Το έμβλημα του ακελ δεν έχει δρεπάνι. Έχει μόνο ένα σφυρί και κάποια στάχυα, γεμάτα και ανθισμένα κίτρινα.
Το έμβλημα το ακελ είναι το έμβλημα της συναίνεσης των εργατών και των αγροτών της κύπρου, σε ένα μακροχρόνιο αγώνα, που τους εξασφάλισε μέσω της ειρηνικής συγκατάβασης μια παρουσία στον τόπο και κάποια ανθρωπίνως αξιοπρεπή δικαιώματα διαβίωσης.
Πάνω σε αυτό το έμβλημα έχουν κτιστεί πάρα πολλοί τοπικοί μύθοι καθώς και πάρα πολλές τοπικές έχθρες. Οι μύθοι αυτοί επέβαλαν σιγά σιγά μια εξορία σε κάθε άνθρωπο που έλεγε πως μας χρειαζόταν πέρα από το σφυρί και το στάχυ, και ένα κοφτερό δρεπάνι να δρέπουμε με αυτό αγώνες.
Γίναμε όλοι λάτρεις της συναίνεσης και της ειρήνης. Και με αυτό το τοπικό σχεδόν ψυχοτροπικό δόγμα, όλα καλά πήγαιναν και όλο και τα βρίσκαμε με τους αστούς. Είχαν περίσσευμα οι αστοί. Έτσι κι εμείς κλείναμε τα μάτια και δεν βλέπαμε την ξετσιπωσιά τους και την αστική τους ανηθικότητα. Μόνο που οι αστοί πέρα από περισσεύματα είχαν και τις δικές τους συνήθειες. Είναι συνήθεια για παράδειγμα για τους αστούς να "μαγειρεύουν" το οτιδήποτε και τον οποιονδήποτε φτάνει να έχουν τα επιθυμητά τους κέρδη. Είναι επίσης συνήθεια να ταυτίζουν τη δική τους εξουσία με τον τόπο μας και τον κάθε τόπο. Η αστική τάξη είναι ολόκληρη ένα μαγειρείο με καμένα λάδια που βρωμάνε ξινίλα. Εδωπέρα οι άνθρωποι κυκλοφορούν χωρίς αναστολές, χωρίς κανένα απολύτως συναίσθημα, χωρίς κανένα απολύτως όραμα, πέρα από το μενού της ημέρας. Η μέρα τους έτσι κυλά. Όπως τους δείκτες του χρηματιστηρίου, και κοιμούνται και ξυπνάνε σε αυτούς τους χρονικούς ορίζοντες και ρυθμούς. Με μαυρισμένα συκώτια, με λερωμένα χέρια, με βρωμερές οσμές, έτσι ορίζουν την ύπαρξή τους σ αυτό τον κόσμο.
Σ αυτόν λοιπόν τον κόσμο βάδισε η αριστερά του τόπου με καθολικό δόγμα τη συναίνεση. Ήταν μια συναίνεση με τους βρωμιάρηδες και τίποτα παραπάνω. Ώσπου μια μέρα γέμισαν τα ρούχα μας τσίκνα και αποφορά. Και δεν ξέραμε ποιός αναμεταξύ μας είναι αυτός που βρωμάει και φέρει στο δέρμα του και στα χέρια του τη μαυρίλα της αστικής τάξης.
Παρακεί ήταν κάτι ψηφοφόροι. Κι εκείνοι μαύροι αλλά για διαφορετικούς εντελώς λόγους. Ήταν μαύροι γιατί δούλευαν. Και δούλευαν σαν πληρωμένοι δούλοι, όπως όλοι οι εργαζόμενοι.
Με αυτούς δεν έκανε κανείς συναίνεση. Όχι. Κλειστήκανε στο μαγειρείο όλοι, κι αφήσανε έξω αυτούς τους μαύρους, γιατί δεν ήταν μαύροι για αξιοπρόσεκτους λόγους. Επιπλέον δεν είχαν ούτε λογαριασμό στην τράπεζα.
Ήταν να γίνει μια άλλη συναίνεση και να βάζαμε εκείνο το δρεπάνι που έλειπε.
Αλλά δεν έγινε.
Και χωρίς δρεπάνι κανείς δεν μπορεί πια με κανένα τρόπο να αμυνθεί. Παρά μόνο να κοιτάει απ΄το παράθυρο στο μαγειρείο να σφυροκοπάνε τα γεμάτα κι ανθισμένα κίτρινα στάχυα.
XIV
Πρόσεχε, Ισπανία, τη δική σου Ισπανία!
Πρόσεχε το δρεπάνι χωρίς σφυρί,
πρόσεχε το σφυρί χωρίς δρεπάνι!
Πρόσεχε το θύμα παρά τη θέλησή του,
το δήμιο παρά τη θέλησή του
και τον μη αφοσιωμένο παρά τη θέλησή του!
Πρόσεχε αυτόν που πριν αλέκτωρ λαλήσει
θα σε έχει απαρνηθεί τρεις φορές,
και αυτόν που σε απαρνήθηκε, μετά, τρεις φορές!
Πρόσεχε τα κρανία χωρίς κνήμες
και τις κνήμες χωρίς κρανία!
Πρόσεχε τους νέους δυνατούς!
Πρόσεχε αυτόν που τρώει τα πτώματά σου,
αυτόν που καταβροχθίζει τους ζωντανούς νεκρούς σου!
Πρόσεχε τον εκατό τοις εκατό πιστό!
Πρόσεχε τον ουρανό απ' την από δω πλευρά του αέρα
και πρόσεχε τον αέρα πέρα απ' τον ουρανό!
Πρόσεχε αυτούς που σ' αγαπούν!
Πρόσεχε τους ήρωές σου!
Πρόσεχε τους νεκρούς σου!
Πρόσεχε τη Δημοκρατία!
Πρόσεχε το μέλλον!...
10 Οκτώβρη 1937
Το έμβλημα το ακελ είναι το έμβλημα της συναίνεσης των εργατών και των αγροτών της κύπρου, σε ένα μακροχρόνιο αγώνα, που τους εξασφάλισε μέσω της ειρηνικής συγκατάβασης μια παρουσία στον τόπο και κάποια ανθρωπίνως αξιοπρεπή δικαιώματα διαβίωσης.
Πάνω σε αυτό το έμβλημα έχουν κτιστεί πάρα πολλοί τοπικοί μύθοι καθώς και πάρα πολλές τοπικές έχθρες. Οι μύθοι αυτοί επέβαλαν σιγά σιγά μια εξορία σε κάθε άνθρωπο που έλεγε πως μας χρειαζόταν πέρα από το σφυρί και το στάχυ, και ένα κοφτερό δρεπάνι να δρέπουμε με αυτό αγώνες.
Γίναμε όλοι λάτρεις της συναίνεσης και της ειρήνης. Και με αυτό το τοπικό σχεδόν ψυχοτροπικό δόγμα, όλα καλά πήγαιναν και όλο και τα βρίσκαμε με τους αστούς. Είχαν περίσσευμα οι αστοί. Έτσι κι εμείς κλείναμε τα μάτια και δεν βλέπαμε την ξετσιπωσιά τους και την αστική τους ανηθικότητα. Μόνο που οι αστοί πέρα από περισσεύματα είχαν και τις δικές τους συνήθειες. Είναι συνήθεια για παράδειγμα για τους αστούς να "μαγειρεύουν" το οτιδήποτε και τον οποιονδήποτε φτάνει να έχουν τα επιθυμητά τους κέρδη. Είναι επίσης συνήθεια να ταυτίζουν τη δική τους εξουσία με τον τόπο μας και τον κάθε τόπο. Η αστική τάξη είναι ολόκληρη ένα μαγειρείο με καμένα λάδια που βρωμάνε ξινίλα. Εδωπέρα οι άνθρωποι κυκλοφορούν χωρίς αναστολές, χωρίς κανένα απολύτως συναίσθημα, χωρίς κανένα απολύτως όραμα, πέρα από το μενού της ημέρας. Η μέρα τους έτσι κυλά. Όπως τους δείκτες του χρηματιστηρίου, και κοιμούνται και ξυπνάνε σε αυτούς τους χρονικούς ορίζοντες και ρυθμούς. Με μαυρισμένα συκώτια, με λερωμένα χέρια, με βρωμερές οσμές, έτσι ορίζουν την ύπαρξή τους σ αυτό τον κόσμο.
Σ αυτόν λοιπόν τον κόσμο βάδισε η αριστερά του τόπου με καθολικό δόγμα τη συναίνεση. Ήταν μια συναίνεση με τους βρωμιάρηδες και τίποτα παραπάνω. Ώσπου μια μέρα γέμισαν τα ρούχα μας τσίκνα και αποφορά. Και δεν ξέραμε ποιός αναμεταξύ μας είναι αυτός που βρωμάει και φέρει στο δέρμα του και στα χέρια του τη μαυρίλα της αστικής τάξης.
Παρακεί ήταν κάτι ψηφοφόροι. Κι εκείνοι μαύροι αλλά για διαφορετικούς εντελώς λόγους. Ήταν μαύροι γιατί δούλευαν. Και δούλευαν σαν πληρωμένοι δούλοι, όπως όλοι οι εργαζόμενοι.
Με αυτούς δεν έκανε κανείς συναίνεση. Όχι. Κλειστήκανε στο μαγειρείο όλοι, κι αφήσανε έξω αυτούς τους μαύρους, γιατί δεν ήταν μαύροι για αξιοπρόσεκτους λόγους. Επιπλέον δεν είχαν ούτε λογαριασμό στην τράπεζα.
Ήταν να γίνει μια άλλη συναίνεση και να βάζαμε εκείνο το δρεπάνι που έλειπε.
Αλλά δεν έγινε.
Και χωρίς δρεπάνι κανείς δεν μπορεί πια με κανένα τρόπο να αμυνθεί. Παρά μόνο να κοιτάει απ΄το παράθυρο στο μαγειρείο να σφυροκοπάνε τα γεμάτα κι ανθισμένα κίτρινα στάχυα.
César Vallejo
Ισπανία, απελθέτω απ' εμού το ποτήριο τούτο (μέρος XIV)
Μτφρ: Radical Desire
XIV
Πρόσεχε, Ισπανία, τη δική σου Ισπανία!
Πρόσεχε το δρεπάνι χωρίς σφυρί,
πρόσεχε το σφυρί χωρίς δρεπάνι!
Πρόσεχε το θύμα παρά τη θέλησή του,
το δήμιο παρά τη θέλησή του
και τον μη αφοσιωμένο παρά τη θέλησή του!
Πρόσεχε αυτόν που πριν αλέκτωρ λαλήσει
θα σε έχει απαρνηθεί τρεις φορές,
και αυτόν που σε απαρνήθηκε, μετά, τρεις φορές!
Πρόσεχε τα κρανία χωρίς κνήμες
και τις κνήμες χωρίς κρανία!
Πρόσεχε τους νέους δυνατούς!
Πρόσεχε αυτόν που τρώει τα πτώματά σου,
αυτόν που καταβροχθίζει τους ζωντανούς νεκρούς σου!
Πρόσεχε τον εκατό τοις εκατό πιστό!
Πρόσεχε τον ουρανό απ' την από δω πλευρά του αέρα
και πρόσεχε τον αέρα πέρα απ' τον ουρανό!
Πρόσεχε αυτούς που σ' αγαπούν!
Πρόσεχε τους ήρωές σου!
Πρόσεχε τους νεκρούς σου!
Πρόσεχε τη Δημοκρατία!
Πρόσεχε το μέλλον!...
10 Οκτώβρη 1937
Μακάρι να μπορούσα να σε πώ ψεύτισσα ...Είπες τα ούλλα συντρόφισσα. ΖΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεν με ρωτάς γιατί αλλά μόλις εθκιάβασα τζιείνον το "Με μαυρισμένα συκώτια, με λερωμένα χέρια, με βρωμερές οσμές,..." ήρτεν μου στο μυαλόν ο Χάρρυ:
ΑπάντησηΔιαγραφή"...το χαβιάρι μαύρο, το τυρί μουχλιασμένο, το κρασί παλιόοοοο...."
σκεφτομαι καμια φορα την "μοιρα" που για εμας τους αθεους υπαρξιστες της παγκοσμιας [τζαι της μεσογειακης] επαναστασης, σημαινει "τυχη"..
ΑπάντησηΔιαγραφήνα πρεπει να κουβαλουμε την συναινεση σαν ειδος σοφιας για τα συλλογικα συμφεροντα των ιθαγενων [πολλα λλιοι σε ενα πολλα ακριβο οικοπεδο]ενω ξερουμε οτι το ονειρο εν ακομα μακρυα..η μπορει τζαι κοντα αλλα εν μπορει να υπαρξει μονο με εμας...
εν της μεσογειου..
το επος μας μπορει να εν ο αγωνας που αλλασει τον θεμελιο...
η ισπανια του 37 ηταν το τελος, τζαι το αποκορυφωμα ενος επους - η ισως το τελος να ηταν πραγματικα στον Γραμμο το 49- ενω σημερα ειμαστεν, ισως στην αρχη, ενος νεου κυκλου..
οπως το 48 ηταν αρχη τζαι τελος..
η ισως να ειμαστεν σε καμπη...
η κληρονομια τζαι το μελον μιας αριστερας που ανακαλυψεν την παγκοσμιοτητα στην καθημερινοτητα..τζαι αντισταθηκε με ενα παροδοξο πεισμα που οι πουλημενοι ονομαζαν "γινατι" παντες τζαι ειχαμεν επιλογην..
το γινατι μας..τζαι η σοφια των επιγμων μας..
σαν ιθαγενεις οφειλουμεν τζαι λλιον χιουμορ στην ιστορια που μας εσυρεν στον ροτσο να βιωνουμε τα παθη μας σε κλιμακα παγκοσμια ενω γυρω μας ακουεται ακομα [καποτε κουραστικα, καποτε σχεδον καθυσηχαστικα] ενα παραξενος ηχος καθημερινοτητας..
του σημερα αραγε..οξα;..
εν υπαρχει πλεον συναινεση για τα συμφεροντα των πολλων, υπαρχει συναινεση για τα συμφεροντα αυτών που πρέπει να επιβιώσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήκάτω που την πρώτη επιθυμητή εικόνα υπάρχει ένα σοβαρό ποσοστό δυσπραγούντων ήδη πριν το πρώτο μνημόνιο...ε ας παν στα αναθεμμα...επρεπε να σωθει η Λαική...
η Κύπρος δεν αποτελεί πλέον παρά ενα παράδειγμα προς αποφυγήν. Η απόλυτη συναινεση για το τελικο πακέτο του μνημονίου απο τα κόμματα, είναι η κατάργηση κάθε έννοιας δημοκρατίας τζαι πολιτικού αγώνα.
Δεν ξέρω άλλη χώρα όπου να οδηγηθήκαν ολες οι πολιτικές δυνάμεις σε μια συναινεση από τα πάνω. Εν μπορουμεν να καμνουμεν αντιστροφή τζαι τούτον να το ονομαζουμε "κοινό καλό". Είναι απλά το από κοινού τάισμα του κεφαλαίου και η υποδούλωση του κόσμου σε μιαν εξουσία αδιεξοδη τζαι εφιαλτική.
Το μνημόνιο μπορεί να εξασφάλισεν πως θα εν δικό μας το τερματικό τζαι δικό τους το ταμείο, τζαι με τουντη εννοια να εδιαφυλαξαμεν τα εθνικα συμφεροντα.Εκαταφερεν επίσης να αφησει ανοιχτο το θέμα της συτα ως παρατζει. Απο εκει και πέρα το μνημόνιο διαλυει το κοινωνικό κράτος και ανοίει την πόρτα σε μια εποχή ενός παρατεταμένου μαρτυρίου γι αυτό το λαό.
Εν θέλω να λαλώ κατζίες, αλλά να μας ζήσει ο μεγαλοντιβελοπερ Τζιοβάννι μες τη βουλή που εμπηκε στη θέση ενός ανυπαρκτου και αχρείαστου συνδικαλιστή.
Σημερα ειδα την Χαραυγή τζαι ήσιεν τέσσερις όχι μια δήλωση που συνδικαλιστές. Ποσα πάμεν στοιχημα πως αν κάμω ερευνα εν θα ξαναέβρω έτσι πράμα τα τελευταία 20 χρόνια.
Ειμαστε ένα μοναδικό παράδειγμα εκ των έσω προδοσίας του λαού. Ελπίζω να μεν αθθυμηθουμεν τωρά τον λαό και την αναγκη στηριξης ενος κομματος που επουλησεν καθε εργατικο ιερο τζαι όσιο.
Τίποτε παραπάνω. Τζαι ο θεός μαζί μας. Να δουμε σε τί νουμερο θα φτασει ο αριθμός των μνημονίων όσο εμεις θα παιζουμε στην τοπικη ορχηστρα, το τραγουδι για τες διαφορες της ε.ε με το δντ τζαι της γαλλιας με τη γερμανία...
η τοπική κουλτουρα της κλικας, αυτή μας εφαεν...οσο για την συναινεση, ηταν μονο για τους αστους.
τζαι τωρα αυτο πρεπει να ζησουμεν παλε. μιαν κλικα που θα αγωνια να μεν χασει το ακροατήριο της.
η εργαθκια τζαι η ιστορια ας παν στο θκιαολο μαζί με τα 17,5 δις.
ειμαι πικραμενη.
να σώσουμε την οικονομία.
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιτέλους και μια φορα το ακελ, εκτος απο την συναίνεση μιλά και με όρους πολιτικής οικονομίας.
http://www.youtube.com/watch?v=Es89AxCvn1g&feature=share
DIS,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπροβληματίστηκα πολλά αν θα κάμω παρέμβαση, ίσως γιατί δήλωνες «πικραμενη» και δεν ήθελα να τσιγκλήσω [που λένε και οι αδελφοί ελλαδίτες]… Τελικά είπα να πω μια – δκυο κουβέντες [έστω και καθυστερημένα – το post πέρασε στο αρχειο!]…
Λοιπόν, δεν νομίζεις ότι υπερβάλλεις [λειτουργώντας συνάμα και μηδενιστικά και ισοπεδωτικά] όταν γράφεις: «Ελπίζω να μεν αθθυμηθουμεν τωρά τον λαό και την αναγκη στηριξης ενος κομματος που επουλησεν καθε εργατικο ιερο τζαι όσιο».
Και μια απορία: Ποιος θα μπορούσε να ήταν «ο ανυπαρκτος και αχρείαστος συνδικαλιστής […] στη θεση […] του
μεγαλοντιβελοπερ Τζιοβάννι μες τη βουλή…»; Αυτό το γεγονός δεν αντικατοπτρίζει και τη κοινωνική σύνθεση ή και την κοινωνική συνείδηση των μελών και οπαδών [ψηφοφόρων] του ΑΚΕΛ;
Αντικατοπτρίζει πρωτο μια διαχρονικη πολιτική του ακελ.
ΔιαγραφήΝα πετασσουμεν οποιον δεν ηθελαμεν να καμει πολιτική καριερα μεσα στην ΠΕΟ, και να αντιμετωπιζουμε την ΠΕΟ σαν παρακλαδι της ηγεσίας του κομματος.
Αντικατοπτρίζει επίσης τον εκφυλισμό του ίδιου του κομματος που εσιει στην βαση του ως μελη παραπανω αστους παρα εργατες.
Αντικατοπτρίζει επίσης μια συγκεκριμενη αντιληψη του τί ειναι ενα κομμα - στα απολυτα προτυπα ενος αστικού κομματος.
Φυσικα το ακελ είναι ενα κομμα του λαου, οπως κομμα του λαου ειναι και η δησυ και η εδεκ και ισως πολυ λιγοτερο το δηκο αυτη τη στιγμη.
Με ποιαν εννοια; Με την εννοια ότι στη βαση του εσιει τζαι φτωχο λαικο κοσμο.
Εχουμε στην τελικη μιαν σχεδον ομοιογενεια στη λειτουργια αυτων των κομματων, απλα το ακελ ειχε την πρωτοκαθεδρία λογω της διαχρονικης του ιστοριας.
Μετα το μνημονιο επερχεται η πληρης και απολυτη εξίσωση ολων των κομματων ακομα και του δησυ.
Διοτι ο δησυ εν θα παρεκκληνει της πορειας του με το μνημονιο...θα πουλησει εθνικισμο για να συγκρατησει τα λαικα του στρωματα...εμεις θα πουλησουμε κατι άλλο...πατριωτισμο, αντιφασισμο, σφυροδρέπανα, τσε και δεν συμμαζευεται.
Παζάρι.
Όσο για το "λειτουργεις συναισθηματικα" το ακουσα τοσες πολλες φορες καθε φορα που ειχα μιαν ανοικτη και ξεκαθαρη πολιτικη τοποθετησει ως αντεπιχειρημα για να μηδενιστει η ουσια της αποψης μου ως μη αντικειμενικης, και το ακουσα απο ολες τες πλευρες που πλεον δεν το λαμβανω καν υποψιν για να ειμαι ειλικρινης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελος τον λαο τον καλεις να σε υποστηριξει οταν εσυ υπερασπιζεσαι τα δικαιωματα του όχι οταν τα καταστρατηγεις μεχρι το 2060 τουλαχιστον!!
ΑπάντησηΔιαγραφήDIS,
ΔιαγραφήΈνας από τους λόγους που είχα προβληματιστεί αν θα κάμω παρέμβαση σ’ αυτή στη συζήτηση, είναι και γιατί έχεις την τάση να βάζεις στο στόμα [τουλάχιστο το δικό μου] λόγια που ΔΕΝ έχω πει, ή τα συμπεράσματα και σκέψεις σου [με βάση τα λεγόμενα μου] να τις θεωρείς δικές μου! Πού είπα εγώ ότι «λειτουργεις συναισθηματικα», εξόν κι αν εξέλαβες [λόγω κεκτημένης ταχύτητας στο διάβασμα] το «ισοπεδωτικά» ως «συναισθηματικα»…
Πάντως η τοποθέτηση σου «Να πετασσουμεν οποιον δεν ηθελαμεν να καμει πολιτική καριερα μεσα στην ΠΕΟ, και να αντιμετωπιζουμε την ΠΕΟ σαν παρακλαδι της ηγεσίας του κομματος», πέραν του ότι έχει πίσω της, αποτελεί και απαξίωση για ικανότατα και δραστήρια στελέχη της ΠΕΟ… Εκτός κι αν αναφέρεσαι σε κάποιους που λειτουργούν “δημοσιοϋπαλληλικά”!
Απ’ εκεί και πέρα αντί να αφορίζεις καλό θα ήταν να γινόσουν πιο συγκεκριμένη και διαλεκτική… Γιατί τοποθετήσεις όπως «Αντικατοπτρίζει πρωτο μια διαχρονικη πολιτική του ακελ.
[…]
Αντικατοπτρίζει επίσης τον εκφυλισμό του ίδιου του κομματος που εσιει στην βαση του ως μελη παραπανω αστους παρα εργατες» [κόψε κατι!], είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη αντι-υλιστικές»! Αν και διαφωνώ κάθετα μαζί ΣΟΥ ότι το ΑΚΕΛ είναι «ειναι ενα κομμα - στα απολυτα προτυπα ενος αστικού κομματος», εν τούτοις διερωτούμαι γιατί έχεις την απαίτηση από το ΑΚΕΛ [ένα Αριστερό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα] να λειτουργήσει ως κομμουνιστικό, ας πούμεν ως ΚΚΕ;
Πιο πολλά στη νέα ανάρτηση μου στο Blog μου, πιο αργά απόψε!
Ανευ δεν εχω την απαιτηση απο το ακελ να λειτουργει σαν κομμουνιστικο κομμα. Εχω την απαιτηση να γινει αντιληπτο ότι η πολιτική διαχειριση την οποια επελεξε μας εφερε στα αποτελεσματα που μας εφερε.
ΔιαγραφήΕαν τα μελη του ακελ ειναι ευχαριστημενα με τα αποτελεσματα, εγω δεν εχω λογο να έχω παραπονο. Αν επισης τα μελη του ακελ, θελουν να θεωρουν τα αποτελεσματα μαρξιστικο-λενινιστικά παλι δεν εχω προβλημα.
Ειπες οτι μηδενιζω, και οτι υπερβαλλω...δεν υπερβαλλω σε τιποτε...
Σαφεστατα η ΠΕΟ εχει ικανοτατα μελη, και το ακελ έχει...το ζήτημα ειναι ο τροπος λειτουργιας των πραματων.
Αν λοιπον τα μελη του ακελ θελουν να επιμεινουν πως ολα βαινουν καλως και το μη χειρον βέλτιστον, αυτο δεν ειναι δικο μου ζητημα.
Δικο μου ζήτημα ειναι τα δικαιώματα μου ως εργαζόμενης και ως πολιτη της κυπριακής δημοκρατίας, τα οποια δεν μπορει κανενας να τα καταργεί ανάλογα με τις κομματικες του προτιμήσεις.
Εαν αυτη η κυβερνηση μου στερήσει θεμελιώδη μου δικαιώματα τότε έχω απαίτηση από αυτή την κυβέρνηση. Και δεν με αφορά αν αυτο δεν αρέσει.
επισης το ποιοι ειναι μελη εγγεγραμενα στο ακελ δεν ειναι θεμα αντι-υλισμου...εν βαση πληροφοριών που το λαλω, τζαι εν που ακελικους που το ξερω τουτο...οτι απασχολησε το κομμα το γεγονος πως στη βαση του κομματος ( οχι οι ψηφοφοροι αλλα τα μελη ) πλειοψηφούν οι αστοι, κάτι που περιπλέκει και τις αποφασεις της βασης αναλογα με τις περιστασεις...
Διαγραφήεν τα φκαλλω που τον νου μου, γιατι υπερβαλλω
DIS,
ΔιαγραφήΑπλώς μονό μια απορία:
Γράφεις: «Εχω την απαιτηση να γινει αντιληπτο ότι η πολιτική διαχειριση την οποια επελεξε μας εφερε στα αποτελεσματα που μας εφερε».
Και πιο κάτω: «Εαν αυτη η κυβερνηση μου στερήσει θεμελιώδη μου δικαιώματα τότε έχω απαίτηση από αυτή την κυβέρνηση. Και δεν με αφορά αν αυτο δεν αρέσει».
Σίγουρα το ζήτημα είναι ταξικό, γι’ αυτό και έχω την άποψη ότι δεν ήταν απλώς ή μόνο θέμα επιλογών της Κυβέρνησης, αλλά πρώτα και κύρια συσχετισμού δυνάμεων τόσο εντός όσο και εκτός, όσο και δεσμεύσεων και εξαρτήσεων από ξένα κέντρα, όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ευρωζώνη!
επισης για να μεν υπαρχει καμια παρερμηνεια οταν ειπα να πετασσουμεν κοσμο μες την ΠΕΟ εννοουσα να βαλλουμεν αξια στελεχη καπου που εν θα μας ενοχλουσαν τζαι παρα πολλα...
ΔιαγραφήΕν καλά να γίνεσαι και πιο συγκεκριμένη, αν όχι εδώ, τότε email-ικώς!
Διαγραφήμερικες σκεψεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήεν εκαταλαβα τιποτε για τον συνδικαλιστη τζαι τον τζιοβανη..εννοεις τον κυριτση;..κατι εν κολλα..εν ηταν σε άλλες επαρχιες; Ποιος εβαλεν τον κυριτση στην πεο –εν εθελεν;
να μου επιτρεψεις να καταθεσω την αλλη αποψη, οϊ γιατι ημουν ποτε στο ακελ, η μπορω να εχω αποψη για το κομμα, αλλα δαμαι νομιζω ειχαμεν μια σημαντικη ιστορικη στιγμη την οποια παραβλεπεις..δεχομαι την πικρα για το μνημονιο με βαση την θεση που εισιες..αλλα το να ισοπεδωνεται η αντισταση εν υπερβολικο νομιζω..
διοτι δαμαι επαιζουνταν σημαντικα δεδομενα..
ας πουμε οτι οντως η αστικη ταξη απειλαν με ενα οικονομικο πραξικοπημα την τεταρτη - εξεκινησαν με τους δημοσιογραφους πρακτορες την κυριακη, τζαι εφτασαν σε αποκορυφωμα την τεταρτη οταν ο αναστασιαδης εφκηκεν που την συναντηση τζαι λλιον πολλα απειλαν με νεα εσωτερικη κριση, ενω οι φημες απλωνουνταν οτι θα εκαταρρεεν η λαικη..
γιατι να καταρρευσει η λαικη ξαφνικα;
ποιοι απειλουσαν να αποσυρουν κεφαλαια;..
Ας πουμε λοιπον οτι, οτι καμνει νιαου ναιου στα τζεραμυθκια, εν το οικονομικο πραξικοπημα που απειλουσαν πολιτικοι τζαι οικονομικοι παραγοντες..οι 50 οικογενεειες των μεγαλομετοχων…
τζαι τι εθελαν; Τι επαιζετουν;
εθελαν τα 7 δις που το ταμειο συνταξεων για τα 10 δις των τραπεζων..
την συτα..
τζαι οι ξενοι καποια εξουσια στο φυσικο αεριο…
μαζι με μια ακομα προσπαθεια να διαμορφωσουν ένα πλαισιο εναντια στην ΑΤΑ…
τζαι τι εγινε;
Εν εδεχτηκεν ο Χριστοφιας…
Εφυαν..αρκεψαν οι εκβιασμοι τζαι η ομοβροντια..
Εν εδεχτηκεν παλες το προεδρικο, τζαι μπροστα στην πιθανοτητα ανοικτης κρισης – υποχωρησεν η τροικα σε τζηνο το πλαισιο..
Να μεν διευρυνω την σημασια..
Απλα αν/αφου ειχαμε μια αναλογη αντιπαραθεση, ταξικη τζαι οϊ μονο, εν να πρεπει [ταξικα τζαι ιστορικα] να στηριξουμε τες πολιτικες δυναμεις που αντισταθηκαν την τεταρτη την νυχτα ενώ οι αλλοι απειλουσαν με αποσυρση κεφαλαιων τζαι κριση/πανικο…
Εν θελω να ακουομαι ασιημα..
Αλλα τουτο εν ηταν κατι το τυχαιο…
Ηταν μια στιγμη σημαντικης αντιστασης στην ιστορια της κυπριακης αριστερας – τζαι της κυπριακης ιστοριας γενικοτερα..
τζαι οσων της εσυμπαρασταθηκαν τζηνες τες ωρες..
Διακαιωνεται τζαι η αποψη ότι εν εντελως λανθασμενη η θεση ότι ναι μεν οι τραπεζες εν η αιτια αλλα να παμεν παρακατω κλπ..οϊ οι τραπεζες εν η ουσια – παραπανω τζαι που το μνημονιο..
Ηδη εκβιαζουν με «καταρρευσεις»..
Σεβαστα τα διαφορα για το μνημονιο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα η υλικη πραγματικοτητα ηταν τζιαμαι..
Να τα παραιτησει τζαι να επιβληθουν ο οροι τους;
Ηταν μια μαχη που επρεπε να δωθει – τζαι ηταν σημαντικα τα αποτελεσματα..
Αν δεν μπορουμε να εκτιμησουμε ετσι στιγμες..
Ατε να μεν πω..:)
Τελος με ισπανια: το 36 οι αναρχικοι εθελαν την πιο ελευθεριακη κομμουνιστικη επανασταση που εγινε στην ευρωπη μεχρι τοτε..
Αλλα ηταν απελπιστικα μονοι..
Οι κομμουνιστες ηταν λλιοι αλλα ειχαν μια κατανοηση της διεθνους πολιτικης..εμεσολαβησαν αναμεσα στους αναρχικους τζαι τους αστους δημοκρατες…
Τζαι στο τελος εταυτιστηκαν με τους δευτερους..
Εμεις οι αναρχικοι θεωρουμε ότι επροδωσαν την επανασταση..
Όμως που την οπτικη τους, οι κομμουνιστες επροσπαθουσαν να πετυχουν κατι – εστω την διαφυλαξη της αστικη δημοκρατιας..τζαι να πετυχουν διεθνη συμπαρασταση..
Οι κομμουνιστες γενικα εχουν τασεις διατηρησης η επεκτασης κεκτημενων..
Εν ταιρκαζει με την Κυπρο – δαμαι εν η προσπαθεια πραξικοπηματος που εν πιο σχετικη..
Οι κυπριοι κομμουνιστες τζαι η ιστορια της κυπριακης αριστερας, ηταν τζαι είναι μια προσπαθεια να αποφευχθουν στιγμες αδιεξοδων..
Να μην γινει εμφυλιος, να αποφευχθουν τα δικοινοτικα, να μην γινει πραξικοπημα..τοτε..
Σημερα: Μπροστα στην επιθεση του κεφαλαιου, το να σταθεις στα «οδοφραγματα της αντιστασης», εν ιστορικο καθηκον..
Ναι η σταση του Χριστοφια ηταν ισως η πιο εντυπωσιακα ταξικη θεση που εχουμε σε ουλλην την περιοδο της ευρωπαικης κρισης – που οποιονδηποτε πολιτικο στην εξουσια…
Υπηρχε άλλος;
Άλλος που εν θα υποκυπτε στον εκβιασμο της Τεταρτης;
Τζαι νομιζω μια ταξικη αναλυση εν απαραιτητη για να κατανηθουν οι συγκυριες..
Το να ισοπεδωνεται η πραγματικοτητα με οσους εγιναν οργανα του οικονομικου πραξικοπηματος [όπως τα μμε η τον «ηγετη» του δησυ], με οσους αντισταθηκαν, εν περιγραφει καν τα δεδομενα..
τζαι φυσικα τες προοπτικες…
Καποια κομματα πκιον εκπροσωπουν την μορφη του κεφαλαιου απροκαλυπτα..
Τζαι οι επιλογες εν επισης αναγκαιες..
Αποψη..
η άποψη είναι σεβαστή, όπως και οι προθέσεις της αποψης εν σεβαστες...
Διαγραφήεχω αντιρρήσεις σε σημαντικά κομβικά σημεία όμως...
πριν τες καταθέσω να πω το εξης: δεν επαψα ουτε μια στιγμη να θεωρώ πως ο πρόεδρος ειναι χαππυ που τουντη κατάσταση. Σε αντιθεση με ατομα που ειναι μεσα στο ακελ, και πλεον με βεβαιότητα θεωρώ πως δεν ανησυχουν τζαι πολλα με την εξέλιξη των πραματων.
Εχω ακομα την αισθηση πως ο Δημητρης την ώρα που θα υπογράφει θα γύρει τζαι θα πάει...εν θα το αντέξει..αυτη η εντυπωση που παντα ειχα μου εδινε τζαι μιαν ελπιδα για την καταληξη του μνημονίου...ειπα προσφατα τζαι στου Νέου πως μας μεινίσκει ένα προεδρικό διάγγελμα τζαι περκι τους τα πουκουππισει...
Στο προκείμενο....
για τα οικονομικά πραξικοπήματα...ήταν μόνο αυτό της τετάρτης;; τα πακέτα του Κίκη τί ήταν; η ανακεφαλαιοποίηση της λαικής τί ήταν; γιατί κάθε φορα που ετίθετουν ενα τεθκοιο ζήτημα και καποιοι απο εμας ετσιριλλουσαν, η αντιμετώπιση που ειχαμεν απο τους υποστηρικτες της γραμμης του ακελ, ηταν σχεδόν απαξιωτική;;;
σήμερα ακόμα, δηλαδη στο παρα πεντε της υπογραφης, υπαρχουν ακελικοι που μας βρίζουν για αριστερισμό και αναρχία επειδη μιλουμε ενάντια στο μνημόνιο...ποσες φορες μπορει να πει ενας ανθρωπος οτι απλα χρειαζεται χρονο η βαση ενος κομματος ή οι δημοσιοι προπαγανδιστες του να καταλαβουν θκυο κουτσια πολιτικής οικονομίας;;;;
το πραξικοπημα της τεταρτης ηταν αναμενομενο...
παμε παρακατω...
αν ενας ροτσος, διενεργει οικονομικα πραξικοπήματα μεσω της δεξιας του πλουτοκρατίας, τί ακριβώς νομίζουμεν επιτέλους πως ενι η Ε.Ε τζαι το ΔΝΤ;;; είναι τίποτε διαφορετικό από ενα πολλα πιο συνθετο συμπλεγμα όπου διενεργούνται κατ΄εξακολούθηση οικονομικά πραξικοπήματα;;;
εγώ θυμουμαι τον εαυτό μου την εποχή που εσυζητουσαμεν για την ΠΑΣΥΔΥ τζαι τες κυπριακες αερογραμμες, μεσα στο μπλογκ του Ανευ, που εφωναζα τζαι του ανευ, τζαι του νεου, τζαι του ασερα, οτι το ακελ εσιει θκυο γραμμες, οτι διατηρει τες επιφυλαξεις του για την ευρωπη τζαι να σταματησουν να κρινουν τα πραματα σαν όψιμοι ευρωπαιστές!!
μονον εγω επροσπαθουσα να δω πισω που την εικονα, το τί μπορει να εσκεφτετουν ο χριστόφιας...
λοιπον;;; τί ενι η ευρωπη τελικά, παρα ενα συμπλεγμα 17 ελίτ οικονομικών πραξικοπηματιων σε βαρος των λαών;;; επρεπε να περάσουμεν τον προηγούμενο χρόνο αναλώμενοι σε φιλολογίες για την ευρωπη των λαών τζαι να μεν θωρούμεν την κωλοσυρμαθκια της κουφής;;;
παρακατω....για ποιόν ακριβώς λόγο δεν εδωσαμεν τζεινο το μαυρογέρημο το οικοπεδο 12 των ρώσων για τα 50 δις που μας εδιουσαν;;;; να μου πει καποιος πληζ;;; για ποιό λογο επρεπε να το πιασουν οι αμερικάνοι τζαι οι βρωμισμένοι οι ισραηλίτες;;; να σου πω εγώ...για λογους απληστείας...ειδαμεν πλουτο τζαι εφανηκαν μας λλια τα 50 δις...
ρωτώ λοιπόν: σε ποια κατασταση θα βρισκοταν σημερα ο τοπος μας αν το ακελ εδιαν το οικοπεδο 12 τζαι ταυτοχρονα αρχιζε πολιτική για έξοδο απο την ευρώπη...σιγα σιγα στο εσωτερικό μέτωπο, να το συζητήσει με τους ψηφοφορους του, με την κοινωνία...
εδωσαμεν το 12 των αμερικάνων, εμπλοκαραμεν την ρωσία στην ευρωπη τζαι στα βαλκάνια τζαι καρτερουμεν να πιαμεν τζαι δάνειο;;;
για ποιο λογο λοιπόν εγιναν ολοι αυτοι οι κακιστοι χειρισμοι;; θελεις να παραδεκτω πως εγινε πραξικοπημα την τεταρτη την νυχτα;;
εσιει θκυο χρόνια που μιλώ με όρους πραξικοπήματος για τουτον το σύστημα, αλλα παντα εθεωρουμουν ακραία, εκτός πραγματικότητας, συναισθηματική, τζαι καποτε τζαι καφκατζίνα...
τζαι παρα το όσα λέω δαμε, εχω πληρη επίγνωση πως μια πτωση του ακελ θα είναι τραγωδία για τον τόπο...αλλα δυστυχως εγω εσιει θκυο χρόνια που θωρω την πτώση...διοτι χωρίς ΑΡΧΕΣ/ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ/ΜΝΗΜΗ/ΠΕΙΣΜΑ ηξερα πως θα ημασταν καταδικασμένοι..
αναθεμα με τζι αν θελω να εχω δίκαιο...μακαρι να ένοιωθα πως εν εχω!
DIS,
ΔιαγραφήΑν και βλέπω και κάποιες πολύ απλοϊκές τοποθετήσεις στις πιο πάνω τοποθετήσεις σου [«για ποιόν ακριβώς λόγο δεν εδωσαμεν τζεινο το μαυρογέρημο το οικοπεδο 12 των ρώσων για τα 50 δις που μας εδιουσαν;;;; να μου πει καποιος πληζ;;; για ποιό λογο επρεπε να το πιασουν οι αμερικάνοι τζαι οι βρωμισμένοι οι ισραηλίτες;;;»], λες και δεν ξέρεις τους συσχετισμούς δυνάμεων, εντούτοις δεν θα σταθώ σ’ αυτό.
Θα πω μόνο μια κουβέντα για την τοποθέτηση σου «εγώ θυμουμαι τον εαυτό μου την εποχή που εσυζητουσαμεν για την ΠΑΣΥΔΥ τζαι τες κυπριακες αερογραμμες, μεσα στο μπλογκ του Ανευ, που εφωναζα τζαι του ανευ, τζαι του νεου, τζαι του ασερα, οτι το ακελ εσιει θκυο γραμμες, οτι διατηρει τες επιφυλαξεις του για την ευρωπη τζαι να σταματησουν να κρινουν τα πραματα σαν όψιμοι ευρωπαιστές!!»… Θα ΣΟΥ υπενθυμίσω ότι εκείνο που τουλάχιστον ΕΓΩ έκανα ήταν να (επι)κρίνω την στάση και συμπεριφορά των golden boys της Δημόσιας Υπηρεσίας και των Ελεγκτών Αεροπορίας, γιατί δεν έβλεπα τίποτα το ταξικό στις ενέργειες και απεργιακές κινητοποιήσεις τους!
Όσον αφορα το ζήτημα της αντιστασης, θα ειμαι πολλα καθαρή, οπως τα ειπα τζαι ποτζει στου Νέου..
ΑπάντησηΔιαγραφήαν το ακελ, καμει την ιστορική υπερβαση, να παραδεκτει τα ενα εκατομμύριο ιδεολογικά λαθη που υπηρέτησε τζαι την διαφθορα που υπέστει τότε μπορει να εσιει νοημα τζαι η αντισταση.
αν ομως το ακελ, λοαρκάζει πως θα πεισει τον κοσμο, πως το μνημονιο ειναι το ιδιο μια αντισταση, τζαι πως πρεπει να το υπερασπιστούμεν, τζαι πως ολα εγιναν χωρις δικα μας λαθη, τοτε το ακελ απλα θα συρρικνωθει και θα μεινει μόνο με τα μέλη που του αξίζουν. δηλαδη, κατα την κρίση μου με άχρηστο κόσμο. Θα ειναι πλεον μια εντελως εκφυλισμένη κατασταση χωρίς αξία κανενός περαιτερω σχολιασμού.
αναθεμά με τζ αν θελω να ειμαι ειλικρινής...
Δεν νομίζω να μπορεί να συνεχιστεί μια συζήτηση με αφορισμούς τζιαι υποβολές για την ανάγκη εξομολογήσεων για τα «ενα εκατομμύριο ιδεολογικά λαθη που υπηρέτησε [σημ δική μου: το ΑΚΕΛ] τζαι την διαφθορα που υπέστει…»
ΔιαγραφήΑνευ, το ακελ ακολουθησεν μια ιδεολογικη πορεία ή οποια μεσα στα πλαισια της ευρωπης μας εκολώσυρεν σε τραγικα λάθη. Είχαμεν και την επιλογή να αντισταθουμε Ανευ αλλα δεν την πηραμε αυτη την επιλογη..
Διαγραφήστο τελος της μερας μετρα τζαι το αποτέλεσμα...οπως επροείπα αν το ζητουμενο μας είναι να δωσουμε συγχωροχάρτι στο κομμα εν ενταξει.
εγω θεωρώ πως εκλεισε δια παντος μια ιστορικη περιοδος γι αυτο το κομμα. και πως δεν μπορει πλεον να θεωρείται ενα κομμα της ταξικής παλης και της κομμουνιστικής αριστερας.
αν δε τα γνωστα του μελη, τουλαχιστον στο διαδικτυο, δεν θελουν να παραδεκτει το ακελ τα αδιεξοδα του εγω γιατί να χολοσκω;
εν συγκρινεται ο εκβιασμος του πραξικοπηματος της τεταρτης με τα αλλα..
ΑπάντησηΔιαγραφήνομιζω φιλεναδα να το σκεφτεις λλιον παραπανω..εν ηταν απλα να παρουμε μετρα γιατι..
ηταν κατι πολλα παραπανω..το μονο αντιστοιχο ηταν η τραπεζα κυπρου στις 25 ιουνιου [5 μερες πριν το τελος] να εμφανιζεται να θελει μισο δις...
ακομα τζαι τζηνο παραξικοπηματακι ηταν μπορστα σε οτι εδοκιμασαν τωρα...
για το 12..ενεν ο τασσος που εκλεισεν;
τα αλλα θα τα πουμε παρακατω..
είναι μια αλυσιδα απο επιλογές και κινήσεις.
Διαγραφήτο αν σε αυτη την αλυσίδα, καποιες κινησεις εν πιο σημαντικες απο αλλες δεν σημαινει πως δεν υπαρχει τζαι μια διαδοχή.
τί να σκεφτώ πιο καλά; εκαμαμεν τες επιλογές μας.
πιστεφκεις πως σε 20 χρονια θα θυμαται κανένας την νυχτα της τεταρτης;...εγω εν το πιστεφκω....μετρουν τζαι τα αποτελεσματα.
“Ανώνυμε”(;),
ΔιαγραφήΜε βάση την αναφορά σου για «εκβιασμο του πραξικοπηματος της τεταρτης», τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ατυχέστατη την στάση του Άντρου Κυπριανού να επαινέσει τον Αναστασιάδη, όταν τελικά «τούτος» είπε πως δεν θα εγκαλέσει τον Πρόεδρο για ποινικά αδικήματα [παραλείψεις στην εξάσκηση των καθηκόντων του], όπως απειλούσε…
νομιζω ναι, θα τη αθθυμουνται - για το επιπεδο του εκβιασμου στο οποιο εππεσαν..ηταν στιγμη κορυφωσης - με συμπαιγνια τραπεζων-κεφαλαιου-ξενων-πολιτικαντηδων....[τα αλλα μπορει να ηταν δειγματα - αλλα εχω την αισθηση μιας στιγμης κορυφωσης - αλλα σε να δουμε ..]
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα θα αθθυμουνται επισης οσα εσωσεν ο χριστοφιας με το να μεν δεχτει τους ορους τους παρα τις πιεσεις..:)
ρε μαναμου, μα το μνημόνιο τι προνοεί εθκιάβασες το;
Διαγραφήσοβαρά τωρα, νομίζεις πως εσιει σημασία, εφόσον θα διαλυθεί η κοινωνία, το τί ΔΕΝ δεχτηκε ο Δημήτρης; τί δεν εδεχτηκεν που θα εσιει καποια σημασία, εκτός απο το τερματικό; τί;
δαμε μιλουμε πως επεράσαν οι πλήστες πρώτες θεσεις της τρόικας τζαι επίσης πως ανοιξε η οδος για το δευτερο μνημονιο μονο με την υπογραφή του πρώτου...δηλαδη τί άλλον είναι η διαπραγματευση με το κεφάλαιο εκτός απο ενα αλισβερίσι όπου ο δυνατός θα παρει στο τελος αυτα που ηθελε εξαρχής, δινοντας σου τα ως πραματα που εκερδισες επειδη ήσουν σκληρός...
μήπως είσαι δεξιός και θέλεις την καταστροφή του κομματος γι αυτο τα λεεις τουτα;; ....λολ
διότι αν νεν με ετσι σκεψεις που θα προσπαθήσουμεν να συγκρατήσουμε τη θύελλα, ήντα ξερω...
τζαι επιτέλους, δαμε καταρρεουν ούλλα...ποσον αγχος για τη στιγμή;....:)
Ανευ και Λινε - ήντα ανωνυμος καλέ, αφού αποκαλυφτηκεν μας μετα...:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΖω ένα δράμα;;; Δεν μπορώ να χωνέψω πως θα πάμεν έτσι ακλαφτοι τζαι εμείς θα νομίζουμεν πως θα μας επαινούν οι επόμενες γενιές για τα έργα μας τζαι την αντίσταση μας...
να σας πω τζαι μιαν ιστορία....το δειλις είχα ενα ραντεβου με ενα φιλο μου, ο οποίος εν δεξιός αλλα εν γνωστός τζαι με τον Δημήτρη....όπως εμιλούσαμεν λαλει μου...κόρη ειδα τον δικό σου πριν λίες μερες, ειμασταν καπου τζαι ηρτεν τζαι εμίλησεν μου...ε λαλω του;...επαθα σιοκ λαλει μου....περαν που το οτι ο αθρωπος εν πολλα ταλαιπωρημένος, πρωτη φορά ειδα ετσι βλέμμα...ήντα βλέμμα λαλώ του;...πολλα θλιμμένο λαλει μου, τζαι ενα βλέμμα ανθρωπου που ξέρει πολλα τζαι εν μπορει να μιλήσει...εφοήθηκα τον....
φεφκοντας που το ραντεβού μου λοιπόν, κοπέλια, έκαμα την εξής σκέψη: αμπα τζαι εν να φκω αλλη μιαν φορά αληθινή, τζαι η ιστορία εν θα θυμάται την τετάρτη που μας λαλει ο Λινοπαμπακος, αλλα εν να αθθυμαται κανένα βιβλίο που θα γραφτεί τζαι θα μας λαλει σοβαρές αληθκειες για τουντο κωλοσύστημα που εν θελει κανένας σας σημερα να παραδεχτει τζαι συρνετε τα ούλλα πας τες διαπλοκές και μόνο...
αν πάλε εσιει ο Λινός δικαιο, τότε εν να επιμείνω πως "μεταξύ Τρίτης και Τετάρτης παράπεσε η αληθινή μας μέρα"...