαν οι Έλληνες απ' την Μικράν Ασία.
Επέστρεφε, ω Ιστορία!
Η Τροία του Ομήρου, η Τροία του ονείρου
τριαδικά συστήματα πρωτοϊστορικά, μεταχριστιανικά
υπολογισμένα καβαλιστικά.
"Νικήτα Ράντο, γιατί δεν απαντάς;"
Τριάντα τρία χρόνια κι ύστερα επέστρεψεν η εν ηχώ μάχη:
"Δεν μ' αναγνωρίζεις; Είμαι Πλακιώτης Μανχατανάς,
και βροντοφωνούνε μέσα μου
της ταραγμένης σου ψυχής φλογερά οράματα".