Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά. Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου… Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.

Ζοζέ Σαραμάγκου

20.7.11

Χριστόφιας, τα πυρομαχικά και οι υποκριτές

Εμείς στο χωριό μας το λέμε "ενδο-ντόπερμαν αντίφαση".

Για σας θα το πούμε "φάτε την τώρα κι από έναν δικό σας!"



Χριστόφιας, τα πυρομαχικά και οι υποκριτές

Μετά την έκρηξη των πυρομαχικών οι αντιδράσεις των πολιτών, η αδυναμία του Χριστόφια και η αμηχανία του κόσμου της Αριστεράς, η υποκρισία των ΜΜΕ και ο καιροσκοπισμός των πολιτικών δυνάμεων διαμορφώνουν ένα πρωτοφανές πολιτικό σκηνικό στην Κύπρο. Απόδειξη αναμφισβήτητη ότι η κρίση πέρασε την πόρτα του νησιού. Μόνο που στην Κύπρο κάθε γεγονός, ακόμα και κάθε εθνική συμφορά πρέπει απαραιτήτως να ενδύεται πατριωτικό μανδύα. Έτσι τα αδικοχαμένα παλικάρια από θύματα αναβαθμίζονται σε ήρωες με αποτέλεσμα οι λέξεις να χάνουν την σημασία τους. Μου έχει κάνει εντύπωση η ανάγκη των κυρίαρχων δυνάμεων στην Κύπρο για κατασκευή ηρώων χρόνια μετά το πέρας  των ηρωικών εποχών. Το «αλίμονο στους λαούς που έχουν ανάγκη από ήρωες» του Μπρέχτ εδώ  βρίσκει την απόλυτη δικαίωση του.

Έτσι μέσα σε ένα ασύλληπτο μπέρδεμα και υπό τους ήχους του Εθνικού Ύμνου της Ελλάδας μπλέκονται η πολιτική απόφαση της κυβέρνησης με αυτό καθ’ εαυτό το γεγονός της έκρηξης των πυρομαχικών. Και μέσα στην γενική σύγχυση το κομμάτι εκείνο του πληθυσμού που δεν έχει συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι κυβερνά αριστερός Πρόεδρος  βγάζει το άχτι του και το απωθημένο μίσος του κατά του Χριστόφια.
Το ότι ο Χριστόφιας είναι αριστερός δεν σημαίνει ότι είναι και καλός Πρόεδρος. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Η πολιτική απόφαση του Χριστόφια για την φύλαξη του επικίνδυνου υλικού είναι ένα θέμα αυτοτελώς κρινόμενο και ο τρόπος φύλαξης του από την Εθνική Φρουρά είναι ένα άλλο θέμα. Ακόμα και αν κρίνουμε ως λαθεμένη την πολιτική απόφαση κράτησης των πυρομαχικών( θα το δούμε παρακάτω) αυτό δεν συνεπάγεται αυτομάτως μοιραία και αναπόφευκτη ανευθυνότητα ως προς την φύλαξη τους. Προσπαθώντας να φορτώσουν όλη την ευθύνη στον Χριστόφια ορισμένοι κύκλοι επιμελώς αποφεύγουν να αναφερθούν στις τεράστιες ευθύνες του στρατού. Ενός δηλαδή κατ’ επίφασιν στρατού που επιβιώνει και διαιωνίζεται ως θεσμός λόγω κεκτημένης ταχύτητας. Ουδείς σοβαρός άνθρωπος πιστεύει στα σοβαρά ότι στις παρούσες συνθήκες, μέσα στα πλαίσια της ΕΕ υπάρχει θέμα πολεμικής αναμέτρησης και «αποτροπής του εχθρού». Η απόφαση αγοράς ηλεκτρικού ρεύματος από τα κατεχόμενα- μια και λόγω της έκρηξης στο Μαρί υπέστη μεγάλες ζημιές και ετέθη εκτός λειτουργίας το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος- αποδεικνύει πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ένας στρατός λοιπόν που δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης και λειτουργεί σε δημοσιοϋπαλληλική βάση είναι φυσιολογικό να  αποκτά χαρακτηριστικά αντιπαραγωγικής ΔΕΚΟ του ελληνικού ευρύτερου δημόσιου τομέα : ανοργανωσιά, ευθυνοφοβία και αναβλητικότητα. Από αυτό το σημείο μέχρι την « κακιά στιγμή» της έκρηξης υπάρχει μικρή απόσταση.
Πάμε τώρα στην πολιτική απόφαση. Η σίγουρη οδός ήταν να δώσει ο Χριστόφιας το υλικό στους δυτικούς ή τον ΟΗΕ για να το διαχειριστούν. Είχαν εκφράσει την αντίθεση τους σε μια τέτοια κίνηση οι Ρώσοι, οι Σύριοι και οι Ιρανοί, οι δύο τελευταίοι με την απειλή- όπως λέγεται- αναγνώρισης των κατεχομένων. Ο Χριστόφιας, ως «συνεπής αντιδυτικός», βλέποντας στο πρόσωπο της Ρωσίας τον συνεχιστή της Σοβιετικής Ένωσης και μη αντιλαμβανόμενος ότι τα καθεστώτα της Συρίας και του Ιράν δεν είναι και τα πλέον συμπαθή στην ευρωπαϊκή οικογένεια στην οποία πρόκειται και να προεδρεύσει( ούτε και στους λαούς τους όπως αποδεικνύεται) πήρε την λάθος απόφαση να κρατήσει και να μην δώσει στους δυτικούς τα κατασχεθέντα πυρομαχικά. Αυτό όπως είπαμε δεν σήμαινε ότι ήταν μοιραίο και αναπόφευκτο να σκάσουν. Είμαι όμως σίγουρος ότι οι περισσότεροι από εκείνους που καταφέρονται σήμερα με ασίγαστο πάθος κατά του Χριστόφια θα έκαναν ακριβώς το ίδιο αν αποφάσιζε να τα παραδώσει στους δυτικούς. Θα τον κατηγορούσαν, μάλιστα, ότι απεμπολεί τα συμφέροντα του κυπριακού κράτους εξωθώντας τον Άσσαντ και τον Αχμαντινετζάντ σε αναγνώριση του ψευτοκράτους, για προδοσία και τα άλλα συναφή και τόσο «εύκολα» στην φτηνή εθνικιστική ρητορεία. Τώρα, επειδή τους βολεύουν οι εξελίξεις, υποκριτικά αποσιωπούν αυτή την παράμετρο που υπό άλλες συνθήκες θα είχαν μετατρέψει σε πατριωτικό φλάμπουρο.
ένα άρθρο των πρωταγωνιστών 

38 σχόλια:

  1. Βρήκες την απάντηση στο κουίζ; Η Ακτή σε περιμένει...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "πήρε την λάθος απόφαση να κρατήσει και να μην δώσει στους δυτικούς τα κατασχεθέντα πυρομαχικά"

    Εν ειρωνικα που το λαλει?

    Εν κειμενο της προκοπης : http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792&subid=2&pubid=63237134

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. zep,

    όι εν το λέει ειρωνικά. εν ένας συνεπής φιλελευθερος που εν πάσχει που το χωρκατιλλίκην τζαι την εξυπνοβλακεία του Πολίτη τζαι των δεξιών,αριστερών και κεντρώων του αρθρογράφων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τωρα εξαναδκιεβασα καλυτερα, γραψε λαθος στο τελευταιο. :D Eσιει αριστερους ο πολιτης?

    Η απορια για την "λαθος" αποφαση ισχυει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οποιος ασκει κριτηκην στον χριστοφιαν εν εξυπνοβλακας, χωρκατης ανιακελικος εμπαθης κιστημενος κλπ κλπ κλπ φυσικα τον τζαιρον που εγραφαν καλα πραματα για τον χριστοφιαν τουτοι ουλλοι ηταν καλοι οπως καλοι ηταν οσοι εσυνταχθηκαν μαζι του το 2004 για να κρατησουν την κυπρο διχοτομημενην αλλα σημερα φωναζουν του χριστοφια κατοδοτη:)


    Οπως τζαι εσιει ο πρεδρος πρεπει να παραμηνει στην θεση του για να φαει το κομμαν τζαι αλλες μιζες για να διοριση και αλλους παπασαβες, μολεσκηδες, χριστοφορου, βασους κλπ για να νομιμοποιηση την διχοτομησην τζαι να διαλυση την κυπριακη προεδριαν, να μας δωσει νεα μαθηματα ηγεσιας (το 2004 επαθεν φαρυγγητηδαν το 2011 εχωστην 4 ημερες και εβαλεν τος υποτακτικους του να βουρουν ποτζει ποδα να μας πουν ποσον αχαπαρος ηταν για το θεμαν), να διαχασει τον λαον και να φανατισει το κοσμον καπηλευομενος το πραξηκοπημα και την εισβολη, να μας μαθει οτι τα λαθη δεν πρεπει να πληρονονται διοτι πριν 40 χρονια εν επηενναν φυλακην οι ενοχοι και αλλα πολλα.

    Xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. zep,

    το άλλο σου σχόλιο δεν θα ανεβεί. σκέφτου ξανά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χωρικέ,

    προτείνω να ξαναπαεις τες τρεις πρώτες τάξεις του δημοτικού. εν θωρώ άλλη λύση για την περίπτωση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. α, τζαι κοίτα, αν εν μαζί σου που εν να κάμουμεν την επανένωση, ευχαριστώ, εν θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τζαι επίσης, στις επόμενες προεδρικές υπόσχομαι να ψηφίσω τον υποψήφιο του συναγερμού και να γράψω με μεγάλα γραμματα πάνω στο ψηφοδέλτιο ΧΩΡΙΚΟΣ για να σταματήσεις να κλαίεσαι επιτέλους για τη ψήφο σου στον Χριστόφια, επειδή αδυνατείς να δεις τον εαυτό σου σαν οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα ψηφοφόρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. «... αδυνατείς να δεις τον εαυτό σου σαν οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα ψηφοφόρο!» --- Ν’ αγιάσει η πέννα ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "...α, τζαι κοίτα, αν εν μαζί σου που εν να κάμουμεν την επανένωση, ευχαριστώ, εν θέλω..."

    Βρε Δις, τούτην την κουβέντα να την επαναλάβεις μπροστά σε ΤΚ τζιαι ύστερα να τους πείσεις ότι εσείς θα τους προστατεύσετε από τη μισαλλοδοξία των εθνικιστών.

    Άψετε ούλλοι τα αρκοντίσια ολάν, εκρούσαν οι μηχανάες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εν θέλω να πείσω κανένα για τίποτε, τουτη εν η κουβέντα!

    Ήντα σκέφτουμαι να κάμουμεν μιαν εκστρατεία τα λεγόμενα "αριστερά" μπλογκς να ταχθούμεν ενάντια στην επανένωση για μια εφτομάδα!

    να δω πόσες...ώρες εν να αντέξουν οι πασh επανενωσίτες τύπου Χωρικού τζαι του Πολίτη, να στηρίξουν τούτην την υπόθεση έτσι τζαι για απόδειξη της αχαπαροσύνης τζαι της δειλίας της κυβέρνησης όπως λαλεί τζαι ο φίλος μου ο στροβολιώτης! να δω εγω ποιός εν μάγκας τελικά!

    όι φιλε μου εν εκρούσαν οι μηχανές. εν αναμμένες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιάν επανένωση;

    lektiki epalithefsi comoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διότι εκαλομάθαμεν δαμέσα, οτι βρέξει σιονίσει, ο αριστερός δεν προδώνει την επανένωση!

    ναι, καλά!

    να αφήκουμεν την Ξένια να μας φέρει τη λύση με τη βοήθεια της νεδησύ!!!

    άτε, γιατί εν να αρκέψω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. να σου πω κάτι Αγρινέ;

    εν πολλοί που εν εκαταλάβαν, ότι για όσους έν αριστεροί ή έχουν καταβολές στην αριστερά, η επανένωση εν ήταν απλά μια ακόμα "επιθυμία".

    εν πολλοί που εν εκαταλάβαν, ότι αν θάψουν τούτον το όραμα, εν θα υπάρξει συγχώρεση!

    είπα το τζαι στον νέον εχτές. αν αποφασίσαν να ξεγράψουν την κύπρο τζαι τη λύση, τότε εν να μιλήσουμεν άλλωσπως! διότι θα γεννηθεί έχθρα. που εν έσιει να κάμει με την ταξική μας θέση ούτε με την ιδεολογία μας πίσω που την οποια κρυφκουνται τωρά! αλλά θα έσιει να κάμει με τον πατριωτισμό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρόσεχε!

    Ο αριστερός Πατριωτισμός Θεοδωρακοφέρνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σόρυ, αλλά ήταν άουτ το τελευταίο σου σχόλιο προς εμένα! όπως και η προτροπή να προσέξω! απέδειξα αν ξέρω να προσέχω και πως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. «εν πολλοί που εν εκαταλάβαν, ότι για όσους έν αριστεροί ή έχουν καταβολές στην αριστερά, η επανένωση εν ήταν απλά μια ακόμα "επιθυμία".

    εν πολλοί που εν εκαταλάβαν, ότι αν θάψουν τούτον το όραμα, εν θα υπάρξει συγχώρεση!»Ε καλό.Είδαμε το το 2004.Τουλάχιστο ο Πολίτης τζιαι η Ξένια εσταθήκαν λεβέντες τζιαι εν έμειναν στα ωραία παχιά λόγια.Άλλοι την εκάμαν με ελαφρά πηδηματάκια όπως τα καγκουρώ,θάβοντας τούτο το όραμα οριστικά(αν δεν το χεις ακόμα καταλάβει)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. όι φίλε μου! εμείναν! πήαινε πόψε στο προεδρικό να δεις τζαι που ακριβώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όχι.Εννοώ το 2004.Δεν χρειάζεται να πάω στο προεδρικό.Να κάνω τι;Να δω τους μεν να βγάζουν τα Ιουλιανά(του 74) απωθημένα τους, δαγκώνοντας το γνωστό πραξικοπηματικό δόλωμα και τους δε να με ξενερώνουν με τις ελληνικές σημαίες,τους εθνικούς ύμνους και τους πύρηνους πατριωτικούς λόγους τους;Όχι προτιμώ να ακουω τις μαλακίες του Ερτογάν...Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις τον ποιητή...Πόσο δίκαιο έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. δεν υπάρχουν Ιουλιανά σαν απωθημένα. κάμε μια βόλτα στις περσινές αναρτήσεις σε διάφορα μπλογκς. εντελώς άλλη ατμόσφαιρα...

    αλλά φαίνεται πως κάποια ένστικτα δεν έχουν πάψει να υπάρχουν. το 74 ακόμα είναι εδώ, οι συνθήκες του ακόμα είναι εδώ.

    ο Ερντογάν...όταν τον άκουσα να λέει πως δεν υπάρχει κράτος με το όνομα κύπρος, ήθελα να σπάσω την τηλεόραση...επήρεν μας χαπάρι το γαϊδούρι...δεν ξέρω αν έβλεπε και λάιφ τους διαδηλωτές που φώναζαν να κρεμμαστεί ο Χριστόφιας ψάλλοντας τον εθνικό ύμνο...άστα να πάνε...οι τ/κ εν ηξέρω που θα παν να χωστούν τωρά με τα χάλια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσύ βρε Δις κάμε μια βόλτα στην τελευταία ανάρτηση του Λινοπάμπακου να θαυμάσεις τον ΆΝευ.

    Που εννά έρτει η σειρά σας να σας μεταχειριστούν έτσι ... εννά περπατώ τχιαι να κουτσουφλώ δίχα να ξέρω το γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εκαμα μια βόλτα στου Λινού πριν τρεις ώρες, ειδα το σχόλιο του Ανευ που εν το εκατάλαβα ούτε μου άρεσεν, τζαι ύστερα εξαναδιάβασα τι έγραψες τζαι δεν ήξερα αν ήταν ειρωνικό το σχόλιο σου προς τον Λινό που ούτε τουτον θα μου άρεσκεν.

    ήθελα να ρωτήσω αλλά εν ερώτησα.

    μια είμαι έν είμαι πολλοί ξέρεις.το "σας" εν μου αρέσκει. ειμαι υπευθυνη για τα δικά μου λόγια.

    τους φίλους μου υπερασπίζουμαι τους πάντα. ενι ξέρω τι έγινεν. αλλά τζαι ο νέος εν φίλος μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ενόμισεν ο τζοιμισμένος ότι θα με εκβιάσει με αποκάλυψη του ποιος είμαι

    ... δεν ήξερε ότι είπα ξεκάθαρα δαμέ http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/11/17n.html ότι είμαι άγγονας του μακαρίτη του Χαμπή τζιαι γιος του μακαρίτη του Αντώνη όταν ίδιαν απόπερια εκβιασμού (λόγω βλακώδους παρεξήγησης) επιχείρησε τζιαι ο Αceras, με αποτέλεσμα ύστερα να πρέπει να απολογείται τζιόλας: http://acerasanthropophorum.blogspot.com/2010/11/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. οκ, εξαναθκιάβασα τι ελέχθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αλλά το σχόλιο μου θα μείνει εκτός βρε Δις;

    Εν πειράζει, πόση πίεση να αντέξετε τζιαι εσείς που τον μηχανισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Mouflonα Idiotε,

    Εν τζι’ αζούλεψες που ΣΟΥ έκλεψαν λλίον που το μονοπωλιακό θαυμασμό που έshεις; Οξά εθίχτηκες που μέσα από key words αποκάλυψα τους λόγους της μακρόχρονης αντιΑΚΕΛικής εμπάθειας σου, που μας την σερβίρεις ενίοτε συγκαλυμμένη με αναρχικό(;) [πολιτικο-ιδεολογικό] περιτύλιγμα;
    Όταν γράφουμε δημόσια είναι αυτονόητο αυτά που λεμε να βρίσκονται συνεχώς υπό κρίση. Άλλα μπορεί να είναι και ακατανόητα [να μη τα καταλαβαίνουμε – ίσως γιατί οι (συγ)γραφείς μιλούν είτε πυθιακά είτε με κωδικούς] κι αλλά που να μην μας αρέσουν ... Και είναι φυσιλογικό να μην μας αρέσουν πολλά και διάφορα και δη όταν με τον συνομιλητή μας, μάς χωρίζει χάος αγεφύρωτο, ή αυτός το παίζει και υπεράνω ή ως μέγας ατακαδόρος! Κι άμα τα βρει και σκούρα [γιατί εν γίνεται να βουννάς μόνο εσύ πέτρες, εν να σου βουννήσουν τζιόλας(!) – βουννώ=σύρνω στα κοτσιηνοχωρκάτικα], προσπαθεί να φοητσσιάει με ατάκες του στυλ «Που εννά έρτει η σειρά σας να σας μεταχειριστούν έτσι ... εννά περπατώ τχιαι να κουτσουφλώ δίχα να ξέρω το γιατί». «Βαδίζω και παραμιλώ», ένα πράμα δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγρινέ, ημουν στο μπλογκ του Λινού εν ελογόκρινα σχόλια.

    Ανευ,σόρυ,αλλά επαρεκτράπηκες χοντρά. Πολλά χοντρά. Είπα τζαι στου Λινού, πως τούτα κάμνου τα κάποιοι άλλοι. Όι καθαροί ανθρώποι με καθαρές ψυσιές. Σόρυ εξέφυγες. Εννεν ο Αγρινός που πρέπει να απολογηθεί. Εν σε ανάγκασε κανένας να καταλάβεις τα πυθικά σχόλια κανενού. Ούτε δικαιολογείται η διαφωνία σου στη βάση τουτης της στοχοποίησης.

    αφήνω το δαμέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η επόμενη ανάρτηση θα είναι αφιερωμένη στη ΧΑΡΑΥΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εν να μας θκιώξεις που μάχεσαι βρε Δις;

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ή θα βάλουμεν νου σε τούτον τον τόπο ή θα βάλουμεν νου!

    όπως λέμε αν θέλεις έλα ή αν θέλεις έλα. :)

    άλλην επιλογή ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ!!!

    χωρίς ήθος εν έσιει ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ! Ούτε μες το μυαλό μας ούτε μες την εφικτή ουτοπία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εν εζήτησα που ΚΑΝΕΝΑ απολογία, Disdaimona!!!

    Τζι’ εγιώ θα τ’ αφήσω ως δαμέ!!! Τζιαι ποδά τζιαι ποτζιεί στου Λινού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανευ,σόρυ, εσύ το άρκεψες.

    Εν στοχοποιούμεν κόσμο με προσωπικά δεδομένα. ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ ΟΡΟΣ. Τέλος.

    Είμαι δίκαιη. Τζαι του Αγρινού είπα του την όταν ένοιωσα ότι δεν εν σωστός με ανθρώπους. Τζαι μάλιστα δαμέ στο μπλογκ μου.

    Εν μου αρέσκει να μου λέει κανένας ποιός εν ποιός. Γιατί πρέπει να μαθω εγώ ποιός εν ο γονιός του άλλου δηλαδή; Εν είχα ανάγκη να το μάθω για να μπορώ να κρίνω.

    Τζαι εσεναν υπερασπιστηκα σε όταν κάποιοι ελαλουσαν ότι σε λεν Χρίστο Χρίστου ή κάτι τέθκοιο αν θυμούμαι καλά και διαφορα άλλα προσωπικά σου δεδομένα.

    Πρέπει να το καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Disdaimona,

    Εν θα παίξω τωρά την κολοκυθιά δαμέ μαζί σου, για το ποιος το άρκεψε πρώτος!
    Η θέση μου είναι γνωστή για το ζήτημα της έκφρασης δημόσια απόψεων και της αναμενόμενης κρίσης και κριτικής τους ...
    Βασικά επανέρχομαι για να επαναλάβω ότι ΔΕΝ υπάρχει πουθενά σαφής αναφορά μου σε προσωπικά δεδομένα ή η αποκάλυψη τούτων, ενώ το ζήτημα αυτό καθίσταται ως μην υπάρχον μετά την τοποθέτηση του ίδιου του επηρεαζόμενου ότι ήταν ήδη γνωστό το ποιος είναι ... [Η ιστορία με τον Aceras στην οποία ο Mouflonας αναφέρεται, μού ήταν γνωστή] ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εντάξει. Κάποτε δεν τα φκάλλω περα με εσάς τους αρσενικούς τζαι πιάννει με το μητριαρχικό μου τζαι λαλώ, έτο, ένας σεισμός θα μας σώσει τζαι πίσω πάλε στη μητριαρχία τζαι κανεί!!!

    να πηαίνεται να φέρνεται φαήν τζαι να αφήκεται τες γενιαίτζες να κανονίζουν τα οργανωτικά της κοινωνίας!

    εν να με κάμετε να απαρνηθώ τζαι τον μαρξισμό οπως πάμεν! :)

    Ξέρεις πως σε εκτιμώ. Αλλά τζαι τον Αγρινό εκτιμώ τον. Πότε θα κόψουμεν τους εγωισμούς πέτε μου;! Πότε; Ούλλοι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαμαλη μου γειά σου,

    δεν δημοσιεύκω τα σχόλια όπως μου εζήτησες.

    καταλαβαίνω τι μου λέεις.

    να τα πούμεν όταν καταφέρω να γράψω δκυο-τρεις γραμμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Dis
    Εξαίρετο το κείμνο του Μπίστη πάντως.

    Στα άλλα σχόλια εν έχω τίποτε να πω - εξάλλου εν μπορώ για κάποιο λόγο να μπώ στο μπλογκ του Λινού για να κρίνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή