Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

9.5.10

Ερωτήματα απλά

1. Είμαι σοβαροφανής άραγε; Αν είμαι σοβαροφανής, ήμουν και όταν είπα στο βουλευτή κ. Θεμιστοκλέους για τη ράτσα του τζαι τη γενιά του για το θέμα των ομοφυλοφίλων; Πρέπει να είμαι ομοφυλόφιλη για να του πω για τη ράτσα του τζαι τη γενιά του; Ε εν είμαι. Πρέπει να είμαι κομματόσκυλο για να πω του Ξενή για τη δική του ράτσα; Ε, εν είμαι. Ήντα μπου είμαι; Σοβαροφανής; Γιατί να ασχοληθώ με τον γελοίο τον Θεμιστοκλέους αφού εν είμαι σοβαροφανής; Εσύ γιατί ασχολήθηκες; Τωρά γιατί εν σοβαροφάνεια που αντιδρώ για το χορό του δηκο, του ευρωκό του Γιαννάκη για το christofiaswatch;


2. Μες το ΑΚΕΛ εν αστοί; Δέχουμαι!!! Αύριο να πάεις εσύ που είσαι λεβέντης να υπογράψεις μιαν επίσημη δήλωση ότι παραιτείσαι που τα δικαιώματα σου για το οκτάωρο, το πενθήμερο, τες κοινωνικές ασφαλίσεις τζαι τη δημόσια εκπαίδευση. Να δουλέφκεις 14 ώρες την ημέρα, 7 φορές την εφτομάδα, τζαι να μεινήσκεις αγράμματος. Τζαι σαν αγράμματος να λαλείς ότι θέλεις για τους κουμουνιστές αφού εν σου αρέσκουν. Τζαι αφού εν σου αρέσκουν, πρώτα να τα κάμεις τούτα τζαι μετά να κατηγορείς τους άλλους για κλανιές!

3. Που εν να θωρείς το όνομα σου για ένα χρόνο μες την Ποντικοφυλλάδα, που εν να πιάννεις ανώνυμα τηλεφωνήματα, που εν να κατεβαίνεις που το σπίτι σου να πάεις δουλειά τζαι εν να βρίσκεις τα λάστιχα σου τρυπημένα, που εν να στέλλεις τον γιό σου σχολείο τζαι εν θα ξέρεις αν τον κόψει κανένας ππεζεβέγκης μες το δρόμο επειδή σε έσιει στο μάτι, που εν να μπει με τα όπλα η Ελευθερία του Λόγου σπίτι σου στα πέντε σου να παίξει τους γονιούς σου, έλα πε μου τζαι για τη δική μαγκιά λεβέντη μου! Που αν σου πουν μισή κουβέντα, φκάλλεις αφρούς γιατί είσαι λεβέντης τζαι λαλείς εν να πιάεις τα όπλα! Τα όπλα μαθαίνουν μας ιστορία!!!!! Που εσύ εν έμαθες!!!

4. Αρέσκει μου τζαι εμένα η θεωρία τζια περνά μου τζιόλας! Θέλεις να σου πω ωραίες θεωρίες για τη βία τζαι τους τρομοκράτες τζαι το σύστημα τζαι ότι είμαι συνυπεύθυνη τζαι ότι αν με επαίζαν έπρεπε να ξέρω ότι φταίει το σύστημα; Ναι….είδα τες θεωρίες…με την παραμικρή απειλή επήεν να χωστεί ο θεωρίας. Οι θεωρίες εν για να ρίφκουμεν κορούες! Η μαγκιά εν αλλού!

5. Θέλεις επανάσταση; Ήταν προχτές. 100 σιηλιάες μες τους δρόμους!
Η επανάσταση εν πάει μόνη της. Έσιει μια λέξη μπροστά. Λαϊκή!!!!
Λαϊκή, λαϊκή λαϊκή λαϊκή λαϊκή επανάσταση!!!!!

Εγώ εγώ εγώ εγώ εγώ εγώ εγώ τζαι ότι θέλεις βάλε δίπλα, είσαι εκτός θέματος!!!!! Τζαι με διατάσεις το εμείς ήντα που πρέπει να κάμει την άλλη φορά που εν να κατεβεί στους δρόμους!!! Το εγώ εν διατάσσει το ΕΜΕΙΣ!

4 σχόλια:

  1. Disdaimona,
    Για θύμισε ΜΑΣ και ποιοι μίλησαν για σοβαροφάνεια ...
    Έτσι για να συνδέονται τα γεγονότα μεταξύ τους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @anef

    Ανευ, δε θα ήθελα να το κάνω αυτό. Δε θέλω να κάνω προσωπικές επιθέσεις. Δεν έχω λόγο να το κάνω. Λεω την άποψη μου. Εντάξει, κάποτε, αυτή η άποψη βγαίνει έντονα,πηγαία τζαι με θυμό.
    Αλλά δεν είναι προσωπική ούτε εφ΄όλης της ύλης με ένα συγκεκριμμένο άτομο. Είναι μια συγκεκριμένη αντίδραση για ένα συγκεκριμένο γεγονός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Disdaimona,
    Ίσως να ‘χει και δίκιο, αλλά έχω την άποψη ότι σε τέτοια ακραία φαινόμενα υποκρισίας και ανυποληψίας η κριτική μας πρέπει να είναι στοχευμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ηρέμησε τζαι εννα πάθεις τίποτε......

    χάνεις πολύ απλά την ουσία και όλα όσα αναφέρεις με τόσο θυμό δεν έχουν απολύτως καμιά σχέση με αυτή την υπόθεση

    η ουσία της υπόθεσης δεν έχει να κάνει με κανέναν κλανιά ξενάκη ούτε με την ηλίθια ιστοσελίδα του ούτε με τον ρίκκο τον μάππουρο ούτε με τους κομματοπολιτικούς

    Η καταγγελία του Δρουσιώτη δεν αφορούσε ούτε ότι θίκτηκε ούτε ότι ένοιωσε προσβεβλημένος από τις βρισιές κλπ

    Η καταγγελία του Δρουσιώτη αφορούσε αποκλειστικά και μόνο ότι ένοιωθε τάχα απειλή για την ζωή του από συγκεκριμένο σχόλιο σε ιστοσελίδα.


    ο εκπρόσωπος της αστυνομίας Κακομουτσουνωτός σε ερώτηση που του τέθηκε από δημοσιογράφο εάν τα όσα δημοσιεύθηκαν εναντίον του Δρουσιώτη,
    μπορεί να θεωρηθούν ότι συνιστούν απειλή για φόνο, απάντησε ότι αυτό δεν μπορεί να εκτιμηθεί εάν πρώτα δεν ολοκληρωθούν οι έρευνες και ανακρίσεις!

    Αυτό είναι ακριβώς που συνιστά εκφοβισμό και τρομοκρατία, μπήκαν αυθαίρετα στο σπίτι του άλλου τον οποίο συνέλαβαν και κατάσχεσαν προσωπικούς του υπολογιστές δηλαδή χωρίς να εξετάσουν καν εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον την όποια βασιμότητα και σοβαρότητας του ισχυρισμού περί φόβου για την ζωή του

    Υπάρχει άμεση παρέμβαση των δυνάμεων καταστολής της αστυνομίας στον χώρο του ιντερνετ και του bloging.

    Πλέον το μήνυμα είναι σαφέστατο: Πρόσεχε τι λες αλλοιώς…….

    συμπεράσματα δικά μου

    Την ιστορία αυτή την έστησε ο Δρουσιώτης με πολιτικές δυνάμεις που πρόσκεινται φυσικά στο κυβερνόν κόμμα ακελ που θεωρεί ότι πλήττεται πολιτικά από την (παντελώς ανάξια λόγου και σχολιασμού) ιστοσελίδα.

    Ο Δρουσιώτης ουδέποτε διέψευσε σχετικές καταγγελίες και ούτε διαχώρισε την θέση του από το ακελ.

    Προ λίγων μηνών άλλωστε ο γενικός γραμματέας του ακελ στο πλέον επίσημο βήμα αυτού του κράτους την βουλή εξαπέλυσε αυθαίρετες και γελοίες επιθέσεις κατά του συγκεκριμένου (παντελώς ανάξιου λόγου και σχολιασμού) μπλοκ και ότι τάχα θέλουν την φυσική εξόντωση του Χριστόφια!!!

    Συμπτώσεις δεν υπάρχουν σε αυτά τα ζητήματα φυσικά και η παρέμβαση του ακελ και της εξουσίας του είναι δεδομένη.

    osr ο μη σοβαρός τε και μη σοβαροφανής λεβέντης ;)

    λαική λαική λαική λαική λαική λαική αγορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή