Δημοκρατία είναι να αποφασίζει μόνο η δεξιά.
Διχτατορία είναι ακριβώς το ίδιο.
Διχτατορία του Προλεταριάτου είναι όταν θα τους πάρει ο διάολος.
Δημοκρατία είναι να τους πάρει ο διάολος.
ακολουθεί θερμόαιμο επεισόδιο ακατάλληλο για όσους προτιμούν το ιστολόγιο "Το εκκλησάκι της Παναγίας"
οι κώλοι οι παρφουμαρισμένοι που υποτάχθηκαν σε κώλους άπλυτους, αυτά τα φοβισμένα ανθρωπάκια που κυκλοφορούν ακόμα ανάμεσά μας και αποφασίζουν για τον τόπο μας έχουν ημερομηνία λήξης. ξέρουν πως έχουν ημερομηνία λήξης. οι άπλυτοι κώλοι στους οποίους υποτάχθηκαν τους έχουν ενημερώσει και βρίσκονται σε συντεταγμένη υπηρεσία με τα αφεντικά τους ώστε τα ληγμένα συστατικά τους να μην δηλητηριάσουν τους ίδιους αλλά εμάς.
κάποιος να ενημερώσει τους ληγμένους άπλυτους και παρφουμαρισμένους κώλους πως είναι πάρα πολύ αργά, πως είναι ΗΔΗ πάρα πολύ αργά για να νικήσουν αυτό τον πόλεμο.
ο νοών νοήτω. σε λίγο αρχίζει και για μας το αληθινό γλέντι και δεν θα είμαστε εμείς οι απρόσκλητοι ούτε αυτοί που θα πλύνουν στο τέλος τα πιάτα.
έλα πιο γρήγορα 2013...
Διχτατορία είναι ακριβώς το ίδιο.
Διχτατορία του Προλεταριάτου είναι όταν θα τους πάρει ο διάολος.
Δημοκρατία είναι να τους πάρει ο διάολος.
ακολουθεί θερμόαιμο επεισόδιο ακατάλληλο για όσους προτιμούν το ιστολόγιο "Το εκκλησάκι της Παναγίας"
οι κώλοι οι παρφουμαρισμένοι που υποτάχθηκαν σε κώλους άπλυτους, αυτά τα φοβισμένα ανθρωπάκια που κυκλοφορούν ακόμα ανάμεσά μας και αποφασίζουν για τον τόπο μας έχουν ημερομηνία λήξης. ξέρουν πως έχουν ημερομηνία λήξης. οι άπλυτοι κώλοι στους οποίους υποτάχθηκαν τους έχουν ενημερώσει και βρίσκονται σε συντεταγμένη υπηρεσία με τα αφεντικά τους ώστε τα ληγμένα συστατικά τους να μην δηλητηριάσουν τους ίδιους αλλά εμάς.
κάποιος να ενημερώσει τους ληγμένους άπλυτους και παρφουμαρισμένους κώλους πως είναι πάρα πολύ αργά, πως είναι ΗΔΗ πάρα πολύ αργά για να νικήσουν αυτό τον πόλεμο.
ο νοών νοήτω. σε λίγο αρχίζει και για μας το αληθινό γλέντι και δεν θα είμαστε εμείς οι απρόσκλητοι ούτε αυτοί που θα πλύνουν στο τέλος τα πιάτα.
έλα πιο γρήγορα 2013...
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Δημοκρατικού Συναγερμού συνοδευόμενη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΕΥΡΩΚΟ, επισκέφθηκαν εκτάκτως τα ινστιτούτα BODY LINE και δέχθηκαν τις υπηρεσίες του ινστιτούτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκεκριμένα οι δύο ΚΟ έκανα αποτρίχωση το ενοχλητικό μουστάκι του Γρίβα που έφεραν από τα μικράτα τους.
Εξερχόμενοι του ινστιτούτου δήλωσαν ανανεωμένοι και έτοιμοι να τσιμεντώσουν τη δημοκρατία.
!!!! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ φοβάμαι πως τα πιάτα τελικά θα τα πλύνει πάλη ο λαός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πραγματικά κουραστήκαμε από αυτή την εξωφθαλμη κοροϊδία, οπως επίσης βαρεθήκαμε να πλένουμε ξένα πιάτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω αξίζουμε κάτι καλύτερο.
Αν αξίζουμε κάτι καλύτερο πρέπει να ξυπνήσουμε, και μάθουμε να βλέπουμε να ακούμε και να το διεκδικήσουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΩχ ωχ! Τέλεια αλλού γι'αλλού. Εμίλησες για κώλους τζιαι πόλεμον τζιαι το πρώτον που εσκέφτηκα ήταν "....κάθε κώλος τζιαι κανόνιν...". Πε μου, ο Κάρογιαν τζιαι τα ταμπλώ που παίζει σηκώννουν ινστιτούτον ή οϊ; Οξά εν τον λαμβάννουμεν υπόψην τζείνον; Επειδή παίζει τωρά τζιαι μπορεί να ξεπαίξει μετά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουβεντούα επί ορισμών:
"Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού"
"Ο όρος δικτατορία .........αναφέρεται στην απόλυτη εξουσία ενός ηγέτη ή ομάδας που κυβερνά χωρίς να περιορίζεται από τους νόμους, το σύνταγμα, ή άλλους κοινωνικούς και πολιτικούς παράγοντες του κράτους..."
"Ο πολιτικός όρος δικτατορία του προλεταριάτου στη μαρξιστική θεωρία αφορά τη μετεπαναστατική κατάληψη της κρατικής ισχύος από την εργατική τάξη προς όφελος όλη της κοινωνίας. Ως σύστημα διακρίνεται για την απόλυτη επικράτηση των εργατών επί της αστικής τάξης σε όλους τους τομείς του βίου.....Μία από τις βασικές αιτίες διάσπασης της Πρώτης Διεθνούς σε αναρχικούς και μαρξιστές ήταν η διαφωνία του Μιχαήλ Μπακούνιν με τον Μαρξ στο ζήτημα αυτής της μεταβατικής, κρατικιστικής φάσης."
Ερώτηση αδαούς: Πόσο % επί του πληθυσμού (Κύπρου, Ευρώπης, γης κλπ.) εν οι ΄"αστοί" τζιαι πόσον οι "προλετάριοι"; Τζιαι αν εν πολλά παραπάνω οι "προλετάριοι", γιατί χρειάζουνται την "δικτατορίαν του προλεταριάτου", τζια μάλιστα με "πόλεμον";
Απάντηση αδαούς: μήπως γιατί άμα εύρουν τσιανς, γίνουνται ακριβώς το ίδιον με τζείνον που πολεμούν;
Συμφωνώ με τον Μπακούνιν by the way. Εφκήκεν αληθινός εξάλλου κατά το πρώτον πείραμαν τον 20ον αιώναν. Εν ξέρω τούτην την στράταν αν τον διαψεύσουν οι "αντικαπιταλίζοντες" μισοί Ευρωπαίοι. Μακάρι αλλά όπως ίσως αθθυμάσαι Dis, εγώ έχω το Φρόϊντ σαν τον Παϊσιον (βοήθεια μας). Πρέπει να αλλάξουμεν σαν είδος πριν σάσουν τα πράματα. Εν πρόβλημαν τζείνον το γέρημον το "ένστικτον της επιθετικότητας".
Χάι Γουφι..
ΑπάντησηΔιαγραφήναι θα εμπορούσα να τους βάλω ούλλους μέσα στο ινστιτουτο, πχ. τζαι τον άλλο Νικολάκη να κάμνει αποτρίχωση το μουστάτζι του Δευκαλίωνα.
Βεβαια Γούφι μου, άτομα τα οποια ανήκουν στη δεξιά, ειτε το κέντρο, δεν νομιμοποιούνται σήμερα να έχουν απαιτήσεις. Νομίζω το γεγονος πως τα εκάμετε ως "παγκοσμια παραταξη" και ως "ταξη" και ως "κοσμοθεωρία" της φισλάκκας, δηλαδή ουτε καν εσυγκρατήσετε την απληστεία σε επιτρεπτά όρια αφαιρεί σας τον λόγο απέναντι στην κοινωνία.
Εν εχουμε διαγωνισμό εντυπωσιασμού και τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Η δεξιά οφείλει να βάλει το κεφάλι τζιαμε που πρεπει, τζαι να το ράψει.
Ακομα τζαι αν υιοθετήσω την εκχυδαισμένη αντιληψη της δεξιάς για την κοινωνία ως μια μεγάλη επιχείρηση - πάλε θάλασσα τα εκαμετε. Σε βάλλω μέσα γιατί καθε ενας - αφού πρεπει να αλλαξουμε σαν είδος λεεις - εσιει τζαι προσωπική ευθυνη.
Και προσωπική ευθυνη εφόσον δεν είμαστε θρησκοι, δεν εν να σωσεις εσύ την ψυχή σου με τον Φρόιντ και εγώ με τον Μαρξ. Προσωπική ευθύνη είναι να ενισχύεις την κοινωνική αντισταση.
Και τουτο παλε εννεν αρκετό. Ο καπιταλισμός δεν θα φύει έτσι απλά γιατί εξελιχθηκαμε σαν είδος. Πρωτο γιατί υπαρχουν δεδομενα συμφεροντα τα οποία κρατούν όμηρο την κοινωνία και η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει ειρηνικά σε καμιά περίπτωση. Δευτερο γιατί το να καμεις μιαν ανατροπή τζαι να παεις σε μια άλλη λειτουργική μορφή οργανωσης κοινωνίας εννεν το πιο απλό πράμα.
Η θεωρία εσιει τουτον το σκοπό, να μελετήσει τη μεταβαση.
Σαφέστατα προτιμώ τον Φρόυντ και τον Μπακουνιν από τον Χριστοφόρου και τον Αβέρωφ. Απο εκει και περα η δική μου αντιληψη για τη θεωρία είναι εντελώς ψυχρή. Τι είναι πραγματικά λειτουργικό. Όι τι ακουετε ωραίο στα αυτιά μου.
Η διαφωνίες του Λενιν με τον Μπακούνιν αφορούσαν τη λειτουργικότητα της μεταβασης αλλά και το αποτελεσμα. Κατακριβεια ο Λενιν θεωρούσε κρατιστή τον Μπακουνιν. Το αναποδο από αυτό που πιστευετε. Παντα χρειαζεται μια "δευτερη αναγνωση". Εξάλλου η θεωρία ακριβώς αυτό μας προσφέρει, το μη θεατό με την πρωτη αναγνωση.
Εγώ είμαι υλιστρια. Δεν πιστευω πως πρωτα θα αλλαξει το πνευμα και μετα οι συνθηκες. Πιστευω πως έχουν προτεραιότητα οι συνθηκες εναντι της αλλαγής του πνευματος. Αλλα ως μαρξίστρια πιστευω πως τις συνθηκες θέλουμε να τις αλλάξουμε για το πνευμα και την υλη εαν με αυτό εννοουμε την γενική αναπτυξη της ατομικότητας και της συλλογικότητας.
Οχι, το ΝΑΤΟ, ο Ιμπεριαλισμός, το Κεφάλαιο δεν αφορούν "ενστικτα". Αφορούν συγκεκριμένο οικονομικό μοντελο. Οι πολεμοι γίνονται για τα κερδη. Όχι γιατί είμαστε σαν ανθρωποι στην κατασταση του ζωου και πρεπει πεντε φορες το χρόνο να αλληλοσκοτωνόμαστε.
Ο Φρόυντ είναι σπουδαίος για να οχυρωθείς ως προσωπικότητα. Αλλά πρεπει να προχωρήσεις και στην εξερευνηση της συλλογικής συνειδησης χωρίς "φασιστικού" - σορυ - τυπου ταυτοποιήσεις. Ολοι οι ανθρωποι είναι επιθετικοί π.χ
Όπως και να έχει. Μια ειλικρινής αρχή για τον καθένα μας, ειναι να εκμεταλλευτεί την κατασταση για να μαθει, να αναπτυχθεί και να γίνει χρήσιμος.
Το επόμενο ποστ θα είναι αφιερωμένο σε σένα. :)