Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

21.1.14

Μαύρη Αντίδραση δια χειρός Δημήτρη Γεωργιάδη

Τον κύριο Γεωργιάδη της εφημερίδας Πολίτης δεν τον παρακολουθώ. Είπα πάρα πολλές φορές πως ακολουθώ τον κανόνα "είσαι ότι τρως" και καθότι ο κύριος Γεωργιάδης σερβιρει στο δημόσιο λόγο σκατά δεν επιλέγω να εφοδιάζω ένα τόσο ζωτικό όργανο όπως ο εγκέφαλός μου με  περιττώματα.

Θα παραθέσω το άρθρο του Γεωργιάδη να το διαβάσετε. Και δεν θα το σχολιάσω, γιατί και ο διάλογος έχει κάποιους κανόνες. Ο διάλογος δεν είναι δικαίωμα, πρέπει να τον αποκτήσεις... Για να τον αποκτήσεις πρέπει να μην σερβίρεις σκατά...



Δεν έχετε δικαιώματα, τα αποκτάτε
Με τον Δημήτρη Γεωργιάδη
20/01/2014


Αγαπητοί μαθητές. Δεν έχετε δικαιώματα… γενικώς, απλώς επειδή γεννηθήκατε. Δεν έχετε δικαίωμα σε δωρεάν εκπαίδευση. Δεν έχετε δικαίωμα δωρεάν πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας, σε υπηρεσίες πολιτισμού. Πολύ περισσότερο δεν έχετε δικαίωμα δωρεάν μεταφοράς με το λεωφορείο.


Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά απ’ όσο νομίζετε. Απ’ όσο πιστεύετε ή σας έχουν κάνει να πιστεύετε οι συνδικαλιστές συμμαθητές σας, γονείς και καθηγητές σας… και φυσικά οι συνδικαλισμένοι λεωφορειούχοι. Αν πράγματι πιστεύετε πως είναι άδικο εσείς να πληρώνετε για την υγεία σας, την παιδεία σας, τη μεταφορά σας… πέστε μου, πώς στο καλό είναι πιο δίκαιο να τα πληρώνει κάποιος άλλος.


Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει. Σταματήστε ν’ ακούτε τις αρλούμπες του κάθε αργόσχολου συνδικαλιστή, που κρύβεται πίσω από αυτά τα συνθήματα. Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Όλα έχουν κόστος. Κάποιος πάντα πληρώνει. Το θέμα είναι ποιος. Και ποτέ δεν μπορεί να αποτελεί «δικαίωμά» σας να πληρώνει κάποιος άλλος αυτό που εσείς απολαμβάνετε.
Το ότι εσείς πάτε σχολείο χωρίς να πληρώνετε, δεν είναι δικαίωμά σας. Είναι δικαίωμα των γονιών σας. Είναι δικαίωμά τους όχι γιατί γεννήθηκαν, αλλά γιατί εργάστηκαν γι’ αυτό. Γιατί πλήρωσαν. Γιατί το ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ.
Αυτό είναι το σημείο που πρέπει να αντιληφθείτε. Τα δικαιώματά σας δεν τα αποκτάτε με τη γέννησή σας, αλλά μετά που θα εργαστείτε γι’ αυτά. Που θα πληρώσετε γι’ αυτά. Αφού τα αποκτήσετε με εργασία, τότε αν κάποιος πάει να σας τα πάρει, ΝΑΙ, τα διεκδικείτε. ΝΑΙ, αγωνίζεστε γι’ αυτά.


Προφανώς το κόστος όλων αυτών των υπηρεσιών, που εσείς κακώς θεωρείτε ως δικαίωμα, δεν καλύπτετε ικανοποιητικά απ’ αυτό που εμείς οι γονείς πληρώνουμε. Δεν τα έχουμε αποκτήσει για εσάς. Και είτε θα αυξηθούν οι φόροι, είτε θα καταβληθούν κόμιστρα, δίδακτρα ή τέλη. Όταν λοιπόν βγαίνετε στους δρόμους και ζητάτε δωρεάν μεταφορά, αυτό σημαίνει πως ζητάτε την επιβολή φόρου σε συμπολίτες σας. Σας ρωτώ, είναι αυτό δικαίωμά σας; Ειλικρινά ντρέπομαι που σας ακούω.


Αν εμείς που πληρώνουμε φόρους θέλουμε να πληρώσουμε περισσότερους φόρους για να πηγαίνετε εσείς δωρεάν σχολείο, είναι θέμα δικό μας… όχι δικαίωμά σας. Αν εμείς θέλουμε να πληρώσουμε φόρους για να πάτε δημοτικό ή μπουζούκια, είναι κάτι που εμείς θα αποφασίσουμε και όχι εσείς. Ούτε οι καθηγητές σας. Ούτε οι λεωφορειούχοι.
Κανένας ή ελάχιστοι από εμάς ή τους γονείς μας ή τους γονείς τους αρνήθηκαν να στηρίξουν συμπολίτες τους που έχουν ανάγκη. Άλλο είναι να στηρίζεις κάποιον που έχει ανάγκη και άλλο είναι να το επικαλείστε για να σας ψευδο-στηρίζουμε όλους. Βάζουμε από τη μια τσέπη και βγάζουμε από την άλλη. Οι μόνοι που επωφελούνται από αυτές τις «δωρεάν» υπηρεσίες είναι (α) αυτοί που τις πωλούν και (β) αυτοί που μεσολαβούν. Και είναι αυτοί που φυσικά σας «κουρδίζουν».
Αυτοί που τις πωλούν: όταν πληρώνεις ενδιαφέρεσαι, ελέγχεις, ισοζυγίζεις και απαιτείς, επιτυγχάνεις καλύτερο ισοζύγιο τιμής και ποιότητας. Αν μεσολαβεί τρίτος, το κράτος, και σου επιβάλλει φόρους, τότε χάνεται ή αποδυναμώνεται αυτή η διαδικασία. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Έχουμε τα ακριβότερα γυμνάσια στον κόσμο και οι μαθητές πατώνουν στις επιδόσεις τους.


Αυτοί που μεσολαβούν: οι εκπρόσωποι οργανωμένων συνόλων, όπως οι συνδικαλιστές. Τα μέλη του δ.σ. της ΟΕΛΜΕΚ και οι ομόλογοί τους αλλού, ενώ πληρώνονται για να σας διδάσκουν, γυρίζουν και κάνουν τους συνδικαλιστές. Για να σας καλοπιάσουν, για να μην τους βρίζετε γιατί δεν είναι στην τάξη να σας μεταφέρουν μόρφωση για την οποία οι γονείς σας έχουν πληρώσει. Βεβαίως και θα υπερασπιστούν το «δικαίωμά» σας για «δωρεάν» παιδεία και «δωρεάν» μεταφορά. Οι μεσάζοντες, για να δικαιολογούν τη θέση τους είτε γιατί έχουν ωφελήματα, φιλοδοξίες ή απλώς τους αρέσει να παίζουν τους παράγοντες, βεβαίως και θα σας πωλούν αυτά τα συνθήματα.

Αγαπητοί μαθητές. Ανοίξτε τα μάτια σας. Ανοίξτε τα μυαλά σας. Αυτές είναι οι νοοτροπίες και συμπεριφορές που μας έχουν καταστρέψει. Δεν μας κατέστρεψε (ανάλογα με το στρατόπεδο στο οποίο ανήκετε) ο Ανδρέας Βγενόπουλος, ο Αθανάσιος Ορφανίδης, ο Δημήτρης Χριστόφιας ή οι φιλελεύθεροι. Είναι αυτές οι νοοτροπίες που μας έχουν καταστρέψει.

Οι τραπεζικοί υπάλληλοι έχουν «δικαίωμα» να τους σώζουν τις δουλειές τους και τα ταμεία σύνταξής τους οι άλλοι. Οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν «δικαίωμα» να φορτώνουν χρέος στις επόμενες γενιές. Οι επιχειρηματίες, οι αγρότες έχουν «δικαίωμα» στα μονοπώλια ή να τους επιδοτεί ο φορολογούμενος. Αυτά δεν είναι δικαιώματα. Αυτά είναι εγκλήματα.
Αγαπητοί μαθητές, είναι προσβλητικό και για εσάς να διεκδικείτε αυτά τα «δικαιώματα». Είναι η συνέχιση της καταστροφής της Κύπρου και από τη δική σας γενιά. Μην το επιτρέψετε. Σταματήστε σήμερα.

Θα χαιρόμουν να έβλεπα έναν μαθητή να λέει: «Ναι, να πληρώσω εγώ, διότι ο γονιός μου μπορεί, για να στηρίξουμε περισσότερο τους άλλους που έχουν ανάγκη». Αυτός είναι ο σοσιαλισμός, όχι αυτό που σας πωλούν οι μεσάζοντες και οι πωλητές των «δωρεάν» υπηρεσιών.
Δεν έχετε δικαιώματα. Μόνο υποχρεώσεις για το τι σας προσφέρουν οι γονείς σας και οι υπόλοιποι φορολογούμενοι. Δικαιώματα θα αποκτήσετε όταν εσείς αρχίσετε να προσφέρετε.

Σας έδωσαν δικαίωμα οι γονείς σας σε υψηλό επίπεδο παιδείας, γιατί την ακριβοπληρώνουν, αλλά η πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι πατώνουμε... και πάτε και έξτρα φροντιστήρια. Αντί να διαμαρτυρηθείτε γι’ αυτό, βγήκατε στους δρόμους  -πέσατε στην παγίδα της ΟΕΛΜΕΚ και της ΟΛΤΕΚ- και διεκδικείτε δωρεάν λεωφορεία... Τελικά δεν είναι μόνο το σύστημα που φταίει. Ευθύνεστε και εσείς και οι γονείς σας.


27 σχόλια:

  1. Τζιαι όμως...ο διάλογος τζιαι ο αντίλογος εν η μόνη απάντηση στα "σκατά"...αλλιώς κολλούν πιο εύκολα στους εγκεφάλους. Εξάλλου εν το τήρησες, εσχολίασες το άρθρον από ότι είδα. Η απάντηση που έβαλες στο ίδιον το site άρεσε μου πάντως, πολλά μέσα στο πνεύμα της ιδεολογικής τζιαι φιλοσοφικής αντιπαράθεσης στην οποίαν αναπόφευκτα καταλήγουν έτσι θέματα τζιαι συζητήσεις...
    Πιο κάτω ένας άλλος σχολιαστής έβαλεν το εξής, εξόχως ψυχαγωγικόν:

    http://www.youtube.com/watch?v=m9-R8T1SuG4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι εγώ διάλογο με τα σκατά δεν κάμνω! Διάλογο κάμνω με άτομα τα οποία έχουν απόψεις με τις οποίες μπορεί να διαφωνώ ή να συμφωνώ και εφόσον αποδέχομαι εξαρχής πως όλοι είμαστε παράγωγα μιας κοινωνίας και άρα ολων μας οι απόψεις περιέχουν το περιθώριο του λάθους, κάμνω διάλογο τόσο για να διαφωτίσω το δικό μου μυαλό και το περιθώριο του δικού μου λάθους όσο και για να συνδράμω στον ίδιο σκοπό για τα πιθανά λάθη στο μυαλό ενός άλλου...

      Ο Γεωργιάδης δεν ανηκει στην κατηγορία "διαλογικός άνθρωπος" ανήκει στην κατηγορία "κοινωνικός βιαστής".

      Με βιαστές που δεν έχουν αντίληψη της εγκληματικής τους δραστηριότητας είτε σε ατομικό είτε σε κοινωνικό επίπεδο εγώ δεν συζητώ! Με άτομα τα οποία φκάλλουν περίπατο το κοινωνικό τους μίσος, την κοινωνική τους ανικανότητα και την έχθρα τους προς τον ανθρωπο κουβέντες εγώ δεν θέλω!

      Διαγραφή
    2. Κολλιόπουλος Γιώργος22 Ιανουαρίου 2014 στις 3:02 μ.μ.

      Φίλη Disdaimona, με στεναχωρεί πάρα πολύ η στάση σου.
      Εγώ είμαι ελλαδίτης και τον κύριο Γεωργιάδη δεν τον γνωρίζω (ένας φίλος μου κυπραίος μού κοινοποίησε τα παραπάνω). Δεν ξέρω δηλαδή τί άλλο έχει γράψει και το πόσο ...σκατά είναι αυτά που γράφει. Αν ήμουνα όμως στη θέση σου και διάβαζα το παραπάνω άρθρο, και ένιωθα δε πολύ περισσσότερο την ανάγκη να το διαδώσω, δεν θα καταδεχόμουνα να κάνω αυτό που κάνεις εσύ. Θα ερχόμουνα σε ιδεολογική αντιπαράθεση μαζί του και θα προσπαθούσα να το ανατρέψω. Δεν θα περιοριζόμουνα σε βαρύγδουπους χαρακτηρισμούς του στυλ: "σερβίρει σκατά στον εγκέφαλο", "είναι κοινωνικός βιαστής", κ.τ.λ. Αυτή η στάση σού, υποδηλώνει αδυναμία ατιπαράθεσης. Όχι απλά έλλειψη κουλτούρας διαλόγου κ.τ.λ. Υποψιάζομαι πως βρίσκεσαι στην εξής θέση: εκνευρίστηκες αφόρητα με τα όσα διάβασες στο πιο πάνω άρθρο, αλλά παράλληλα δεν έβρισκες και τίποτα να πεις. Δεν μπορούσες να ανατρέψεις τον συλλογισμό του Συντάκτη γιατί, στην πραγματικότητα, μάλλον έχεις ένα μεγάλο έλλεμα στην (όποια) ιδεολογική σου υποδομή. Αν συμβαίνει αυτό, επειδή ακριβώς δεν μπορείς να πεις τίποτα, θυμώνεις ακόμα περισσότερο. Και καταλήγεις σε τέτοιου είδους μικρόψυχους και φτηνούς χαρακτηρισμούς.

      Διαγραφή
    3. Κολλιόπουλος Γιώργος22 Ιανουαρίου 2014 στις 3:03 μ.μ.

      Ξέρεις, η ιδεολογία που διέπει τα γραφόμενα του Γεωργιάδη είναι η κυρίαρχη στις μέρες μας. Με αυτό δεν θέλω να πω πως την έχει ασπαστεί ο πιο πολύς κόσμος, αλλά πως είναι αυτή που χαράζει τις πολιτικές. Ζω στην Ελλάδα, και μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως αυτό που συμβαίνει τα τελευταία 4 χρόνια που βρισκόμαστε στο Μνημόνιο, είναι πέραν των άλλων μια μεγάλη ιδεολογική αντιπαράθεση. Ο δε λόγος των Νεοφιλελευθέρων ακούγεται πολύ δυνατά και πολύ καθαρά. Αυτό συμβαίνει φυσικά επειδή προβάλεται πολύ από πολλά δυνατά Μέσα, αλλά και επειδή εμφανίζεται να έχει μια στέρεη εσωτερική λογική. Οι δε περισσότεροι αριστεροί, εδώ στην Ελλάδα, αδυνατούνε να αντιπαρατεθούν. Να αντιπαρατεθούν με επιχειρήματα δηλαδή. Και, έτσι, το ρίχνουν στον Ηθικισμό και στο ...Συναίσθημα. Και αδυνατούν να αντιπαρατεθούν επειδή είναι ...αδιάβαστοι. Προτιμούν την αντιπαράθεση με τους Ναζί, γιατί εκεί (στο επίπεδο του Λόγου τουλάχιστον) τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Με τους Νεοφιλελεύθερους όμως; Θέλει δουλειά εκεί, πνευματική δουλειά και όχι απλά μπράτσα. Και χρειάζεται λόγος δομημένος στέρεος, και όχι απλά αφορισμοί, συνθήματα και ποίηση. Απαιτητικά πράγματα.

      Διαγραφή
    4. Κολλιόπουλος Γιώργος22 Ιανουαρίου 2014 στις 3:03 μ.μ.

      Αν μπορούσες να αντιληφθείς την σοβαρότητα της κατάστασης, όχι δεν θα αρνιόσουνα τον διάλογο πάνω σε ένα τέτοιο άρθρο (όπως έτσι φαιδρά μας λες), αλλά θα παρακαλούσες να σού δινότανε συχνά η δυνατότητα να αντιπαρατεθείς στα ίσια με την παραπάνω επιχειρηματολογία. Να σού δινότανε οι δυνατότητα να δημιουργείς ρωγμές στο αντίπαλο Ιδεολογικό Οικοδόμημα.
      Θα μπορούσες επί παραδείγματι στο πιο πάνω άρθρο, να σημειώσεις το πρόβλημα που προκύπτει όταν εφαρμόζουμε την λογική του Νεοφιλελευθερισμού στην Παιδεία. Εννοώ την ιδεολογική αντίφαση του ίδιου του Νεοφιλελευθερισμού στο σημείο αυτό που είναι η εξής: Ο κάθε άνρθωπος (λένε οι βασικές αρχές του Νεοφιλελευθερισμού) είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του. Και για την δυστυχία του και για την φτώχεια του υπεύθυνος είναι ο ίδιος διότι και τα δύο αυτά έχουνε προκύψει από κακή χρήση της ελευθερίας του. Για τον λόγο αυτό, δεν έχουνε καμιά υποχρέωση οι πλούσιοι να κάνουν τίποτα για τους φτωχούς, αλλά ούτε καν να αισθάνονται ενοχές γι' αυτούς. Μόνο ως παραδείγματα προς αποφυγή μπορούν να τούς χρησιμοποιήσουν, ως παραδείγματα επιλογών που οδήγησαν στην αποτυχία. Να κοιτάξουν, οι άνθρωποι που θέλουν, να πετύχουν να μην κάνουν τα ίδια. Τα παραπάνω βρίσκονται στον πυρήνα του Φιλελευθερισμού. Πώς και γιατί όμως δεν μπορούνε να εφαρμοστούνε στην Εκπαίδευση της Νέας Γενιάς; Μα γιατί σε αυτή την περίπτωση είναι άλλος ο υπεύθυνος για την Φτώχεια (ας δεχτούμε 100% την Νεοφιλελεύθερη λογική πως για την φτώχεια=αποτυχία του καθενός δεν φταίει παρά ο ίδιος) και άλλος υφίσταται τις συνέπειες. Ο γονιός το ένα, το παιδί το άλλο. Και αν δεχτούμε μια λογική Κληρονομικότητας, τότε στην πραγματικότητα δυναμιτίζουμε τα θεμέλια του Ιδεολογικού Οικοδομήματος που βασίζονται στις αρχές της Ατομικότητας. Δηλαδή, στον Νεοφιλελεύθερο παράδεισο, το παιδί του Φτωχού θα έπρεπε να μπορεί να επιτύχει. Καθώς και το παιδί του Πλούσιου, θα έπρεπε να μπορεί να αποτύχει. Ο καθένας να μπορεί να διαμορφώσει τον εαυτό του όπως επιθυμεί και σύμφωνα με της επιλογές που θα κάνει. Για τον λόγο αυτό, για να μπορεί στην πράξη να ισχύουν η Ισότητα και η Ελευθερία, οι κανόνες της απόλυτα ελεύθερης αγοράς δεν μπορούν να ισχύσουν στην περίπτωση της Εκπαίδευσης των Ανηλίκων.
      Θα μπορούσες ίσως να πεις κάτι τέτοιο αν ήθελες, έτσι ώστε να βάλεις σε σκέψεις και αυτούς που διαβάζουν τα γραφόμενα στο άρθρο και τα βρίσκουν λογικά. Και είναι κάμποσοι αυτοί. Ειδικά όταν η σκέψη τους εστιάζει στην (δυστυχώς) πραγματικότητα, εδώ στην Ελλάδα, του μη σεβασμού των ίδιων των δικαιούχων προς τις Δημόσιες Παροχές. Οι μαθητές, αλλά και οι Φοιτητές, πολύ εύκολα αποφασίζουν να χάσουν ώρες διδασκαλίας κάνοντας π.χ. κατάληψη. Η δε κατάληψη, ενώ θα έπρεπε να είναι απλά ένα από τα πολλά μέσα αντίδρασης και διαμαρτυρίας (που μάλιστα θα έπρεπε να επιλέγεται με φειδώ από ανθρώπους που πράγματι αναγνωρίζουν κάποια χρησιμότητα στην Διδασκαλία που δέχονται), έχει καταντήσει τις τελευταίες δεκαετίες να χρησιμοποιείται ως το μοναδικό "όπλο". "Όπλο" με πολύ μειωμένη αποτελεσματικότητα στην κοινωνική διεκδίκηση αφ' ενός, αλλά με καταστρεπτική επίδραση στην ποιότητα των παρεχόμενων (από το Δημόσιο Ταμείο) σπουδών.
      Για να απαντήσεις λοιπόν στον Γεωργιάδη θα έπρεπε λοιπόν μπεις στον κόπο και να ξεχωρίσεις την Ήρα από το Στάρι, γιατί οι Νεοφιλελεύθεροι με πολλή τέχνη τα ανακατεύουνε προκειμένου να δημιουργήσουνε εντυπώσεις.

      Αυτά καλή μου Δυσδαιμόνα. Εύχομαι να αποφασίσεις να προσφέρεις στην Κοινωνία σκέψεις και δομημένο Λόγο, και όχι απλά χαριτωμένες φτηνές βρισιούλες.

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Γιώργο, είναι κατανοητά αυτά που γράφεις, αντιλαμβάνομαι τη στάση του "καθηγητή" που θεωρεί πως υποχρέωση του είναι να επεξηγεί διαρκώς στους υπολοίπους τον άλφα ή τον βητα τρόπο της σκέψης του.

      Αντιλαμβάνομαι επίσης την κρυμμένη ιεραρχικότητα στη στάση αυτή, που κατά την ταπεινή μου άποψη ελαφρώς καμουφλάρεται κάτω από την "δημοκρατική ικανότητα παράθεσης επιχειρημάτων".

      Δεν επέλεξα ουτε πρόκειται να επιλέξω τον διάλογο με συγκεκριμένα άτομα. Ούτε όμως υποχρεώνω τον οποιονδήποτε να μην σπαταλήσει μια, δυο ή τρεις ζωές να προσπαθεί να κερδίσει σε μια λεκτική αντιπαράθεση μια συγκεκριμενη κατηγορία ανθρώπων.

      Δικός μου κανόνας είναι πως θέλω να θέτω ένα κατώτατο όριο τόσο στη θεματολογία που συζητώ όσο και στις συναναστροφές που επιλέγω.

      Δεν επιθυμώ για παράδειγμα να συζητώ όλη μέρα για την υποκουλτούρα της τηλεόρασης γιατί αυτό απαιτεί από μένα να αφιερώνω όλη μου την ενέργεια και όλο μου το χρόνο με υποπροϊόντα.

      Δεν επιθυμω επίσης να έχω επαφή με άτομα τα οποία θεωρούν για παράδειγμα τον Πάνο Κιάμο μεγάλο καλλιτέχνη συζητώντας μαζί τους αν ο Πάνος Κιάμος είναι ισάξιος του Νίκου Ξυλούρη...λέμε τώρα...

      Δεν επιθυμω γενικά να εγκλωβίζομαι σε θεωρητικές αντιπαραθέσεις ανευ λόγου, δεν έχω καν την ψευδαίσθηση πως μέσω της πειθούς ο κόσμος θα άλλάξει.

      Συζητώ με πάρα πολύ κόσμο, ο οποίος έχει διαφορετικές αντιλήψεις και απόψεις από τις δικές μου.

      Σε κάποιες περιπτώσεις αρνούμαι τον διάλογο για λόγους προσωπικής αξιοπρέπειας, χρόνου αλλά και αηδίας που μου προκαλούν κάποια φασιστοειδή.

      Το κείμενο του Γεωργιάδη δεν ήταν στα πλαίσια του κατώτατου επιτρεπτού ορίου για μια ανθρώπινη συζήτηση και αντιπαράθεση.

      Από εκεί και πέρα μπορείς εσύ αγαπητέ Γιώργο αντί για χαριτωμένες φτηνές βρισιούλες να χρησιμοποιήσεις χαριτωμένες εξυπναδούλες προς χάρην του οποιουδήποτε διαλόγου σε ενδιαφέρει με τον οποιονδήποτε άνθρωπο.

      Εγώ έχω την απαίτηση ο συνομιλητής μου να είναι καταρχήν έλλογο ον για να συνομιλήσω μαζί του.

      Διαγραφή
    6. Επίσης καλε μου Γιώργο, νομίζω πως σπατάλησες το χρόνο σου φλυαρώντας χωρίς να λες κάτι ουσιαστικό - χόμπυ το οποίο προσωπικά θεωρώ ανιαρό και κουράστικο - και βασικά προσπάθησες να μου πουλησεις εξυπνάδα. Κάτι που δεν αποδεικνύει πως διαθέτεις κουλτούρα διαλόγου - ορίστε που γίναμε δύο!!

      Πολύ κακό για το τίποτα.

      Διαγραφή
    7. Κολλιόπουλος Γιώργος22 Ιανουαρίου 2014 στις 4:25 μ.μ.

      Φίλη Δυσδαιμόνα, έχεις δίκιο.

      Είναι πράγματι πολύ σημαντικό κάποιος να μην κάθεται και να χάνει τον χρόνο του συζητώντας το κάθε τί. Αν για παράδειγμα εδώ μέσα έβρισκα μια συζήτηση σχετικά με την καλλιτεχνική αξία του Πάνου Κιάμου σε σύγκριση με αυτή του Νίκου Ξυλούρη, δε διαβεβαιώ πως δεν θα συμμετείχα. Ούτε καν θα καθόμουνα μάλλον να διαβάσω ως το τέλος τα όσα θα γράφονταν. Καθένας είναι καλό, και απαραίτητο, να κάνει τις αξιολογήσεις του και με βάσει αυτές να διαθέτει τον χρόνο του.
      Όσον αφορά σε εμένα και την απάντηση που σού έστειλα πιο πάνω, το έκανα γιατί το άρθρο αυτό και κυρίως η απάντησή σου σε αυτό με χτύπησε σε ένα ευαίσθητο σημείο. Ίσως αν θέλεις, στα πλαίσια θεωρητικής αντιπαράθεσης, παρατηρώ (στην Ελλάδα) μια δυσκολία στο να αντιμετωπιστεί η Ιδεολογία του Νεοφιλελευθερισμού. Συζήτηση γίνεται πολλή. Αλλά γίνεται με τέτοιον τρόπο που απλά παρουσιάζονται παράλληλα διαφορετικές απόψεις χωρίς όμως να γίνεται "διασταύρωση" των απόψεων αυτών και έλεγχος. Δηλαδή, από την πλευρά των Νεοφιλελεύθερων γίνεται. Από την πλευρά των αριστερών όμως συνήθως δεν γίνεται. Αποφεύγουν την αντιπαράθεση με λογικά επιχειρήματα και απλά συνθηματολογούν. Προσωπικά (και σού επιτρέπω να υποτιμάς την γνώμη μου όσο θέλεις), αυτό το θεωρώ καταστροφικό σε βάθος χρόνου. Η αριστερά, με νοοτροπία που αποβλέπει στον γρήγορο εντυπωσιασμό και όχι στην εις βάθους Ανάλυση των πραγμάτων, οδηγείται με βεβαιότητα στον Λαϊκισμό και στην Στρατηγική Ήττα (ακόμα κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίσει στις επόμενες εκλογές). Αυτή η ευαισθησία μου, και η υψηλή θέση που κατέχει αυτό το ζήτημα στην προσωπική μου αξιολόγηση, με έκαναν και αφιέρωσα λίγο χρόνο για να σού απαντήσω.
      Ελπίζω, από τα γραφόμενά μου, να μην θέλεις να κολλήσεις και σε μένα τον χαρακτηρισμό του Φασιστοειδούς, ή να με χαρακτηρίσεις ως "σερβιτόρο σκατών". Βέβαια και να το κάνεις δεν θα με νοιάξει και πάρα πολύ. Οι χαρακτηρισμοί χαρακτηρίζουν περισσότερο τον αποστολέα από τον αποδέκτη. Φυσικά και μπορώ να δεχτώ, χωρίς καμία κακία ή πικρία, πως μπορεί (εσύ όπως και άλλοι) να βρήκες κάπως ανιαρό τον τρόπο με τον οποίο απάντησα. Δεν είμαι τόσο ψώνιο ώστε να θεωρώ πως τα μακροσκελή μου κείμενα είναι ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να γραφεί.
      Και το σχόλιό σου για τις "χαριτωμένες εξυπναδούλες", και αυτό το δέχομαι. Αν και για μένα, οι "χαριτωμένες εξυπναδούλες" που συνοδεύουν ένα κείμενο με επιχειρήματα, είναι πολύ προτιμώτερες από τις "χαριτωμένες βρισιούλες" όταν συνοδεύουν κείμενα που δεν περιέχουν τίποτα πέρα από αυτές.

      Η αλήθεια είναι πως αν το κείμενο που έγραψα πιο πάνω, το έγραφα μόνο για να το διαβάσεις εσύ, τότε πράγματι θα αισθανόμουνα πως έχασα τον χρόνο μου. Γιατί απ' ό,τι φαίνεται εσύ στα κείμενα μόνο κριτική από ....αισθητικής πλευράς μπορείς να κάνεις. Μάλιστα η αισθητική σου φαίνεται πως διαφέρει ριζικά από τη δική μου. Γιατί εγώ έχω την ψευδαίσθηση πως η Δύναμη της Πειθούς είναι σημαντική. Πως είναι το σημαντικότερο εργαλείο που έχουμε οπουδήποτε αναφερόμαστε σε Δημοκρατικές Διαδικασίες.
      Επίσης επέτρεψέ μου να έχω και την εξής απορία: αφού όπως γράφεις πιο πάνω "Δεν επιθυμω γενικά να εγκλωβίζομαι σε θεωρητικές αντιπαραθέσεις ανευ λόγου, δεν έχω καν την ψευδαίσθηση πως μέσω της πειθούς ο κόσμος θα άλλάξει.", τί διάολο κάθεσαι και κάνεις μέσα σε αυτό το blog; Γιατί δεν αρπάζεις κανένα όπλο ή έστω κανένα ρόπαλο για να ξεκινήσεις να αλλάζεις τον κόσμο με μέσα που ίσως να θεωρείς πιο δραστικά;

      Να με συγχωρείς ρε Δυσδαιμόνα για αυτές τις επιπλέον "χαριτωμένες εξυπναδούλες", αλλά ο στόχος μου δεν είναι να πείσω εσένα για τη "Χάρη" τους. Άνθρωπο που δεν πιστεύει στη δύναμη της πειθούς (άρα εξ' ορισμού δεν πιστεύει στον διάλογο), δεν έχω την αξίωση να τον πείσω για τίποτα. Μπήκα στον κόπο να γράψω ό,τι έγραψα για κάποιους άλλους που ίσως διαβάσουν αυτές τις γραμμές και μοιραστούν τον προβληματισμό μου.

      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    8. Μήπως θα μπορούσες να μας εξηγήσεις Γιώργο, πως γίνεται η Ελλάδα να δεινοπαθεί από την κρίση από το 2008 και σήμερα να βρίσκεται στο χάλι που βρίσκετα και πως γίνεται η δύναμη της Πειθούς να μην έφερε κανένα αποτέλεσμαι; Μήπως οι Έλληνες δεν έχουν εξαντληθεί σε ατέρμονες συζητήσεις και φλυαρίες εδώ και 5 χρόνια και κάθε χρόνο η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο;

      Το ιστολόγιο και η γραφούσα πρεσβεύεουν τις κομμουνιστικές αρχές. Τουτέστιν πρεσβεύουν την δύναμη της Πράξης και της Θεωρίας και όχι την αέναη αστική ενασχόληση με τις "απόψεις" τους καθενός.

      Οι κοινωνιές δεν είναι αμφιθέατρα αστικών αντιπαραθέσεων και προσωπικά αρνούμαι να μπαίνω στο λούκι των αστών, οι οποίοι επιθυμούν να με κρατούν απασχολημένη 24 ώρες το 24ωρο με όποια ανοησία σκεφτούν.

      Εμείς πιστεύουμε στους αληθινούς έμπρακτους αγώνες μέσα από τους οποίους οριοθετείται και κάθε διάλογος. Όχι στις αστικές φλυαρίες.

      Και οπωσδήποτε διάλογο δεν εννοούμε την διαδικασία όπου ο καθένας επιχειρηρεί να παραστησει στον άλλο τον έξυπνο. Μη σου πω αγαπητέ Γιώργο πως αυτή η αστική συνήθεια εμένα μου προκαλεί και υπνηλία.

      Λοιπόν, εσύ πώς ακριβώς έσωσες την Ελλάδα με τη δύναμη της Πειθούς και μόνο;

      Διαγραφή
    9. Όσον αφορά το ερώτημα γιατι δεν παίρνω κανενα όπλο για να επιβάλω τις απόψεις μου, σωστότερο θα ήταν να το απευθύνεις στον κυριο Γεωργιάδη, την εφημερίδα του και τις παρέες του και όχι σε μένα.

      Εγώ δεν είμαι της Ναζιστικής Αρχής Arbeit macht Frei που πρεσβεύει κατά βάθος η εν λόγω κλίκα και τα κείμενα που διαδιδει μέσω του Τύπου.

      Διαγραφή
    10. Επειδή μπήκα στον πειρασμό [πιο πολύ από περιέργεια] να αφιερώσω κόπο και χρόνο για να διαβάσω τη κουβέντα μεταξύ της Blogοδέσπονας Disdaimonaς και του επισκέπτη σχολιογράφου Κολλιόπουλου Γιώργου, επιτρέψτε μία σύντομη παρέμβαση...

      Κατ’ αρχάς ΠΡΕΠΕΙ [ως Αριστεροί] να έχουμε επίγνωση του γεγονότος ότι ένας δομημένος διάλογος που έχει στόχο και σκοπό να αντικρούσει τις όποιες νεοφιλελεύθερες απόψεις και προσεγγίσεις [όπως τις συγκεκριμένες του Δημήτρη Γεωργιάδη, που δεν είναι απλώς νεοφιλελεύθερες, αλλά χαρακτηρίζονται από ταξικό ελιτισμό και κοινωνικό ρατσισμό], ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ. Κι όταν αυτός ο διάλογος δεν μπορεί να έχει κατάληξη ή δεν μπορεί να δημιουργήσει Συνθέσεις, πρέπει να τερματίζεται, αν έχει αρχίσει. Κάποτε είναι εξ αρχής ανώφελο να μπαίνουμε σε κάποιες συζητήσεις, που προβλέπονται ατέρμονες, όμως από την άλλη είναι καλό να τις κάνουμε [μέχρι ενός σημείου] γιατί μας ακούν ή μας διαβάζουν και τρίτοι. Αποτελεί όμως, αφέλεια και ρομαντισμό [για να μην πω και «Ηθικισμό», για να χρησιμοποιήσω κι ένα όρο του κου Κολλιόπουλου] να πιστεύουμε πως με τη Δύναμη της Πειθούς, θα πείσουμε ένα νεοφιλελεύθερο για το δίκαιο και την ορθότητα της ιδεολογίας και των θέσεων της Αριστεράς. Το ζήτημα είναι ξεκάθαρα ταξικό [και ταξικής αντιπαράθεσης κι αντιπαλότητας]. Να σημειώσω πάντως ότι ταξική θεώρηση των πραγμάτων και του συγκεκριμένου ζητήματος απουσιάζει παντελώς από τον λόγο του κου Κολλιόπουλου. Τη Δύναμη της Πειθούς θα τη χρησιμοποιήσουμε για να αναλύσουμε τον νεοφιλελευθερισμό [και εν γένει την εκμεταλλευτική φύση του καπιταλισμού] στους εργαζόμενους και στα λαϊκά στρώματα και να τους ΠΕΙΣΟΥΜΕ να οργανωθούν και να συστρατευτούν στην πάλη ενάντια στον καπιταλισμό, κι όχι να αναλωνόμαστε σε μακρόσυρτες κι ανώφελες συζητήσεις με κάθε Γεωργιάδη. Το ουσιώδες εδώ είναι να αναδείξουμε πως ο καπιταλισμός πλήττει, τους χαμηλά αμειβόμενους, τα λαϊκά στρώματα και τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, κι όχι να φιλοσοφούμε συνεχώς με εκπρόσωπους και θιασώτες της αστικής ιδεολογίας. Τα γραπτά του κάθε νεοφιλελεύθερου Γεωργιάδη πρέπει να χρησιμοποιούνται για να καταδειχτεί η απάνθρωπη φύση του καπιταλισμού και να αναδειχτούν τα εγγενή του προβλήματα. Και άνθρωποι με ταξικό κριτήριο μπορούν πολύ εύκολα να το αντιληφτούν αυτό...
      Και μια κι έγινε αναφορά σε «Ηθικισμό», διερωτούμαι αν είναι απλά ζήτημα ηθικής να έχουν τα παιδιά δικαίωμα, όχι απλώς να μεταφέρονται δωρεάν στα σχολεία, αλλά και να τους παρέχεται δωρεάν παιδεία... Σ’ αυτόν τόπο κάποιοι προσπαθούν να μας παρασύρουν σε συζητήσεις και για τα αυτονόητα ακόμα...

      Διαγραφή
    11. Δεν απάντησες Γιώργο...και οι απορίες στην διαδικασία της κουλτούρας του διαλόγου πληθαίνουν.

      Για πες μας, ο κυριος Γεωργιάδης, η εφημερίδα του, το κόμμα του, αυτός που του πληρώνει τα στημένα άρθρα και όλη η υπόλοιπη παρέα αλλά κι εσύ, σέβεστε το δικαίωμα μου να οργανωνομαι, να διεκδικώ τα δικαιωματα μου, να διαδηλωνω και να κάνω απεργίες ή μήπως δια ροπάλου είστε υπερ της κοινωνικής καταστολής;

      Μήπως είστε υπερ και της δουλείας; Γιατί ο Γεωργιάδης κατα πως φαίνεται είναι.

      Μήπως εντέλει επιθυμείται να παριστάνουμε τους κλόουν της Πειθούς των Αστών για να έχετε και το κεφάλι σας ήσυχο;

      Είναι πολλά τα ερωτήματα ξερεις.

      Διαγραφή
    12. Λες ο Γεωργιάδης Ανευ ή ο Γιώργος που ετρεξε εδώ να τον υπερσπιστεί στο όνομα του δημοκρατικού διαλόγου, να ενδιαφερεται πραγματικά για κανενα διάλογο;

      Εγώ ρώτησα, και ξαναρωτώ, με ποιούς ορους γίνεται ενας διαλογος. Αν ο συνομιλητης μου - στην προκειμενη ο Γεωργιάδης - είναι καποιος που εξαρχής μου αρνειται τόσο τα ανθρωπινα μου δικαιωματα, οσο και τα εργατικά μου δικαιώματα, από που κι ως που εγώ ειμαι υποχρεωμένη να αποδεχτώ ως βαση διαλογου αυτη την συνθήκη;;

      Και ποιος ειπε στον Γεωργιαδη ή στο Γιωργο πως διαλογος ειναι οι κουβεντες και οι αμπελοσοφίες των αστών;

      Και ποιος ειπε, πως εμένα με ενδιαφερει να μεταπεισω τον καθε αργόσχολο μεσω της πειθους; Διοτι εμενα μου ειναι παντελως αδιαφορο και να ασχοληθώ και να μεταπείσω τον κάθε καημένο αργόσχολο.

      Βλεπεις ομως, η Αστική Τάξη θεωρεί πως ο κόσμος περιστρεφεται γυρω απο τον εαυτο της και μόνο!!! Δεν διανοειται η Αστική Ταξη πως ο οποιοσδηποτε μπορει να δειξει ασέβεια στα δικα της δικαιωματα ή στη δική της ΤΑΚΤΙΚΗ να μετατρεπεται η ζωή των ανθρωπων σε ένα αμπελοχώραφο με εξυπνάκηδες, που ο καθενας θα λεει το μακρυ του και το κοντο του!!

      Να κοπιάσει ο Γεωργιαδης σε μια συγκεντρωση κομμουνιστών και θα εχει ολο το χρόνο να μας εκθέσει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΦΑΣΙΖΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ!!

      Ήρθε εδώ ο κυριος Γιώργος να μας υποδείξει πως δεν διαθετουμε τα προσόντα της Αστικής Φαρσοκωμωδίας "Ο Ατέρμονος Διάλογος" φτάνει να σπάει κανένα τζάμι...

      Μα ενόμισεν οτι εν εχτες που εγεννηθηκα...

      Διαγραφή
    13. ...φτανει να ΜΗΝ σπασει κανενα τζάμι...να μιλούμε, να μιλούμε, να μιλούμε...αλλα΄οι διαδηλωσεις κομμενες, οι μισθοί κομμενοι, οι απεργίες κομμενες κ.τ.λ

      Διαγραφή
    14. Γιώργος Κολλιόπουλος23 Ιανουαρίου 2014 στις 1:11 π.μ.

      Φίλε "Άνευ Ορίων",
      σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις αυτά που έγραψα και να τα σχολιάσεις.

      Όσον αφορά αυτά που γράφεις περί "Διαλόγου που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ" έχω να παρατηρήσω το εξής: δεν ταιριάζουνε σε μια κουβέντα περί Διαλόγου, αλλά περί ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ. Μην συγχέεις τον Διάλογο, την ανταλλαγή επιχειρημάτων με σκοπό την υπονομευση του Ιδεολογικού Οικοδομήματος του αντιπάλου, με την Διαπραγμάτευση. Εγώ πουθενά δεν γράφω ούτε και αφήνω να εννοηθεί κάτι τέτοιο. Πουθενά δεν σου πρότεινα να πάς και να διαπραγματευτείς τα δικαιώματά σου με τον Γεωργιάδη. Τα κείμενά μου είναι καταχωρημένα λίγο παραπάνω και όποιος θέλει μπορεί να ανατρέξει εκεί και να το διαπιστώσει.
      Μα ούτε και σου πρότεινα να μπεις στον κόπο να αντιπαρατεθείς στην Λογική του κυρίου Γεωργιάδη για να ΜΕΤΑΠΕΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ. Ο Γεωργιάδης μπορεί να έχει πολλούς δικούς του λόγους που να καθιστούν αδύνατο το να μεταπειστεί. Η αντιπαράθεση όμως μαζί του και η υπονόμευση της Λογικής του έχει αξία για τους αναγνώστες του και τους αναγνώστες σου.
      Με εγκαλείς για το γεγονός πως η ταξική θεώρηση απουσιάζει εντελώς από το κείμενό μου. Δεν ξέρω τί συμπεράσματα βγάζεις εσύ από αυτό, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν ανήκω σε αυτούς που νιώθουνε την ανάγκη να αποδείξουνε την ταξική τους συνείδηση πετώντας εδώ κι εκεί κάποια ετοιματζίδικα και κακοχωνεμένα τσιτάτα "ταξικής θεώρησης". Ξέρω τί λέω και με ενδιαφέρει να είμαι σαφής και ακριβής. Να λέω δε αυτό που χρειάζεται εκεί που χρειάζεται. Στην κριτική που άσκησα στην Δυσδαιμόνα σχετικά με την άρνησή της να αντιπαρατεθεί στον Γεωργιάδη με επιχειρήματα, δεν βρήκα που ακριβώς μπορούσα να κολλήσω με το στανιό μια τέτοια "ταξική θεώρηση".
      Όμως, αν ήσουνα λίγο πιο προσεκτικός, θα έβλεπες πως αυτό που προτείνω δεν είναι άσχετο με την προσπάθεια να επηρεαστεί θετικά η ανάπτυξη της ταξική συνείδησης. Εκτός και αν πιστεύεις πως ο κόσμος είναι ήδη αρκετά συνειδητοποιημένος ταξικά και επομένως κάθε τέτοια κουβέντα περιττεύει. Δεν ξέρω καλά τί γίνεται στην Κύπρο, αλλά αν πιστεύεις κάτι τέτοιο για την Ελλάδα, είσαι βαθιά νυχτωμένος. Και για να καταλάβεις το πόσο βαθιά, κάτσε και μελέτησε λίγο τις επιρροές των κομμάτων και το επίπεδο στο οποίο κινείται ο δημόσιος διάλογος. Και από μια μικρή πληροφόρηση που έχω, νομίζω πως τα πράγματα στην Κύπρο είναι ακόμα χειρότερα.

      Διαγραφή
    15. Γιώργος Κολλιόπουλος23 Ιανουαρίου 2014 στις 1:14 π.μ.

      Φίλε "Άνευ Ορίων", μη μού μιλάς για τα "Αυτονόητα". Έχω αλεργία με αυτή τη λέξη. Να ξέρεις πως για τα "Αυτονόητα" εδώ στην Ελλάδα μιλάνε οι ακροδεξιοί, οι θολοκεντροαριστεροί (τύπου Βενιζέλου και άλλων τελειωμένων πασόκων και δημαριτών) και κάμποσοι συριζαίοι που τους τρέχουν τα σάλια για την Εξουσία και δεν βρίσκουν και πολύ χρόνο να επεξεργαστούν τις θέσεις τους. Εγώ αυτό που πιστεύω για τα "Αυτονόητα" είναι εκείνο που έλεγε ο Αϊνστάιν: "Δεν υπάρχει τίποτα πιο επικίνδυνο από τα αυτονόητα". Η πείρα μου δέ, μού λέει πως όποιος μιλάει για "αυτονόητα" έχει στη θεώρησή του σημεία που δεν είναι σε θέση να τα στηρίξει επαρκώς και θέλει να τα κρύψει κάτω από το ("αυτονόητο") χαλί.
      Αλήθεια, ακόμα και αυτή η ίδια η Ταξική Διάρθρωση της Κοινωνίας, έχεις την εντύπωση πως είναι "αυτονόητη" για τους περισσότερους εργαζόμενους; Ξέρεις εσύ πολλούς Αστούς που να συστήνονται σε όλους ως Αστοί; Στο παρελθόν, οι Φεουδάρχες πράγματι συστήνονταν ως τέτοιοι. Ένας Αστός όμως (εκτός και αν πρόκειται για ένα άρρωστο ψώνιο ίσως) ποτέ δεν θα το κάνει. Θα σού δείξει μάλιστα και το Σύνταγμα της Χώρας που δεν αναφέρει τίποτα σχετικό και που αναγνωρίζει ισότητα απέναντι στον Νόμο για όλους τους πολιτες. Νομίζεις πως αν αρχίσεις να μιλάς για Πάλη των Τάξεων, στο μυαλό των περισσότερων είναι ξεκάθαρο το εννοιολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο μιλάς; Είναι ξεκάθαρο ("αυτονόητο") το περιεχόμενο που αποδίδεις στους όρους που χρησιμοποιείς; Βρίσκεις περιττό το να εξηγήσεις σε βάθος το γιατί ακριβώς μιλάς και γιατί χρειάζεται να χρησιμοποιείς τους όρους που χρησιμοποιείς στην ανάλυσή σου; Και στην προσπάθεια να γίνει καλύτερα κατανοητό αυτό, βρίσκεις άχρηστο το να υπονομεύσεις όπου μπορείς την εντελώς διαφορετική Νεοφιλελεύθερη Αφήγηση που κάθεται και αναλύει τα πράγματα χωρίς να χρησιμοποιεί καθόλου τέτοιους όρους;
      Όπως και να έχει, μπορείς να συνεχίσεις αν σου αρέσει απλά να μιλάς παράλληλα με τον Νεοφιλελεύθερο. Την δική του αφήγηση αυτός, την δική του εσύ. Πολλοί το κάνουν. Εγώ πάντως, με το φτωχό μου το μυαλό, βρίσκω πολύ πιο πειστικό (είπαμε: όχι για τον Γεωργιάδη και την παρέα του, αλλά για όσους ακούνε καί αυτόν καί εμένα) το να υπονομεύσω όπου μπορώ την Λογική του ιδεολογικού μου αντιπάλου, να αναδείξω τις αντιφάσεις στις οποίες πέφτει, να γκρεμίσω ίσως τη εσωτερική συνοχή της
      αφήγησής του και πάνω στα ερείπια αυτά να χτίσω τη δική μου.
      Όσον αφορά τα περί "Ηθικισμού" που φαίνεται πως δεν σού άρεσαν και πολύ, έχω να σου πω το εξής: Ο Νεοφιλελευθερισμός δεν είναι απλά μια πρόταση οικονομικής οργάνωσης της Κοινωνίας. Στηρίζεται σε ένα ολόκληρο σύστημα Ηθικής το οποίο και προπαγανδίζεται καθημερινά από πολύ ισχυρά Μέσα. Όπως συμβαίνει με κάθε σύστημα Ηθικής, για να το υπονομεύσεις πρέπει να μπεις στη Λογική του και να αναδείξεις τον ενδεχομένως απάνθρωπο πυρήνα του. Το να τού ασκείς κριτική με βάσει ηθικές αξίες ενός άλλου συστήματος Ηθικής δεν είναι πάντα αποτελεσματικό.

      Διαγραφή
    16. Γιώργος Κολλιόπουλος23 Ιανουαρίου 2014 στις 1:42 π.μ.

      Ρε Δυσδαιμόνα, πραγματικά δεν ξέρω τί να πω πάνω σε ό,τι γράφεις!

      Αφού κάνεις που κάνεις τον κόπο να αναστείλεις για λίγο τη Δράση σου και να απαντήσεις στα γραφόμενά μου, σού είναι τόσο δύσκολο να απαντήσεις πράγματι σε ό,τι έχω γράψει (και που μπορείς να τα ξαναδιαβάσεις πηγαίνοντας λίγο πιο πάνω στη σελίδα σου). Σού είναι τόσο δύσκολο να μην μπαίνεις στον κόπο να σχολιάζεις πράγματα που δεν έγραψα αλλά που ίσως φαντάστηκες πως έγραψα; Θα σού είναι φαίνεται. Ίσως επειδή δεν γεννήθηκες χτες, όπως γράφεις, και το μυαλό σου έχει μάλλον χάσει τη φρεσκάδα του.

      Με ρωτάς να σού απαντήσω στα εξής:
      "Για πες μας, ο κυριος Γεωργιάδης, η εφημερίδα του, το κόμμα του, αυτός που του πληρώνει τα στημένα άρθρα και όλη η υπόλοιπη παρέα αλλά κι εσύ, σέβεστε το δικαίωμα μου να οργανωνομαι, να διεκδικώ τα δικαιωματα μου, να διαδηλωνω και να κάνω απεργίες ή μήπως δια ροπάλου είστε υπερ της κοινωνικής καταστολής;
      "

      Τί από όσα σχολίασα πιο πάνω σε κάνει να υποθέσεις πως δεν σέβομαι το δικαίωμά σου να οργανώνεσαι, να διεκδικείς τα δικαιώματά σου, να διαδηλώνεις και να κάνεις απεργίες; Ποια αποστροφή του λόγου μου σε οδήγεί να πιστεύεις πως θέλω να σε καταστείλω δια του ροπάλου. Από που και ως που με ρωτάς και την καταπληκτική ερώτηση:
      "Μήπως είστε υπερ και της δουλείας; Γιατί ο Γεωργιάδης κατα πως φαίνεται είναι."

      Και αφού πια είχα διαβάσει τα παραπάνω, δεν μού έκανε καμιά εντύπωση φυσικά όταν διάβασα και το ωραίο:
      "Λες ο Γεωργιάδης Ανευ ή ο Γιώργος που ετρεξε εδώ να τον υπερσπιστεί στο όνομα του δημοκρατικού διαλόγου, να ενδιαφερεται πραγματικά για κανενα διάλογο; "

      Όπως και δεν θα μού έκανε πια καμιά εντύπωση αν διάβαζα από εσένα κριτική εναντίον ίσως του Μαρξ όπου θα τον εγκαλούσες πως "έτρεξε να υπερασπιστεί τον Καπιταλισμό" γράφοντας ένα τεράστιο βιβλίο τριών ολόκληρων τόμων με τον τίτλο "Το Κεφάλαιο". Γιατί μέσα σε αυτό το βιβλίο ο Μαρξ δεν μιλάει για το πως πρέπει να σπάμε τα τζάμια, αλλά αναλύει αποκλειστικά το Καπιταλιστικό Σύστημα, και παλεύει να αναδείξει τις εσωτερικές του αντιφάσεις.

      Όπως και να έχει, δεν θέλω (μιλώντας, μιλώντας, μιλώντας) να σε καθυστερώ άλλο από την Δράση σου Δυσδαιμόνα μου. Βγες έξω και κάνε θρύψαλα τον Καπιταλισμό σπάζοντας όσα περισσότερα τζάμια βρεις. Κανά νύχι μόνο πρόσεξε μη σπάσεις γλυκειά μου!

      Διαγραφή
    17. Τώρα εννοεις πως ο Γεωργιάδης είναι ο Ρικαρντο και Σμιθ μαζί κι εμεις πρεπει να τον αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα όπως έκανε ο Μαρξ με το Κεφάλαιο;

      Αυτό γραφεις;

      Ο Γεωργιάδης είναι ένας φασιστας με νεοφιλελευθερο προφίλ που επιθυμεί την κατάργηση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Επισης θεωρεί πως πρεπει να σκίσουμε και το συνταγμα που μου επιτρεπει να ΔΡΩ και να διεκδικώ τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ.

      Δεν προσεξα Γιωργο να αναφερεσαι πουθενα σε αυτα τα ζητήματα, παρα μονο απαιτεις από μενα να συμπεριφερθώ κόσμια απεναντι σε αυτο τον κυριο και να μιλησουμε ηρεμα και δια επιχειρηματων για την αποτελεσματικότητα ή τη μη αποτελεσματικότητα του νεοφιλελευθερισμού του.

      Για τον νεοφιλελευθερισμό μιλάμε με τους νεοφιλελευθερους. Δεν μιλάμε για τον νεοφιλελευθερισμο με κραγμένους νεοφιλελευθερους φασιστάκους!

      Όσον αφορα το δικό σου χλευασμό για τη Δραση μου, δεν υποστηριξα πως εγώ έχω την οποιαδήποτε σπουδαία Δράση! Υποστήριξα πως εγώ δεν είμαι Αστή Μαλάκω να αυνανίζομαι με τις ιδέες μου, και δη με τον μεγαλοιδεατισμό μου. Ουτε είμαι Αστή Μαλάκω να κάθομαι να αυνανίζω άλλους Αστούς!

      Νομίζω τελειώσαμε!!

      Διαγραφή
  2. Απλοποίηση επιχειρήματος Γεωργιάδη: Τα δικαιώματα είναι παράγωγα του κεφαλαίου, το οποίο είναι η ουσία. Όποιος/α συμμετέχει στην παραγωγή κεφάλαιου, συμμετέχει στην ουσία, και έχει δικαιώματα. Όποιος ΔΕΝ συμμετέχει στην παραγωγή κεφαλαίου, δεν έχει ουσία, αλλά την αποκτά ως δώρο από άλλους που την έχουν. Τα παιδιά δεν παράγουν κεφάλαιο, αλλά το αποκτούν χαριστικά.

    "Θα χαιρόμουν να έβλεπα έναν μαθητή να λέει: «Ναι, να πληρώσω εγώ..."---> Λογική ερώτηση που προκύπετι από τον Συλλογισμό Γεωργιάδη: Τί σταματά τα παιδιά από το να αποκτήσουν τη δική τους ουσία και δικαιώματα; Αν τα παιδιά θέλουν χειραφέτηση, και θέλουν να αποκτήσουν ουσία και δικαιώματα, πρέπει να πάνε να δουλέψουν. Γιατί τα σταματούμε; Ιστορικά έχει αποδειχτεί ότι *μπορούν* να δουλέψουν, μια χαρά.


    [Και για να κόβουμε δρόμο: ανάλογα επιχειρήματα είχαν γίνει για να αποκτήσουν οι οικοκυρές, ΤΟΤΕ, δικαιώματα. ΔΕΝ είχαν διότι "δεν εργάζονταν". Έγινε ολόκληρος πόλεμος για να αναγνωριστεί η προσφορά τους, ως εργασία, διότι δεν πλήρωναν φόρους, και άρα "δεν συνεισέφεραν" ευθέως στο κράτος.

    Τώρα λέμε τα παιδιά δεν συμμετέχουν διότι δεν πληρώνουν φόρους, και άρα δεν έχουν δικαιώματα. Όταν αναγνωριστεί η αξία του κόπου τους να διαβάζουν, να μορφώνονται κλπ, τότε αναπόφευκτα θα αναγνωριστεί η αξία τους ως αναπόσπαστα *μέλη* της κοινωνίας, και θα τους αναγνωριστούν τα δικαιώματα ως αυθύπαρκτα.]

    ΡΕ ΡΟΚΟΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ; ΠΙΑΣΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ.---> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10100469820568224&set=a.673694199874.2312778.61300995&type=1&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πόθεν να το πιάσεις το κείμενο του Γεωργιάδη και πού να το αφήσεις....από τη μια λαλει μας πως τα δικαιωματα πληρώνονται και πληρώνονται από οσους παράγουν κερδος άρα από οσους εργαζονται και αρα οι μαθητες δεν εχουν δικαιωματα γιατι δεν εργαζονται...

      Μετα μας λεει πως τα δικαιωματα παραχωρουνται στους μαθητες λογω των γονιων τους που εργαζονται και φορολογουνται...και μετα μας λεει πως αυτα τα δικαιωματα καταργουνται, το γιατι δεν μας το εξηγει...μηπως εννοει πως ο κοσμος δεν εργαζεται και πως τα κερδη του κρατους παραγονται απο τον καθε κιφήνα σαν και του λόγου του;

      Επίσης ο Γεωργιαδης δεν μας διευκρινήζει το δικό του δικαιωμα να γραφει ποιός ακριβως το επληρωσε; Οι γονεις του μήπως; Μαλλον οι γονεις του οταν εμεγαλωνεν, πρεπει να ηταν παρα πολλα αποσχολημενα τα πλασματα να επιβιωσουν και δεν επροσεξαν τον κανακαρη τους να μεν φκει παλιόπαιδο όπως εφκηκεν...

      Που την άλλη, έμμεσα παραδεχεται πως η αποκοπή του δικαιωματος δωρεαν χρησης των μεσων μαζικης μεταφορας εν εμμεση επιπλεον φορολογια κατα των εργαζομενων, δεν αφορα αυτους καθαυτους τους μαθητες, οποτε δεν κατανοούμε γιατι φκαλει την γλωσσα του περιπατο κατά των ανηλίκων!

      Πού να το πιάσεις τζαι πού να το αφησεις....τελικά όποιος ξερει το αλφαβητο και 200 λεξεις αραγε θεωρείται γραμματιζουμενος και με αποψη; Σαν να τζαι αρχισα να αμφιβαλλω...

      Διαγραφή
  3. Κατ'ακρίβειαν η μοναδική αντίδραση στον "Συλλογισμό Γεωργιάδη" εν ξιτιμασιά, την οποία σφίγγουμαι για να μεν εκφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι έτσι ακριβώς, νομίζω ειναι πολύς κόσμος που μολις διαβασε το αρθρο σπιτι του μονος του ειπεν την συγκεκριμενη ξιτιμασιαν και καλά εκαμεν. Δεν μπορεί ο καθένας να βαζει όποτε γουσταρει με οποιο τροπο γουστάρει "θεμα προς συζήτηση" και να περιμένει σεβασμό και ανταπόκριση, όταν ο ίδιος δεν εχει κανενα απολυτως σεβασμό στον ίδιο τον άνθρωπο.

    Άλλο κοινωνικές και πολιτικές αντιλήψεις άλλο μισανθρωπισμός.Δηλαδή ποσο πιο κάτω μπορεί να παει ένας άνθρωπος που έμμεσα προτείνει είτε την παιδική εργασία είτε την αντιμετώπιση όσων δεν εργαζονται - ανήλικοι, οικοκυρες, συνταξιούχοι, άνεργοι, φοιτητες κ.λ.π - ως άτομα με ελλειμματικά κοινωνικά δικαιώματα. Δηλαδή πόση σαπίλα εχουν ορισμένοι μέσα στο ακατοίκητο του εγκεφάλου τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η γραφίδα του Δημήτρη Γεωργιάδη [το ύφος, το ήθος και το περιεχόμενο του λόγου του] δεν είναι απλώς νεοφιλελεύθερες με την έννοια ότι υποστηρίζει την προστασία του πλούτου [σε βάρος της εργασίας] και την χωρίς όρια, περιορισμούς και έλεγχους [αν μπορούν να υπάρξουν] ανάπτυξης του κεφαλαίου, αλλά όζει/βρωμάει κοινωνικό ρατσισμό και ταξικό ελιτισμό! Απροκάλυπτα υποστηρίζει μέσα από τα γραπτά του την φτωχοποίηση, τη μιζέρια και την ανέχεια των ασθενέστερων [οικονομικά] κοινωνικών ομάδων και των λαϊκών στρωμάτων για να συνεχίσει να υπάρχει η πλουτοκρατία και για να μπορέσει κάποια στιγμή [άκουσον, άκουσον!] να κάμει την περιβόητη επανεκκίνηση της κυπριακής οικονομίας.
    Το «Δεν έχετε δικαιώματα…» [που χωρίς αιδώ λέει στους μαθητές, γιατί, άκουσον, άκουσον, δεν έχουν εργαστεί ακόμα], μοιάζει παρά πολύ με το «το δωρεάν έχει τελειώσει» του Πήλικου της ΟΕΒ… [“All Dogs, One Generation”, που λαλεί τζι’ ο παρέας ΜΟΥ ο Γκάνταλφ]...
    «Τα δικαιώματά σας δεν τα αποκτάτε με τη γέννησή σας, αλλά μετά που θα εργαστείτε γι’ αυτά»... Τι ΜΑΣ λέει, λοιπόν, ο κολαούζος του κοινωνικού νεοφιλελεύθερου φασισμού; Όταν γεννιέστε και δεν έχουν χρήματα οι γονείς σας [γιατί δεν φυσάνε το παραδάκι] δεν έχετε δικαίωμα να μορφωθείτε και να πατε στο γιατρό, άμα αρρωστήσετε! Άντε ρε ΟΥΣΤ, για να μην πετάξω και κάνα τούρκικο! [Και για να καλύψω και τον σχολιογράφο Hadjioannou, που προφανώς θέλει να ξιτιμάσει τζιαι τούτος αλλά δεν του το επιτρέπει η ανατροφή του!]...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι, ο νεοφιλελευθερος όπως πιστευει στο ελευθερο εμποριο και στην ασυδοσία του ελευθερου εμπορίου έτσι πιστευει αναποφευκτα και στην ασυδοσία της μαλακίας του εγκεφάλου του...δεν εσιει περιορισμούς πως να το πούμε, ξαπολιέται τζαι καθε μερα αποθρασύνεται τζαι παραπάνω...

      Ετόλμαν ο Γεωργιάδης πριν 10 χρονια να φκει πανω σ΄ανεμο να σαλαβατά για τα ανθρωπινα δικαιώματα; Όχι. Αυτή την ασυδοσία του την επρόσφερε το ίδιο το συστημα το οποίο ο κύριος Γεωργιαδης προσκυνά και υπηρετεί.

      Και σωστά λεν οι κομμουνιστες πως ο φασισμός εν το άκρο της ασυδοσίας του καπιταλισμού, δεν ειναι ένα ξεχωριστό κομμάτι του είναι το αναποφευκτο άκρο του.

      Οριστε λοιπόν που ο κάθε φασίστας ρατσιστης μισανθρωπος φκάλλει την γλώσσα του περίπατο και παιρνει και κάτι 300 λάικ κάτω από το άρθρο του.

      Πού ξέρεις, μπορει κατα βαθος να νοιωθει και περήφανος για την αναγνωρισιμότητα...

      Έχω κι εγώ μιαν άποψη όμως: Οι κοινωνικοί ρατσιστες και φασιστες να στερούνται του δικαιώματος ψήφου, ωσπου να πήξει ο νους τους και να το δικαιούνται ξανά...εν καλά; Εν να του αρεσει του Γεωργιάδη τουτον αραγε;

      Διαγραφή
  6. Αντιγράφω το σχόλιο του φίλου Άδωνι Φλωρίδη για το κείμενο Γεωργιάδη:

    Τωρά τζ'αι να πάει όσα κοπελλούθκια γεννιούνται δεν θα έχουν δικαιώματα. Θα πρέπει να εργαστούν σκληρά για να τα αποκτήσουν. Τωρά τζ'αι να πάει τα κοπελλούθκια δεν θα τα ξισκατίζουμεν, εν θα τους αλλάσσουμεν τες πάννες, εν θα τα κάμνουμεν κούτσ'ιου - κούτσ'ιου, εν θα τα στέλλουμεν σχολείον να μάθουν γράμματα, εν θα τα μορφώνουμεν. Τι σημαίνει σιόρ ότι επειδή έτυχεν να γεννηθούν ότι θα έχουν τζ'αι δικαιώματα;

    Τωρά τζ'αι να πάει θα τα ξαπολούμεν μέσα σε σπήλιους, ψηλά ποτζ'εί στον Ληστόβουνον τζ' αν τα καταφέρουν εκαταφέραν τα. Τα κουτσά, στραβά τζ' ανήμπορα θα τα πετάσσουμεν που την Σ'ιονίστραν κάτω διότι έτσι τζ' αλλιώς εν θα μπορέσουν ποττέ να εργαστούν για να αποκτήσουν κάποιο δικαίωμα οποιουδήποτε είδους. Χάρην τους κάμνουμεν.

    Η Οικουμενική Διακύρξη των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα δεν θα ισχύει για όσους αποδεδειγμένα δεν εργάστηκαν για να αποκτήσουν τα ανθρώπινα τους δικαιώματα. Τι σημαίνει σιόρ επειδή έτυχεν κάποιος να γεννηθεί να απολαμβάνει τζ'αι ανθρώπίνα δικαιώματα. Να παν πρώτα να ματοτζ'υλιστούν σε κανέναν παγκόσμιον πόλεμον τζ' ύστερα θωρούμεν αν δικαιούνται.

    Ούτε το οκτάωρο (καλά τούτον επήεν πάππουσ'ιν έσ'ει τζ'αιρόν). Ούτε το δικαίωμα στην ξεκούραση. Προ πάντων το δικαίωμα στον έρωτα, στο παιγνίδι, το δικαίωμα στον ελεύθερο χρόνο, στο να απολαμβάνεις τη ζωή τζ'αι τη γνώση. Ούλλα τούτα θα πρέπει τα κοπελλούθκια τωρά τζ'αι να πάει να εργαστούν σκληρά για να τα αποκτήσουν. Θα κουντούν ρότσους πα' στην Κακορατζ'ιά τζ'αι μόλις φτάσουν στην μούττην της θα τες τζ'υλούν κάτω τζ'αι πτου ξανά π' αρκής.

    Τζ' εσέναν δηλαδή επειδή οι παππούες σου αφήκαν τα κράγκα τους μεσ' στα μεταλλεία του Ξερού τζ'αι αγωνιστήκαν για τα στοιχειώδη εργατικά τους δικαιώματα σημαίνει ότι πρέπει να τα απολαμβάνεις τζ' εσύ; Κανεί πιον με τούτες τες στρεβλώσεις (τι ωραία λέξη!). Να πάεις τζ' εσύ να αήκεις τα κράγκα σου με στες γαλαρίες τζ'αι αν ι-φκεις ζωντανός που τζ'ει μέσα θωρούμεν.

    Τζ' εσύ ρε καραγκιόζη που μιλάς τζ'αι σκέφτεσαι ελεύθερα, που αννοίεις το στόμαν σου τζ'αι λαλείς ότι μαλακίαν σου κατεβεί νομίζοντας ότι κάμνεις τζ'αι πνεύμαν, εργάστηκες σκληρά για να έσ'εις τούτον το δικαίωμαν; Αν όϊ γιάλλα που δαμαί. Πίσω στον βουνόν να τζ'υλάς πέτρες. Να δουλέψεις ρε... Αμάν πόσην αππωμάραν πιον! Arbeit macht frei ρεεεεεεε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το 1729, ο Τζόναθαν Σουϊφτ, Αγγλοιρλανδός ιερωμένος και συγγραφέας φήμης, δημοσίευσε "Μια σεμνή πρόταση", όπου, αφού εξετάζει το ζήτημα της υπεργεννητικότητας των Ιρλανδών, της ανεργίας και της ενίσχυσης της επαιτείας που δημιουργούν τα πολλά παιδιά, καταλήγει στο ότι η καλύτερη λύση είναι τα παιδιά αυτά, σε μια συγκεκριμένη αναλογία επί του πληθυσμού, να σφάζονται και να πουλιούνται ως κρέας, ή να φτιάχνονται δερμάτινα προϊόντα από το δέρμα τους, πρακτική, που, όπως αιτιολογεί με άψογα επιχειρήματα πολιτικής οικονομίας, α) θα εξαφανίσει το πρόβλημα της υπεργεννητικότητας β) θα δημιουργήσει εισόδημα για τις φτωχές οικογένειες και γ) θα εφοδιάσει την ιρλανδική αγορά με άφθονο και ποιοτικό κρέας.

    Μέχρι σήμερα, υπάρχουν πολλές διαφωνίες για το αν ο Σουΐφτ εννοούσε σοβαρά την "Σεμνή πρόταση" ή αυτή ήταν σάτιρα της αστικής, και δη της αποικιακής αστικής πολιτικής οικονομίας, ωστόσο θεωρώ βέβαιο ότι όλοι θα συμφωνούσαν πως η "Σεμνή πρόταση" μοιράζεται με τον κύριο Γεωργιάδη την παραδοσιακή απόρριψη των "φυσικών δικαιωμάτων του ανθρώπου ως ανθρώπου", τα οποία δεν είχαν ακόμα εκφραστεί στην εποχή του Σουΐφτ και έχουν ξεπεραστεί σήμερα.

    Πιθανώς, μια καλή τακτική απάντηση στην επιχειρηματολογία του κυρίου Γεωργιάδη λοιπόν να ήταν να αρχίσουμε να συζητάμε για ποιον λόγο ΔΕΝ έχουμε το δικαίωμα να δολοφονήσουμε τα ανήλικα παιδιά μας, ή να τα πουλήσουμε ως λευκή σάρκα στην πορνεία, αφού δεν έχουν ακόμα, με τον μόνο υφιστάμενο τρόπο, δηλαδή, με τον ιδρώτα του προσώπου τους, κατακτήσει κανένα δικαίωμα άλλα από όσα εμείς, ως κυρίαρχοι και φορείς της patria (άντε και της matria) potestas, ευαρεστούμαστε να τους παραχωρήσουμε υπό μορφή προνομίων.

    Μια άλλη απάντηση, περισσότερο αρμόζουσα στην πολιτική οικονομία, πιθανώς, θα ήταν να ρωτήσουμε τον κύριο Γεωργιάδη όχι ποιος επωμίζεται το κόστος της εκπαίδευσης της νεολαίας αλλά ποιος ΚΑΡΠΩΝΕΤΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ από την εκμετάλλευση της μελλοντικής εργασίας όσων από αυτά απαιτήσει το κεφάλαιο να εργαστούν, μιας και με τα χρήματα γονέων και κράτους δημιουργείται τεχνογνωσία και κατά συνέπεια ψηλότερη παραγωγικότητα, την οποία ανετότατα καρπώνονται ιδιώτες που δεν πλήρωσαν σεντ για αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω τον Γεωργιάδη να τρέχει αύριο στα βιβλιοπωλεία να βρει το βιβλίο του Σουϊφτ για να ενισχύσει το κείμενο του με έξτρα επιχειρήματα, ο θεός να τα κάμει επιχειρήματα δηλαδη, αλλά έτσι όπως τον κόφκω, αποκλείεται να του περάσει από το μυαλό πως ο Σουϊφτ μπορεί να χλεύαζε την αστική τάξη με το εν λόγω βιβλίο.

      Γενικά ο Γεωργιάδης αν κρίνω μόνο απο αυτο το κείμενο και χωρίς να έχω διαβάσει οτιδήποτε άλλο μάλλον διαισθάνεται πως τα προνόμοια που ο ίδιος απόλαυσε και που τώρα αμφισβητεί για την νέα γενιά δεν απέφεραν κανένα απολύτως αποτέλεσμα, τούβλο ήταν και τούβλο παρέμεινε, τί να κάνει και η δημόσια εκπαίδευση δεν μπορεί παντα να κάνει θαύματα.

      Άσε που ο εν λόγω κύριος υποπτεύομαι πως πάσχει από ανομολόγητα τραύματα, "καθρέφτης σου είμαι κείμενό μου και σου μοιάζω"...αν πίσω από κάθε επίθεση προς τους άλλους βάλουμε το "εγώ" - π.χ "Δεν έχω δικαίωμα...δεν έχω δικαίωμα απλώς επειδή γεννήθηκα" μπορούμε νομίζω να σκιαγραφήσουμε και το βάθος της σκέψης του κυρίου...

      Οπόταν δεν προτείνω αντιπαράθεση επιχειρηματων με τον Γεωργιάδη, προτείνω κατευθείαν ψυχίατρο κερασμένο από τους γονείς των μαθητών της δημόσιας εκπαίδευσης.

      Διαγραφή