...σκεπασμένη με την ελληνική σημαία, αυτήν με τις εφτά γραμμές – που δεν είναι τυχαία εφτά λέμε, μάθετε επιτέλους αριθμητική+γραμματική, πόσα χρόνια θα φωνάζει ο Ράμφος, πως το εφτά δεν είναι καθόλου τυχαίος αριθμός, να πάρτε για παράδειγμα τα θαύματα, που ήταν εφτά, όπως ακριβώς και ο αριθμός των γραμμών στην ελληνική σημαία που αντιστοιχεί στη λέξη Ελευθερία. Τυχαίο;
Θα σκεπαστώ θα τυλιχτώ με την ελληνική σημαία, και γύρω μου θα έχω στίβες περιοδικών με πάνω πάνω το Τρίτο Μάτι, το Δαυλό, το Αστρολογία για όλους και πιο πάνω στην κορυφή τη Βίβλο.
Που να βρω την ψυχή μου το τετράφυλλο δάκρυ, όταν οι αγανακτισμένοι δεν θέλουν να ξεαγανακτιστούν, κι αυτοί με το δίκιο τους! Που να τρέχουν τώρα στις γενικές απεργίες και στα εργατικά συμβούλια όταν επείγει το αμεσοδημοκρατικό εργαστήρι ζωγραφικής στο Σύνταγμα, το πως να μαζεύεις τα σκουπίδια οικολογικά, πατικώνοντας τα μπουκάλια του νερού ρε βλάκα και ξένε προς τη δημοκρατία άνθρωπε, η ελληνική εκδοχή της ορχήστρας χάλκινων, να και στα μούτρα σου Μπρέκοβιτς – κατσαρόλες, μπρίκια, τεφάλ – ας τελειώσουμε όλοι μαζί μια φορά ρε παιδιά που ΄λεγε κι ο Νιόνιος κάποτε, πριν γίνει Λούης προς το «τάξης και ηθική» μέτωπο. Πλειοψηφικό δημοψήφισμα να πάμε για ούζα που λέει και κάποιος. Μέσα!
Θα ρθω σαν τον γλάρο στην ακρογιαλιά με το αντίσκηνο κι εγώ Μίκη μου, που να πάω πια, με όσα διαβάζω. Ράμφος, Σώτη, Θεοδωρόπουλος, Σαββόπουλος, Ριβέλλης, Χατζάκης και βάλε.
Πάρτε 10 να μη σας τα χρωστάμε!
Κίνημα των 10: κυβέρνηση συνεργασίας
της Σώτης Τριανταφύλλου
- Διακομματική ισχυρή και σταθερή κυβέρνηση συνεργασίας ανοιχτής σε όλα, ανεξαιρέτως, τα κόμματα (χωρίς εκλογικές διαδικασίες) και απομάκρυνση των πολιτικών προσώπων που ενεπλάκησαν σε σκάνδαλα και διαφθορά τα τελευταία τριάντα χρόνια. Για να μην εκραγεί το πείραμα είναι απαραίτητη η αλλαγή της κομματικής και συνδικαλιστικής νοοτροπίας, η αξιοποίηση ειδημόνων και η τοποθέτηση σε καίριες θέσεις των κατάλληλων προσώπων (σήμερα, όπως πάντα, η επιλογή των κυβερνητικών στελεχών φαίνεται αποτέλεσμα πελατειακών συσχετισμών). Είναι απαραίτητη η άσκηση της πολιτικής εξουσίας με άξονα το «σωστό», το «ωφέλιμο», και όχι με κριτήριο το λεγόμενο πολιτικό κόστος δηλαδή την εξασφάλιση ψήφων και επανεκλογής σε αξιώματα.
- Τροποποίηση του μνημονίου το οποίο συντελεί στον μαρασμό της ελληνικής οικονομίας. Η κυβέρνηση συνεργασίας να διαπραγματευτεί γρήγορα και συνοπτικά μια καινούργια σχέση με την ΕΕ στη βάση της ισότητας και της αλληλεγγύης, όχι της τοκογλυφίας και της εκμετάλλευσης. Να γίνει δημόσιος λογιστικός έλεγχος για τις δημόσιες οφειλές ώστε να προσδιοριστεί η προέλευσή τους και να μάθουμε την ταυτότητα των κύριων τιτλούχων του χρέους καθώς και τα επιμέρους ποσά. Να γίνει αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους. Για παράδειγμα, θέτοντας ένα πλαφόν του συνόλου δανείου-τόκων σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό του ΑΕΠ και κάνοντας σαφή διάκριση μεταξύ των πιστωτών σε συνάρτηση με τους τίτλους που κατέχουν: οι πολύ μεγάλοι εισοδηματίες (άτομα ή οργανισμοί) πρέπει να συναινέσουν σε μια λογική επιμήκυνση του χρέους, ή ακόμα και σε μερικές ακυρώσεις. Επίσης, πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση των εξωφρενικών επιτοκίων που έχουν επιβληθεί στην Ελλάδα παρότι έχει, δικαίως, τη φήμη του αναξιόπιστου οφειλέτη. Να συνταχθεί σύστημα φορολογίας (περιβαλλοντικά πρόστιμα, φόροι επί των απολαβών...) και να διευκολυνθεί η σύγκλιση της ελληνικής οικονομίας με τις ευρωπαϊκές.
- Τροποποίηση του μνημονίου το οποίο συντελεί στον μαρασμό της ελληνικής οικονομίας. Η κυβέρνηση συνεργασίας να διαπραγματευτεί γρήγορα και συνοπτικά μια καινούργια σχέση με την ΕΕ στη βάση της ισότητας και της αλληλεγγύης, όχι της τοκογλυφίας και της εκμετάλλευσης. Να γίνει δημόσιος λογιστικός έλεγχος για τις δημόσιες οφειλές ώστε να προσδιοριστεί η προέλευσή τους και να μάθουμε την ταυτότητα των κύριων τιτλούχων του χρέους καθώς και τα επιμέρους ποσά. Να γίνει αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους. Για παράδειγμα, θέτοντας ένα πλαφόν του συνόλου δανείου-τόκων σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό του ΑΕΠ και κάνοντας σαφή διάκριση μεταξύ των πιστωτών σε συνάρτηση με τους τίτλους που κατέχουν: οι πολύ μεγάλοι εισοδηματίες (άτομα ή οργανισμοί) πρέπει να συναινέσουν σε μια λογική επιμήκυνση του χρέους, ή ακόμα και σε μερικές ακυρώσεις. Επίσης, πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση των εξωφρενικών επιτοκίων που έχουν επιβληθεί στην Ελλάδα παρότι έχει, δικαίως, τη φήμη του αναξιόπιστου οφειλέτη. Να συνταχθεί σύστημα φορολογίας (περιβαλλοντικά πρόστιμα, φόροι επί των απολαβών...) και να διευκολυνθεί η σύγκλιση της ελληνικής οικονομίας με τις ευρωπαϊκές.
- Να σταματήσουν οι απολύσεις και οι μειώσεις αποδοχών των μικρομεσαίων μισθωτών του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και να διοχετευτούν εργαζόμενοι σε τομείς που μπορούν να αναπτυχθούν περισσότερο: παιδεία, υγεία, εναλλακτικές μορφές ενέργειας (π.χ. αιολικά πάρκα, καθώς και προϊόντα όπως π.χ. ηλιακοί θερμοσίφωνες), τουρισμός, γεωργία, ανακύκλωση. Στη γεωργία, την κτηνοτροφία και την ανακύκλωση θα μπορούσαν να συμβάλουν οι άεργοι μετανάστες οι οποίοι πρέπει να απογραφούν και να ενταχθούν σε σύστημα παραγωγικών εργασιών. (Όσοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να ενταχθούν πρέπει να βρεθεί τρόπος να φύγουν).
- Να αυξηθεί ο προϋπολογισμός για την παιδεία, την υγεία (η Ελλάδα μπορεί να «πουλήσει» υγεία στα Βαλκάνια: υψηλή ποιότητα, χαμηλές τιμές), την επιστημονική έρευνα, τις επενδύσεις στον περιβαλλοντικό/οικολογικό τομέα, με στόχο να υπάρξουν οι συνθήκες μιας βιώσιμης ανάπτυξης που θα συντελέσει στη μείωση της ανεργίας.
- Να γίνει φορολογική μεταρρύθμιση με στόχο την ανακατανομή του πλούτου (όχι από τα μεσαία στρώματα που στηρίζουν την οικονομία, αλλά από την κερδοσκοπική τάξη των αεριτζήδων). Χρειάζεται κατάργηση των φορολογικών «παραθύρων», δημιουργία νέων φορολογικών κλιμάκων και αύξηση του ποσοστού φόρου στα εισοδήματα από κερδοφορία (όχι από «εργασία»).
- Να χωριστεί η εκκλησία από το κράτος και να δημευτεί σταδιακά η εκκλησιαστική περιουσία. Μέχρι την ολοκληρωτική της αξιοποίηση για κοινωνικούς σκοπούς, η περιουσία αυτή πρέπει να φορολογηθεί αυστηρά. Ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος πρέπει να συνοδευτεί από την αποθάρρυνση κάθε θρησκείας και από την «ιδιωτικοποίηση» της θρησκευτικής λατρείας.
- Να ελεγχθούν και να γίνουν διαφανείς η χρηματαγορά και το τραπεζικό σύστημα.
- Να καταργηθεί σταδιακά ο στρατός και η στρατιωτική θητεία -άρα να μηδενιστούν οι στρατιωτικές δαπάνες- με παράλληλη ανάπτυξη ανεξάρτητης και ειρηνικής διπλωματίας.
- Να γίνει ευρεία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση τόσο στο περιεχόμενο των σπουδών όσο και στον τρόπο διδασκαλίας και στη σπουδαστική ζωή. Να καταργηθεί το πανεπιστημιακό άσυλο στη μορφή που έχει σήμερα και να ανατραπεί το αναρχοφασιστοειδές καθεστώς που έχει επιβληθεί στα ΑΕΙ με τη συνενοχή πολλών μελών του διδακτικού προσωπικού.
- Να αυξηθεί ο προϋπολογισμός για την παιδεία, την υγεία (η Ελλάδα μπορεί να «πουλήσει» υγεία στα Βαλκάνια: υψηλή ποιότητα, χαμηλές τιμές), την επιστημονική έρευνα, τις επενδύσεις στον περιβαλλοντικό/οικολογικό τομέα, με στόχο να υπάρξουν οι συνθήκες μιας βιώσιμης ανάπτυξης που θα συντελέσει στη μείωση της ανεργίας.
- Να γίνει φορολογική μεταρρύθμιση με στόχο την ανακατανομή του πλούτου (όχι από τα μεσαία στρώματα που στηρίζουν την οικονομία, αλλά από την κερδοσκοπική τάξη των αεριτζήδων). Χρειάζεται κατάργηση των φορολογικών «παραθύρων», δημιουργία νέων φορολογικών κλιμάκων και αύξηση του ποσοστού φόρου στα εισοδήματα από κερδοφορία (όχι από «εργασία»).
- Να χωριστεί η εκκλησία από το κράτος και να δημευτεί σταδιακά η εκκλησιαστική περιουσία. Μέχρι την ολοκληρωτική της αξιοποίηση για κοινωνικούς σκοπούς, η περιουσία αυτή πρέπει να φορολογηθεί αυστηρά. Ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος πρέπει να συνοδευτεί από την αποθάρρυνση κάθε θρησκείας και από την «ιδιωτικοποίηση» της θρησκευτικής λατρείας.
- Να ελεγχθούν και να γίνουν διαφανείς η χρηματαγορά και το τραπεζικό σύστημα.
- Να καταργηθεί σταδιακά ο στρατός και η στρατιωτική θητεία -άρα να μηδενιστούν οι στρατιωτικές δαπάνες- με παράλληλη ανάπτυξη ανεξάρτητης και ειρηνικής διπλωματίας.
- Να γίνει ευρεία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση τόσο στο περιεχόμενο των σπουδών όσο και στον τρόπο διδασκαλίας και στη σπουδαστική ζωή. Να καταργηθεί το πανεπιστημιακό άσυλο στη μορφή που έχει σήμερα και να ανατραπεί το αναρχοφασιστοειδές καθεστώς που έχει επιβληθεί στα ΑΕΙ με τη συνενοχή πολλών μελών του διδακτικού προσωπικού.
- Να λειτουργήσει ο κοινωνικός έλεγχος ο οποίος προϋποθέτει συνεργασία των κρατικών μηχανισμών και εξουσιών (π.χ. δήμων-κεντρικής κυβέρνησης), μεταρρύθμιση στο δικαστικό σύστημα, στο σύστημα προστασίας του πολίτη (αστυνομία), καθώς και στο σωφρονιστικό σύστημα.
Για να πραγματοποιηθούν όλα αυτά -και μια σειρά ακόμα (μια μακρά σειρά...)- χρειάζεται νηφαλιότητα (που λείπει), λογική (που λείπει) και συλλογική δράση, η «ειρηνική εξέγερση» για την οποία κάνει λόγο ο Στεφάν Εσέλ. Στην Ελλάδα η προτροπή αυτή ερμηνεύεται ως νομιμοποίηση της οχλοκρατίας: το κακό με το δημοκρατικό σύστημα είναι ότι ποτέ δεν μπορείς να εκλέξεις κάποιον που να μη σου αξίζει.
Για να πραγματοποιηθούν όλα αυτά -και μια σειρά ακόμα (μια μακρά σειρά...)- χρειάζεται νηφαλιότητα (που λείπει), λογική (που λείπει) και συλλογική δράση, η «ειρηνική εξέγερση» για την οποία κάνει λόγο ο Στεφάν Εσέλ. Στην Ελλάδα η προτροπή αυτή ερμηνεύεται ως νομιμοποίηση της οχλοκρατίας: το κακό με το δημοκρατικό σύστημα είναι ότι ποτέ δεν μπορείς να εκλέξεις κάποιον που να μη σου αξίζει.
http://en.wikipedia.org/wiki/East_India_Company#Flags
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην σημαία της Εταιρείας Ανατολικών Ινδιών εννοείς...
"Δεν μας φτάναν τα σκατά, ήρθανε κι απ'τα χωριά."
ΑπάντησηΔιαγραφή--ελληνική παροιμία
"Όταν βλέπω τις γριές να τρώνε πάστες, μου φαίνονται και οι πάστες μουχλιασμένες"
--Κνουτ Χάμσουν, όπως τον μετέφερε ο Γ.Σκαρίμπας.
μπορει να λειπει η λογικη, ομως ευτυχως εχουμε την Σωτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι γελοιο, η Σωτη τρωει γιαουρτια και δικαιως απο τους αναρχικους στην Ελλαδα, αφου στηριζει το "ισχυρο και ανεκτικο κρατος" και στην κυπρο, φιγουραρει στην βιβλιογραφια των μπλογκς του εναλλακτικου χωρου.
Τελικα η κυπρος ειναι πραγματι μακρυα.
Α! και κατι τελευταιο: Το προταγμα της αμεσοδημοκρατιας ποτε δεν ηταν ουτε Αναρχικο, ουτε καν αριστερο συνθημα. Οσο δεν υπαρχει καταργηση των ταξικων διαφορων, τοτε καθε εννοια αμεσοδημοκρατιας ειναι ενα νεοφιλ αστειο (ή) ονειρο.
μ.μ.
σε ποια ακριβώς μπλογκς ποιου εναλλακτικού χώρου φιγουράρει η Σώτη;! στο "τσάι με τη θεία του α/α χώρου;!" Ελεος!
ΑπάντησηΔιαγραφήη Κύπρος - σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες - πως πράγματι είναι κάπως μακριά, αν σκεφτώ πως τόσα χρόνια παλεύει με τον εισαγόμενο εθνικισμό από Ελλάδα και Τουρκία και κατάφερε να κρατηθεί σε μεγάλο βαθμό μακρυά από τα εθνικιστικά "ένστικτα" που με τρόμο βλέπω να αναβιώνουν τελευταία με ορμή σ΄ εσάς.
για πες για το τελευταίο, που με ενδιαφέρει κιόλας;...
Το προταγμα της αμεσοδημοκρατιας, ετσι οπως το θετει αυτος ο χωρος ηταν και ειναι προταγμα, οχι συνθημα, της ελευθεριακης αριστερας (συμπεριλαμβανομενου και μεγαλου κομματιου της αναρχιας) και οχι απλως συμπεριλαμβανει αλλα ξεκινα απο ταξικες καταστασεις. Αυτο γιατι, το 'αμεσοδημοκρατικο' αυτο, ξεκινα απο τον χωρο της εργασιας και επεκτεινεται στην πιο αμεση πολιτικη σφαιρα, οχι το αντιθετο. Βεβαια ειναι αλλο αυτο που γινεται στο Συνταγμα, και το πως μπορει να ριζοσπαστικοποιηθει ειναι μεγαλη κουβεντα. Αλλα πρεπει να καταλαβουμε οτι δεν γινεται αλλο να παραχωρουμε στον αντιπαλο το πεδιο του λογου για να το γεμισει και να ορισει τους ορους του παιγνιδιου οπως αυτος θελει. Δηλαδη θεωρω καταστροφικο το σημαινον ''αμεσοδημοκρατια'' να αφεθει στον εθνικολαικισμο και στους φασιστες. Οπως εγινε με τον ορο 'δημοκρατια' που αφεθηκε στον φιλελευθερισμο και εγινε συνωνυμο του καπιταλισμου: δεν ηταν παντα ετσι, αρκει μια αναδρομη στα γραπτα ατομων οπως ο Μαρξ και ο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚροποτκιν για να δουμε την θετικη νοηματοδοτησει που εδιναν στην λεξη 'δημοκρατια' και τα παραγωγα της, οταν δεν της εβαζαν το επιθετο ''αστικη''
Zakwer
ναι ωραία, και γεια σου κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ταξικό πλαίσιο της πλατείας δεν βλέπω εγώ. η μήπως ταξικό πλαίσιο εννοούμε να μην αφήσουμε τη μπάλα στον εθνικολαϊκισμό; που καλό είναι αυτό, πολύ καλό.
κάποια παράλληλη κίνηση δε βλέπω. έχω λάθος που δεν τη βλέπω;
επίσης μιλώντας με άτομα που είδαν από κοντά το τι συμβαίνει στη πλατεία και προέρχονται από τον α/α χώρο, κατάλαβα πως έχουν πολύ έντονη την στάση "μη μας καπελώσει κανείς" και "τι ωραία που έχουμε αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία" και μια αφελή, αν μου επιτρέπεται "μέθη" πως τώρα μεταμορφώνεται το κοινωνικό σώμα προς τα αριστερά. και....ας κρατήσει αυτό για πάντα...
Ρε συ δις, ειναι φανερο οτι το μπλογκ σου, οπως και του ανεφ, βρησκονται στο νεφος (ή πλεγμα) των μπλογκς της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας, της σκληρης και αντισυστημικης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποταν το να δω τις κουτσουλιες της Σωτης, για μενα ηταν ενα σοκ.
Οσο για το τελευταιο, τι να πω; Η Αναρχια δεν φωναζει για αμεσοδημοκρατια, αλλα για αυτονομια. Η αμεσοδημοκρατια φανταζει πλεον σαν ενα νεο πολιτευμα που διασφαλιζει ισοτητα και ελευθερια στις φυλλαδες της Κανονικοτητας, ομως δεν ειναι παρα ενας τροπος ληψης αποφασεων που μπορει να ειναι εξισου καταπιεστικος και αδικος και φασιστικος με τις αλλες μεταμορφωσεις της Εξουσιας.
Μεχρι και Ναζιστικο Αμεσοδημοκρατικο Κομμα θα μπορουσε να υπαρχει, χωρις αντιφασεις ή αντιφα στοιχεια. Για την ιστορια, η πρωτη και ισως τελευταια αμεσοδημοκρατικη "Πολις-Κρατος", μια χαρα ιμπεριαλιστικα δρουσε και κρατουσε.
μ.μ
Δεν διαφωνω, για αυτο ειπα οτι αλλο ειναι αυτο που γινεται στην πλατεια, αλλα παρολα αυτα προτιμω να μεινουν τα αριστερα ατομα εκει παρα να αποχωρησουν. Απο οτι βλεπω, προς το παρον δεν επικρατει μια ταση, αλλα υπαρχει κοσμος που προσπαθει να βαλει μπροστα ταξικο θεμα. Το πραμα ειναι δυσκολο γιατι βγαινοντας απο ενα περιβαλλον οπου παιρνουμε τον περισσοτερο μας χρονο αρκετοι, αντιλαμβανομαστε οτι ο εξω κοσμος ειναι πολυ, μα πολυ μακρια απο κατι που θα μπορουσε να ονομαστει ταξικη συνειδηση, και οποιαδηποτε αναφορα στο ταξικο τον τρομαζει. Και αυτο δεν αλλαζει σε μια νυχτα. Μαυρα και γεριμα τα πραματα
ΑπάντησηΔιαγραφήZakwer
α δεν πάμε καλά μου φαίνεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήλογοκρισία στο τι πρέπει να βάζω στο μπλογκ μου; τι γίνεται εδώ; εσύ κατάλαβες πως κάνω προμόσιον στη Σώτη;
θέλετε να μας πείτε αγαπητή/ε μ.μ τι επιθυμείτε να ανεβάσουμε στο επόμενο ποστ;
η αναρχία δε φωνάζει για αμεσοδημοκρατία ε; για πείτε μας ποιο κομμάτι - ναζιστικοαμεσοδημοκρατικό - της κάτω πλατείας το φωνάζει τότε.
ωραία Zakwer, σ ευχαριστώ. συμφωνούμε ναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιτέλους μια λογική αντιμετώπιση μέσα στη τρέλα της "αυτονόητης" - σίγουρα το χουμε - ανατροπής.
το μαύρα τζαι γέριμα δεν είναι μόνο κυπριακό; :)
Έχω την εντύπωση ότι ο zakwer γράφει σχόλια και στο δικό μου μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ναι, να γράφει συχνότερα;-)
Ανώνυμε ΜμουΜμου – ή μ.μ. [ημερ. 6 Ιουνίου 2011 5:29 μ.μ.],
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάμνεις μου, σε παρακαλώ, σε eurocents τι θες να πεις με την πιο κάτω ρήση σου γιατί εγώ είμαι συν τοις άλλοις] και ολίγο τι [μπορεί όμως τζιαι καμπόσο] diesel και δεν τα πιάνω από την πρώτη και στα χοντρά [όπως τα λαλείς];
«Ρε συ δις, ειναι φανερο οτι το μπλογκ σου, οπως και του ανεφ, βρησκονται στο νεφος (ή πλεγμα) των μπλογκς της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας, της σκληρης και αντισυστημικης». --- Για ποιο «νέφος» μιλάς; Και τι «πλέγμα», δομικό;
@μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν μιλανε, αυτοι που μιλανε, για αυτονομια συνηθως την εννοουν με αμεσοδημοκρατικες διαδικασιες. Αυτο εννοω. Η λεξη απο μονη της βεβαιως δεν κουβαλα το ταξικο πλαισιο, αλλα ειναι λιγο δυσκολο καθε φορα που την αναφερουν να κολλουν μια ολοκληρη παραγραφο με το πως την εννοουν. Ετσι και με την ''αυτονομια'', υπαρχουν ανα την Ευρωπη πολλες ομαδες με το ονομα ''αυτονομοι εθνικιστες'', που μιλανε για το προταγμα της αυτονομιας...και ''πουλανε''. Αυτο δεν σημαινει οτι θα αφησουμε αυτες τις λεξεις βορα για την ακροδεξια. Οσο για το σχολιο περι ιμπεριαλισμου, σωστο, αλλα: Δεν ξερω πως εννοεις την αυτονομια, αλλα μια αυτονομη κοινωνια ωραιοτατα θα μπορουσε να αποφασισει να διαλυσει μια αλλη κοινωνια. Αν δεν μπορει να παρει αυτη την αποφαση τοτε δεν ειναι αυτονομη. Εκτος και αν μιλαμε για ιμπεριαλισμο σαν κατι καπιταλιστικο, αλλα τοτε που κολλα το περι αρχαιας πολις;
@διςδαιμονα
Εχω την εντυπωση οτι ειναι μονο κυπριακο...για αυτο και το ξερω ;)
Πολύ ωραία τα λέει τα λέει η κα Σώτη Τριανταφύλλου. Μπορεί όμως κάποιος σοφός να πει και σε ‘μενα τον αδαή [μια και δεν μπορώ να επικοινωνήσω απ’ απευθείας με την συντρόφισσα] πως θα υλοποιηθούν όλ’ αυτά που παραθέτει στον δεκάλογο της. Πως, ας πούμεν, θα συστηθεί αυτή η πολυπόθητη [για κάποιους] «κυβέρνηση συνεργασίας». Ποιος/ποιοι θα την εγκαθιδρύσουν και με τι πρόγραμμα; Πως θα γίνει η ανάληψη της εξουσίας κι από ποιους; Πως κι από ποιους θα πραγματωθεί η «... απομάκρυνση των πολιτικών προσώπων που ενεπλάκησαν σε σκάνδαλα και διαφθορά τα τελευταία τριάντα χρόνια ...»; Άραγε τι να εννοεί η αριστερή(;) Σώτη όταν μιλά για «... αξιοποίηση ειδημόνων και [...] τοποθέτηση σε καίριες θέσεις των κατάλληλων προσώπων...»Θα γίνει εισαγωγή αδιάφθορων νεο-πολιτικών; Κι από που; Με εκλογές ή με επανάσταση;
ΑπάντησηΔιαγραφή[Μόλις χτες οι Πορτογάλοι επέλεξαν μια συντηρητική δεξιά κυβέρνηση για να τους βγάλει από τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά αδιέξοδα. Σίγουρα μια τέτοια κυβέρνηση θα μπορεί πιο εύκολα να συνεργαστεί με την όποια τρόικα για να ξεζουμίσει τελείως τον κόσμο και να σώσει τον καπιταλισμό στη χώρα, ασχέτως των τραγικών συνεπειών για τον κόσμο] ...
Ποια από όλες τις Αριστερές "θέλουμε" να μείνει εκεί; Αριστερά δεν είναι και η "πατριωτική αριστερά της ισχυρής Ελλάδος"; Αυτή μια χαρά πήρε πόστα στο χώρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατί τόσο πρόβλημα με όσους δεν θέλουν καπέλωμα; Δηλαδή τον αυτοπροσδιορισμό τον δεχόμαστε μόνο όταν βολεύει;
Αυτό δεν κατάλαβα ποτέ με την εμμονή σε ταξικό αγώνα και το Παπαρηγάτο "πρέπει ο Λαός να μας δώσει την εξουσία για να πάρει τα μέσα παραγωγής στα χέρια του".
Καλά... και αυτοί που δεν θέλουν;
Αλήθεια, θα ήθελα μια μέρα να δω κάποιους -οποιουσδήποτε -να μιλάνε για πραγματική αυτοδυναμία-αυτονόμηση σαν αυτή των ερυθρόδερμων... να κλάσουνε πατάτες οι εργατοπατέρες και ο συνδικαλισμός τους.
Διότι άμα αυτή η αυτονομία ελεύθερα πιλάλαγε σε βουνά και λαγκάδια... και η εργασία της είχε σκοπό να παράγει πρώτα και άμεσα τα της έπιβίωσης αντί να παράγει λεφτά, εξαρτήσεις και εξαρτώμενους... τότε κάποιες "Αριστερές" θα αναγκάζονταν να αναλάβουν τον ρόλο των γιάνκηδων. Έτσι, να πέφτουν οι μάσκες.
Ουγκ!
έτσι για να πέφτουν οι μάσκες,
ΑπάντησηΔιαγραφήο/η μ.μ είναι σκληρός παίχτης της εν λόγω πατριωτικής αριστεράς και του χει βγει το λάδι απ΄την πάνω στη κάτω πλατεία για να προβοκάρει.
εξ ού και η ατυχής αναφορά στον ανεφ - δεν πρόλαβε να ενημερωθεί καλά, εκεί που ενημερώνεται. για μενα πληροφορήθηκε απ το χέσιμο που έριξα στον Ήρωά του Καραμπελιά ναι;
μ αυτά πάτε στις συνελευσεις της κάτω πλατείας πατριώτη και προβοκάρετε;
ε, μ αυτά μουφλον θα φάνε τους αυτόνομους που δεν θέλουν καπέλωμα!
πρώτα αυτούς θα φάνε που τους θεωρούν μεζεδάκι τους. και μετά όρτσα για τους κομμουνιστές.
αμ δεν σφάξανε!!!
άντε τώρα εκεί που σε παίρνει!
http://utopia-wwwutopia.blogspot.com/2011/06/like.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδα και στου Αντώνη... είδα και στης ουτοπίας... και κατάλαβα ότι ο "άλλος πόλος" για την Σπίθα μπορεί να ονομαστεί και "Σταγόνα".
Δις,
τα κείμενα και τα σχόλια μου... με τις επιφυλάξεις και την ανησυχία για τους κινδύνους που τέτοιες συνάξεις παρουσιάζουν... τα είδες.
Έχω όμως μια υποψία. Πως αυτές τις ανησυχίες δεν τις πήραν στα σοβαρά κάποιες άλλες "αριστερές"... παρά μόνο όταν απεδείχθησαν οι άλλες "άλλες αριστερές" ικανές στο παιχνίδι της... διείσδυσης. Με το μπαρντόν κι' όλας.
Κάποιοι φάνηκαν αρκετά έξυπνοι να μην κάνουν απόπειρα ανεμίζοντας την αναλογική μπαντιέρα και εισχωρούν στον ψηφιακό συρφετό με άσσους και μηδενικά.
Τελικά νομίζω πως θα γίνει αυτό που προείπα. Την ώρα που οι νεότεροι και κάπως αφελείς θα περιμένουν την κατάλληλη στιγμή για "ριζοσπαστικοποίηση"... οι "Έμπειροι" γηραιότεροι θα είναι ήδη εντός. Πετυχε(σ)μένη διείσδυση.
Η δε δουλειά των πιο Έμπειρων από τους Έμπειρους (βλ. ΔΝΤ), με τον ένα ή τον άλλο τρόπο... θα γίνει.
φυσικά θα γίνει. το ζήτημα ήταν ή είναι ένας τρίτος πόλος, κι αυτός ο πόλος δεν μπορεί να μην έχει ως βασικούς παίχτες το κκε και τον συν.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ελάτε που είπε το κκε, και για το οποίο όλοι κτυπιουνται και θεωρούν καπέλωμα, ενώ ο Μίκης αγκαζέ με το παπαδαριό ΔΕΝ ΚΑΠΕΛΩΝΕΙ που είναι η άλλη επιλογή, θα έπρεπε να ειδωθεί ως πλαίσιο για τον συν και καθόλου ως καπέλωμα!
ως πλαίσιο που ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ όλους όσους παίζουν παιχνίδια εξουσίας οσμωμενοι "ζωντανά πτώματα" μες την πλατεία.
και το πλαίσιο ήταν ξεκάθαρο. προτεραιότητα στη γενική απεργία και λαϊκά συμβούλια της περιώνυμης πια άμεσης δημοκρατίας.
ευθύνη λέγεται. δυστυχώς κάποιοι φαίνεται πως προτιμουν το σίγουρο δρόμο της μεγάλης μάζας των "εκκλησιών" και των "λαϊκών ορατορίων".
λέγε με ριζοσπαστικότητα κι ότι νάναι!...
ανεφ,
ΑπάντησηΔιαγραφήη Σώτη εν εν συντρόφισσα! αν δει σφυροδρέπανο μπορεί να καραφλιάσει! :)
Η αυτονομία υλοποιείται μέσα σε συνθήκες άμεσης δημοκρατίας και μόνο έτσι αποκτά νόημα για τους αντιεξουσιαστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήκοινωνικά για να πραγματωθεί προϋποθέτει φυσικά την κατάργηση των κοινωνικών τάξεων .
Δεν μπορούμε να αναφερόμαστε σε αυτονομία και άμεση δημοκρατία χωρίς να περιλαμβάνουμε ΌΛΑ τα τμήματα της κοινωνίας όπως πχ οι μετανάστες (πράγμα που δεν κάνουν οι λεγόμενοι αυτόνομοι εθνικιστές, οι σπίθες και οι λοιποί μαλάκες)
Δεν πρέπει να χαρίσουμε κανένα κομμάτι της ελευθεριακής σκέψης στους διάφορους επιτήδειους σωτήρες οι οποίοι λειτουργούν ως προκεχωριμένα φυλάκια συστημικού ελέγχου.
Μάριος
Dis,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα σχολιάσω το «συντρόφισσα» που είπα για την Σώτη Τριανταφύλλου! Είναι [νομίζω] αυτονόητο, γιατί το είπα! Εξ άλλου φαίνεται και μες από τα ερωτήματα που υπέβαλα...
Άφαγε όμως εκείνο το “Εργοστάσιο μολυβιών” πως κατάφερε και το ‘γραψε;
Ανευ το έγραψε μάλλον όταν ήταν αποδοτικό για τη τζέπη να γράψεις τέτοια. τώρα γράφει άλλου είδους πονήματα. της μέσης. :)
ΑπάντησηΔιαγραφή@Μαριος
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι σαφές αυτό που λες. αυτό που με εκπλήττει με τους αντιεξουσιαστές είναι το που χωράνε ανάμεσα στο Σαββόπουλο και το Μίκη ενώ ήταν και είναι πολύ κάθετα αντιεθνικιστές.
μακάρι να βγω ψεύτρα, πάντως εγώ αν ήμουν στη δική σας θέση θα πρόσεχα και τη σκιά μου...
εννιά οι γραμμές, εννιά και τα γράμματα
ΑπάντησηΔιαγραφήεννιά θολές γραμμες...
ΑπάντησηΔιαγραφήθενκς.
βρίκαμε και το κατάλληλο ανέκδοτο, στο μπλογκ monosandalo nefeloma του Ζάκου, που πάει γάντι με το 7 και με το 9 και την "αφαιρετική" πολιτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάλογος Τσίπρα - Αλέκας.
Λεει το 2 στο 9.
- που είσαι ρε 7;
- μα το 9 είμαι!!!
- ωχ σόρυ,αφαιρέθηκα!!!
@Μάριος
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Η αυτονομία υλοποιείται μέσα σε συνθήκες άμεσης δημοκρατίας και μόνο έτσι αποκτά νόημα για τους αντιεξουσιαστές..."
Άλλες παραμέτρους δεν βλέπουμε;
Πάνω από όποιες διαδικασίες δημοκρατικές (άμεσες ή δια αντιπροσώπου) νομίζω στέκονται τα Φυσικά Δικαιώματα. Εαν δε οι "δημοκρατικές διαδικασίες" ασχολούνται με "Νομοθέτηση" κατά τρόπον που παράγει νόμους απαγορευτικούς αντί τέτοιους που να προασπίζονται αυτές τις ελευθερίες και να τις ενδυναμώνουν....
...τότε έχουμε "δημοκρατικές διαδικασίες" που εντέχνως οδηγούν (ή οδηγούνται) πρώτα στον περιορισμό και τελικά στην κατάργηση των Φυσικών Δικαιωμάτων.
Λέμε π.χ. για το δικαίωμα του καθενός να τραφεί από τον κόπο του... αλλά σιγά-σιγά κάναμε "παράνομη" την συλλογή και το κυνήγι... ενώ οδηγούμε την καλλιέργεια και την εκτροφή σε εγκλωβισμό, δλδ. στο να υπάρχουν μόνο για σκοπούς Αγοράς και να γίνονται ολοένα και πιο ελεγχόμενα.
Τέτοια "δημοκρατί", άμεση ή έμμεση, με το συμπάθειο... αλλά να την αφοδεύσω.
Idiot Mouflon
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτά τα ¨"φυσικά δικαιώματα" οδηγούν σε μια μεταφυσική συζήτηση χωρίς όρια.
μια κοινωνία με κομμουνιστική ελευθεριακή κατεύθυνση μπορεί να συζητά μόνο στην βάση μιας συλλογικής διαχείρισης των πόρων και της παραγωγής ΚΑΙ με σκοπό την δίκαιη κατανομή των αγαθών σύμφωνα με τις ανάγκες (και αυτές μπορούν να μετρηθούν ) και με σεβασμό πάντα στην φύση.
ΜΑΡΙΟΣ
Και με αυτούς που ΔΕΝ συμφωνούν σε μια "κομμουνιστική κατεύθυνση" και στο "συλλογικό" της υπόθεσης... τι θα γίνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσεξε μην τυχόν απαντώντας απωλέσεις το "ελευθεριακή".
καλώς τον! γιατί να μεν απωλέσω το ελευθεριακή; εβάστουν το ποττέ μου δηλαδή;
ΑπάντησηΔιαγραφήτζαι σόρυ, αλλά εσύ νομίζεις ότι το γαμ... το σύστημα, αυτό που αναδεικνύει πάνω από όλα είναι τη διάσταση μεταξύ ελευθεριακών και κομμουνιστών;
μακάρι να είμαστεν εμείς μόνοι μας τζαι να δεις εσύ αμαζονίους να γεμωσει το μάτι σου τζαι η ψυσιή σου.
είναι ποτέ δυνατόν ένας άνθρωπος ο οποίος εν βαθκιά κομμουνιστής - όι πελλάρες, αλλά κομμουνιστής - να επιδιώξει να ζήσει σε μιαν κοινωνία που εν θα χωρά τα περιθώρια της οποιασδήποτε ωφέλιμης αλήθκειας; ή που θα επιδιώξει να καπελιάσει την ελευθερία;
αν πει ότι θα το επιδιώξει εννεν κομμουνιστής. τελεία!
αλλά τζαι οι ελευθεριακοί - να το πούμεν - έχουν πολλές μαυρες τρύπες στες θεωρίες τους. όπως εμείς που λεμεν είμαστε μαρξιστές, εφάαμεν τα σωθικά μας στην αυτοκριτική, έτσι τζαι οι ελευθεριακοί - εξκιούσμι - να ξεκαβαλλήσουν το καλάμι της πατρότητας της οριτζιναλ ελευθερίας τζαι να υπηρετήσουν την αναζήτηση του κοινώς καλού.
άλλοι δεν υπάρχουν για τούτον τον σκοπό.
τζαι να πούμεν ακόμα, πως όπως προχωρά ο κόσμος οι επιλογές μας εννεν πολλά φωτεινές. εν πολλά πιθανόν να πρέπει να αντιπαλέψουμε τη πιθανότητα να ζήσουμε σε κοινωνικές κολάσεις.
έτοιμες θεωρίες δεν υπάρχουν. τζαι για μένα το καλό θα το πράξουν αυτοί, που θα αγωνιστούν πάνω απ΄όλα τίμια τζαι όι με τον εγωισμό της αυθεντίας.
...αλλά με ευθύνη!
ΑπάντησηΔιαγραφήας απαντήσει και ο Μάριος τώρα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκατάλαβες το ότι εν σε τζείνον που απαντούσα, έννεν;
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
αμα κτυπάς 56 αμεσοδημοκρατικές ώρες μεροκάματο την εφτομάδα καταλάβεις ότι θέλεις η ώρα θκυό! :))
ΑπάντησηΔιαγραφή