tag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post2470738981946821991..comments2023-05-23T10:38:36.906+03:00Comments on Disdaimona: Είδα Αντιγόνη και μπήκα…Disdaimonahttp://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-43737507336764270172010-09-06T12:06:50.943+03:002010-09-06T12:06:50.943+03:00χμ..ενδιαφερον..
"η σιωπή δεν είναι πάντα ενσ...χμ..ενδιαφερον..<br />"η σιωπή δεν είναι πάντα ενσωματωμένη βία ή αποτέλεσμα λογοκρισίας. Μπορεί να είναι τζαι προσωπικό δικαίωμα στο δικό μας "έλλογο χώρο".<br /><br />αν,[βαλωντας τον διαλογο στο πλαισιο της συζητησης των οπτικων που παραγουν τα φυλα σαν δομες], το δικο μου αντρικο βλεμμα ειδε την βια που συνιστα το πολιτικο καθεστως της σιωπης σαν λογοκρισιας, ενω το δικο σου βλεμμα σαν θηλυκη οπτικη σαν να το αννοιει σε ενα χωρο οπου υπαρχει εσωτερικοτητα..ελλογος χωρος μεσα στην σιωπη, οϊ μονο στα συνορα η στα απωθημενα της..<br />οποτε εκτος που την φεμινιστικη ερμηνεια/οπτικη σαφως χρειαζεται τζαι η ψυχαναλυση για την ερμηνεια του "κομβικου σημειου"...<br /><br />νομιζω οτι η συνεισφορα του φεμινιστικου κινηματος των δεκαετιων 60-80 στην δυση αλλα τζαι διαχυση τζαι συναντηση του με τοπικες γυναικειες παραδοσεις, εν αναλογη [στην πολιτιστικη σφαιρα] της συνεισφορας του εργατικου κινηματος στες οικονομικες-πολιτικες..<br />αλλα ναι εσιεις δικαιον..που τον ιδιον τον κωδικα της εποχης που τον εγεννησεν ο μεταμοντερνος φεμινισμος, εν πολλαπλος..τζαι σαφως θα εσιει απεναντι του το "..να μεν μου χρειάζεται."<br /><br />λ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-3396818780222366682010-09-05T23:55:55.917+03:002010-09-05T23:55:55.917+03:00Πρώτο : τζαι εγώ στο ίδιο σημείο του αποσπάσματος ...Πρώτο : τζαι εγώ στο ίδιο σημείο του αποσπάσματος έκαμα κλικ<br /><br />Δεύτερο : κρατώ τον στίχο του ρούσντι ασυζητητί!<br /><br />Τρίτο : για τον φεμινισμό είπα οκ για την εποχή που άνθισε, μπορεί τζαι που ένα θαυμασμό προσωπικό για την Μποβουάρ, αλλά επιμένω στο ότι δεν μου ταιριάζει ή μπορεί να μεν μου χρειάζεται.<br /><br />Τελευταίο, η σιωπή δεν είναι πάντα ενσωματωμένη βία ή αποτέλεσμα λογοκρισίας. Μπορεί να είναι τζαι προσωπικό δικαίωμα στο δικό μας "έλλογο χώρο", αλλά τούτη είναι πάλε μια άλλη εκτροπή αλλά ελκυστική εκτροπή.Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-20054930266000201142010-09-05T23:12:52.903+03:002010-09-05T23:12:52.903+03:00το θεικο παραπεμπει με τοσο στες μη-πατριαρχικες θ...το θεικο παραπεμπει με τοσο στες μη-πατριαρχικες θρησκειες οσο τζαι στον θυληκο ερωτισμο σαν την θυσια πανω στην οποια οικοδομηθηκε ο αντρικος πατριαρχικος λογος..σαν φιλοσοφια αλλα φυσικα οϊ μονο..<br /><br />η σιωπη εν ενα παραξενο "πραμα"/βιωμα..εν τζαι ενα ειδος αμυνας αλλα τζαι εναν ειδος εσωτερικευμενης βιας..η πιο εντονη μορφη που την εβιωσα σε κοινωνικο χωρο ηταν πρωτα στην εκκλησια τζαι υστερα στο σχολειο..υπαρχει ηχος βεβαια..αλλα κτισμενος στην σιωπη της λογοκρισιας..<br /><br />κυπριακη εκτροπη...<br />ιστορικα επερασαμε που την μια γυναικα [την αφροδιτη] στην αλλη [την παναγια]..τζαι οι 2 επαιζαν σε πατριαρχικα προτυπα..αλλα η πρωτη εκτος που ερωτικη εκφραζε παραπανω ενα ειδος γυναικειας αυτονομιας..τζαι για τουτον υπερασπιζετουν τον ερωτα σαν αρχη βιου..η παναγια αντιθετα ηταν η σιωπη του σωματος..μανα-παρθενα..<br />ειπεν μου καποτε ενας γκει φιλος μου οτι η κυπρος εν "απελπιστικα θηλυκος χωρος"..αμα δεις τες αφηγησεις, εν σαν να η κυπρος εν ενα σωμα τζαι ο κατακτητες οι βιαστες του..<br />μα ηταν μονο ετσι;<br /><br />η αφροδιτη εγινε το "αιωνιο θυληκο" της πουριτανικης αγνοτητας...ο φοβος της αορατης ομιλιας πισω που την σιωπη..η της σιπωηλης επιθυμιας..<br />"Μόνον οι γυναίκες είναι ικανές να αμφισβητήσουν τις κοινωνικές νόρμες μέσω ενός ειρωνικού χειρισμού τους: «Το θήλυ —η αιώνια ειρωνεία της κοινότητας—.."<br /><br />στην μοντερνα εποχη η κυπρος αρκεψεν να γινεται τζαι αορατη..σε μιαν φαση στα μεσα του 20 αιωνα, εισιεν ελληνες τζαι τουρκους μονον λαλει ο ηγεμονικος λογος που βουρουν ακομα να τον κρατουν στηλωμενο σαν το ξοανο..<br />το σωμα-χωρος χωρις ιθαγενεις...απαγορευκετουν να εισαι κυπριος..<br />η σιωπη της λογοκρισιας..ουλλοι εξεραν τα εγκληματα [το 63, το 74] αλλα...<br />τωρα εν ηταν μονο ο παπας στην εκκλησια που ελαλεν "σιωπατε γενεαιτζες", ηταν τζαι ο δασκαλος που ελαλεν "σκαστε" σε οποιον εμιλαν κυπριακα..τζαι φυσικα τα οπλα...<br /><br />οποτε ο χωρισμενος εαυτος εγινεν χωρισμενος τοπος..εν ηξερω αν μπορει να ειδωθει εμφυλα ο κοινοτικος διαχωρισμος, τζαι ενεν θεμα εξουσιας πκιον...αλλα το ανοιγμα των ενδιαμεσων χωρων [για να σπασει η σιωπη των φυλων] αθθυμισεν μου τον περιπατο στα "συνορα" της λευκωσιας..σαν να εφωναζεν η ιστορια...του χωρου..<br />ετο αποσπασμα που εκαμα κλικ..<br />"Εννοούμενη κατ’ αυτόν τον τρόπο, η δομική ανοιχτότητα των έμφυλων ρόλων μπορεί να θεωρηθεί (σε συμφωνία με τον Βάλτερ Μπένγιαμιν) ότι εδρεύει σε έναν ενδιάμεσο χώρο δημιουργούμενο από την «άβυσσο» του φύλου, και όχι από το «σκοπούμενο» που αποκαλείται φύλο. Αλλά για να περιγράψουμε αυτή τη διαδικασία απαιτείται μία έννοια του χρόνου τέτοια όπου οι δύο χρονικές τροπικότητες —η παροντικότητα του τώρα («Jetzt») και το κεκλεισμένο παρελθόν («Gewesene»)—είναι ισότιμες. Σ’ αυτή την ενδιάμεση ανοιχτότητα, η παροντικότητα του τώρα και το κεκλεισμένο παρελθόν δεν έχουν ακόμα διαχωριστεί."<br /><br />εν καλη φαση ο φεμινισμος..το οτι φυλο ενεν βιολογικο αλλα κατασκευαζεται, μπορει τζαι να σημαινει [περα που την κληρονομια των δομων] οτι η ελευθερια σαν πραξη διευρυνεται..<br />λαλει στους "σατανικους στιχους" [του σ.ρουσντι] η θεα στον προφητη του μονοθεισμου:<br />'εγω ειμαι η ιση σου τζαι η αντιθεση σου...ετσι ιδεα ειμαι εγω..εσυ ιντα ιδεα εισαι;"...<br />ατε παει για αλλην εκτροπη...<br />αλλην φορα...<br /><br />λινοπαμπακοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-45359568976840798112010-09-05T18:50:56.165+03:002010-09-05T18:50:56.165+03:00Η δεύτερη εκτροπή, το θεϊκό τζαι το γυναικείο που ...Η δεύτερη εκτροπή, το θεϊκό τζαι το γυναικείο που αναφέρεις εν η πιο ενδιαφέρουσα τζαι συγκλονιστική για τη δική μου ανάγνωση,τζαι η σιωπή που οριοθετείται ακριβώς τη στιγμή που η γυναίκα πάει να αποκτήσει την "ομιλία" της.<br /><br />Μια άλλη εκτροπή ενδιαφέρουσα σχετική τζαι «κρυφή» μέσα στο απόσπασμα εν η εκτροπή όι του θεϊκού τζαι του γυναικείου, αλλά του φιλοσοφικού λόγου ως μιας δομημένης τζαι εγκαθ-ιδρυμένης λογικής αρχής τζαι της γυναικείας σιωπής...που δεν ξέρω,αλλά κατά πως μου φαίνεται παίζει να με παιδεφκει ως πολλά κοντά στο τέλος της ζωής μου. Εκτός αν προκύψει άλλη αναπάντεχη εκτροπή...Πάντως μια βασική παράμετρος στη μελέτη του Χεγκελιανού λογικού συστήματος και στη κριτική του από τον Μαρξ είναι αυτή. Η οποία είναι σχεδόν ανεξερεύνητη.<br /><br />Για την συνδεση που κάμνεις με την κύπρο σαν χώρο τζαι τη σιωπή της γυναίκας,νομίζω δεν εκατάφερα να μπω βαθκιά στην σκέψη σου,όι ακριβώς. Αλλά επέρασα την μέρα μου εχτές με μια φίλη τ/κ να προγραμματίζουμε projects για τον επόμενο χρόνο…:-) Επίσης δεν κατάφερα ποτέ να συνδέσω όλα αυτά που ονομάζουμε «γυναικεία ζητήματα» με τον πυρήνα της σκέψης μου ή της ύπαρξης μου. Δεν μου είναι καθόλου οικείο το φεμινιστικό κίνημα, μόνο αν ήμουν σύγχρονη της Μποβουάρ μπορεί να με συγκινούσε. <br /><br />Πάντως μια εκτροπή που σίγουρα έπαιξε χτές, εν ότι πέρασα τη μέρα μου να σκέφτομαι σκοτεινές σκέψεις για την κύπρο. Εσκέφτουμουν, αν ένας ιστορικός που μελέτησε την ιστορία της κύπρου των τελευταίων 8.000, ήθελε να κάμει μιαν αναφορά στην περίοδο που θεωρεί την πιο μαύρη σε τούτην την ιστορία, που θα εκατέτασεν άραγε μια διχοτόμηση της Κύπρου. Πόσο πιθανόν είναι τούτη να εν η πιο μαύρη στιγμή; Εσκεφτουμουν,για την ατομική μου συνείδηση, ότι μπροστά σε τούτο το ενδεχόμενο θα ήθελα να έχω πλήρη συναίσθηση της βαρύτητας του ιστορικού γεγονότος μέσα στην προοπτική του χρόνου, τζαι όι μόνο των σημερινών αξιολογήσεων,που μας παιδεφκουν τόσον, τζαι σαν συνειδήσεις αλλά τζαι στις συζητήσεις μας…πάλε η σιωπή εν να παίξει, αλλά μια άλλη σιωπή τούτη τη φορά. Η σιωπή που οριοθετεί την συνειδητότητα της ύπαρξης, μες τη ροή του ιστορικού χρόνου. Ή μπορεί να το έλεγα αντίθετα. Η σιωπή μες τη ροή της ύπαρξης στη συνειδητότητα του χρόνου. Η εκτροπή που τούτες τες δύσκολες σκέψεις ήταν ότι άνοιξα το κομπιούτερ μου, τζαι ήβρα τούτον το μήνυμα που σένα. Πίστεψε με ήταν βάλσαμο μέσα στην γενική ατμόσφαιρα, τζαι την εξωτερική τζαι την εσωτερική.Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-8353783767099154572010-09-04T18:23:22.310+03:002010-09-04T18:23:22.310+03:00αρεσεν μου το κειμενο..τζαι εγω ειδα αντιγονη τζαι...αρεσεν μου το κειμενο..τζαι εγω ειδα αντιγονη τζαι εμπηκα...<br />αλλα εν η σιωπη που μου εμεινεν..<br />πριν να φυω ετσι λλιον στες εκτροπες που εφκαλεν το κειμενο, ενα συντομο σχολιο για το κοκουιν<br />αγαπητε..αν σε ενδιαφερει οντως η λογικη προεκταση αυτης της αποψης, τοτε θα πρεπει να παραδεχτεις οτι το ζητημα δεν ειναι ο μακαριος τζαι ο γριβας, αλλα η απουσια αναφορας στον σαββα μενοικου...<br /><br />σιωπη τζαι γυναικα..ενδιαφερον..υπαρχει τζαι ιστορικα ενας διχασμος στην γυναικεια υποσταση απεναντι στην εξουσια νομιζω..σαν ερωτικο ον/σωμα σαφως ηταν υπονομευτικο/η...ταυτοχρονα ο ρολος της μητερας την μετετρεπε σε πιο συντηριτικο ον..σαν προστατης..και εδω οι γυναικες πασιν εκκλησιες - συμβολικα τζαι ρεαλσιτικα..<br /><br />η αλλη ενδιαφερουσα εκτροπη ηταν το θεικο τζαι το γυναικειο..η γυναικα που την μια ηταν συμβολο του θεικου η της φυσης, αλλα στην ατομικη της υλικη υποσταση ηταν υποταγμενη στην πατριαρχια..<br />μπορει καπου δαμαι να ηταν η εμπνευση του μαρκησιου ντε σαντ..<br /><br />η εισηγηση για αποδραση παιζει ωραια με τον συνοριακο χωρο..δηλαδη μιλα για την γυναικα αλλα σαν πλαισιο φαινεται να ταιρκαζει τζαι δαμαι - στην κυπρο σαν χωρο...<br /><br />λινοπαμπακοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-38314235571981755032010-09-03T23:11:47.794+03:002010-09-03T23:11:47.794+03:00Ανευ,είσαι στο σωστό δρόμο με τούτο το σχόλιο.(ελπ...Ανευ,είσαι στο σωστό δρόμο με τούτο το σχόλιο.(ελπίζω να μεν κακοφανεί στο κοκουιν που απαντώ)<br />Που δεν απαντώ δηλαδη,θέλει συζήτηση ξέρεις το...<br /><br />Άρεσε μου το δκιαολίζομαι:-)ατόφιο ρήμα για έναν αριστερό.<br /><br />Σιέρουμαι αν έχουμεν κουβέντες να πούμε. Το κομβικό σημείο του σχολίου σου εν προς το τέλος. Το "αποϊδεολογικοποίηση ή αποκομματικοποίηση της ιστορίας".Τούτα όμως να ξέρεις εν κουβέντες για αριστερούς ενεν κουβέντες για γενικώς ψαγμένους.<br /><br />Αφηστους έξω τους ουδέτερους,ποιός θέλει να ζήσει τη ζωή του πλήτοντας!<br /><br />Δεν με παρεξηγάς που δεν θα πω περισσότερα,ενεν κατάλληλη η ώρα για μενα τωρά.Είμαι δαμέ τζαι μιλούμε τζαι θα μιλήσουμε, τζαι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου για τες αγωνίες μου.Συμμερίζουμε τζαι εγώ τες δίκές σου. Εν πολλά αργά για μας πλέον να παίξουμεν πελλον σε τούτην τη ζωή.Ευτυχώς!!!Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-74110039305594133232010-09-03T23:02:25.082+03:002010-09-03T23:02:25.082+03:00Σπάζω τον νουν ΜΟΥ, σκέφτουμαι, δκιαολίζομαι τζιαι...Σπάζω τον νουν ΜΟΥ, σκέφτουμαι, δκιαολίζομαι τζιαι λαλώ μονολογώντας]: Ένας άνθρωπος που γεννιέται ζει και αναγιώνεται μέσα σε συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον, το πιο πιθανό δεν είναι να αποκτήσει τες συνήθειες, τες νοοτροπίες και τα ιδεολογήματα αυτής της κοινωνίας; Μπορούν ας πούμεν οι πολιτικοποιημένοι [δεν θα πω κομματικοποιημένοι] πολίτες και δη αυτοί του χώρου της Αριστεράς, να μην βάλουν τη σφραγίδα της ιδεολογίας τους όταν ερμηνεύουν και επεξηγούν ιστορικά, πολιτικά, κοινωνικά και οικονομικά γεγονότα; Το ίδιο δεν γίνεται κι από τους “ανεξάρτητους” ή “ουδέτερους” [αν υπάρχουν τέτοιοι] αναλυτές της Δεξιάς; Όλες οι ερμηνείες δεν βασίζονται σε κάποιες συλλογιστικές που είτε τες πεις κομματικές είτε όχι, έχουν τη δικιά τους ιδεολογική βάση; Πως ορίζεται τέλος πάντων αυτή η αποϊδεολογικοποιηση ή αποκομματικοποίηση της ιστορίας; Που είναι η κοινωνική διάσταση των ιστορικών γεγονότων;Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-6260184938616707162010-09-03T22:32:40.015+03:002010-09-03T22:32:40.015+03:00Είδα ότι αφησες σχόλιο. Αν μου επιτρέπεις θα το δι...Είδα ότι αφησες σχόλιο. Αν μου επιτρέπεις θα το διαβάσω κάποια άλλη στιγμή και θα τα πούμε.<br /><br />Καλό βράδυ.Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-37800925999332250742010-09-03T22:04:38.179+03:002010-09-03T22:04:38.179+03:00Δισδαίμονα,αναφέρομαι στην εγκύκλιο του υπουργού(γ...Δισδαίμονα,αναφέρομαι στην εγκύκλιο του υπουργού(για την οποία έχει γίνει μεγάλη συζήτηση και σε τηλεοπτικά κανάλια),στην οποία κατονομάζεται και παρουσιάζεται η ΕΟΚΑ Β και ο αρχηγός της,ως οι μόνοι υπεύθυνοι για τα δεινά της Κύπρου(κάτι το οποίο εγώ προσωπικά ΔΕΝ δέχομαι),την ίδια ώρα που γίνεται μια αόριστη και γενικόλογη αναφορα στις «παρακρατικές οργανώσεις του 63»(γιατί άραγε;)ωσάν αυτές, να καθοδηγόντουσαν και να χρηματοδοτούνταν από εξωγηίνους.Όταν αγγίζουμε ευαίσθητα θέματα,όπως αυτό της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης,δεν πρέπει να περιορίζουμε το θέμα στα «Timinis πουκάμισα» και στην «ελληνοπρέπεια» του κύριου Τορναρίτη(όπως πράττεις στην ανάρτησή σου,άρα δεν νομίζω να βρίσκομαι στο λανθασμένο μπλογκ),διότι τα αίτια και οι ρίζες της αποτυχίας δημιουργίας και καθιέρωσης ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος,είναι πολύ βαθύτερες(δες στο προηγούμενο μου σχόλιο).Πρόθεση μου δεν ήταν ούτε να σου επιτεθώ,ούτε να σε αποκαλέσω «Μακαριακή»,αλλά να σου υποδείξω,ότι όταν μιλάς για «εντολοδόχους βουλευτές και εκπαιδευτικές-κομματικές οργανώσεις,που δεν έχουν δικαίωμα επί της νοημοσύνης των παιδιών μας»(συμφωνώ απόλυτα),πρέπει να κατονομάζεις και τον εντολοδόχο υπουργό του ΑΚΕΛ και την εκπαιδευτική-κομματική οργάνωσή του και όχι να μιλάς μόνο για τα «ψώνια του Τορναρίτη» και την ΟΕΛΜΕΚ.Πάνω σε αυτό το ζήτημα,έχουν αποτύχει όλοι παταγωδώς.«Δεν ξέρω αν η οελμεκ έχει μπλογκ για να σε παραπέμψω, μήπως εκεί αποκτήσεις καθαρότερη εικόνα για τους "στόχους" σου...» Δεν ξέρω για ποιους «στόχους» μου μιλάς.Είμαι υπέρ της απεξάρτησης της παιδείας από τα κόμματα και την εκκλησία.Και εάν με ρωτάς εμένα;Από τη στιγμή που εμείς οι ίδιοι είμαστε ανάξιοι να συγγράψουμε τη ΔΙΚΗ μας ιστορία(αφού μέχρι και οι οργανώσεις καθηγητών είναι δυστυχώς κομματικοποιημένες και εξυπηρετούν αλλότρια συμφέροντα) ας αφήσουμε τότε άλλους να την συγγράψουν.Ας καλέσουμε ξένους ακαδημαικούς,γνώστες της σύγχρονης Κυπριακής Ιστορίας,να φέρουν εις πέρα την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση,χωρίς προκαταλήψεις και καθοδηγήσεις από έξωθεν.Kokouihttps://www.blogger.com/profile/05789220429762001534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-29708147348040643842010-09-03T19:01:30.636+03:002010-09-03T19:01:30.636+03:00Kokoui,
δεν έχω υπόψιν μου για ποιά εγκύκλιο που ...Kokoui,<br /><br />δεν έχω υπόψιν μου για ποιά εγκύκλιο που θεοποιούσε τον Μακάριο μιλάς. Εχω υπόψιν μου την εγκύκλιο στην επέτειο του Μακαρίου που στάληκε στα σχολεία και ήταν αρκούντως κριτική για τον Μακάριο με αποτέλεσμα η οελμεκ να σηκώσει παντιέρα ενάντια στον υπουργό παιδείας.<br /><br />Δεν είμαι σίγουρη με ποιό τρόπο το σκεπτικό σου συνδέεται με τις δικές μου απόψεις και γιατί απευθύνεσαι σε μένα για να διαλευκάνω αυτές τις απορίες. Θα ήταν πολύ πιο καλοδεχουμενες αν τις παρέθετες ως απόψεις. Από πότε εγώ έγινα Μακαριακή και από πότε εγώ είμαι υπερ της κομματικοποίησης της παιδείας;;;;<br />Ψάξε μήπως μπήκες σε λάθος μπλογκ.<br /><br />Επίσης αν θέλεις να κάμνουμε κουβέντες, το επιθετικό ύφος δεν με βοηθά ιδιαίτερα...<br /> <br />Επί της ουσίας,δεν αντιλαμβάνομαι με πιο τρόπο,η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και δη το μέρος που αφορά το μάθημα της ιστορίας,αποτελεί κομματικοποίηση εαν επιτέλους πρέπει να πουμε ξεκάθαρα για τα έργα της ΕΟΚΑ Β και του αρχηγού της. Αυτό αφορά την κυπριακή ιστορία και κανένας εντολοδόχος βουλευτής δεν εχει δικαίωμα επί της νοημοσύνης των παιδειών μας.Τα ίδια ισχύουν και για τα έργα του Μακαρίου. Δεν ξέρω αν η οελμεκ έχει μπλογκ για να σε παραπέμψω, μήπως εκεί αποκτήσεις καθαρότερη εικόνα για τους "στόχους" σου...Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-36381037518835048552010-09-03T18:52:22.178+03:002010-09-03T18:52:22.178+03:00Δέμων γεια, για τη σχέση του αποσπάσματος με τον Τ...Δέμων γεια, για τη σχέση του αποσπάσματος με τον Τορναρίτη...καμία.Γιατί δεν έβαλα απλά το απόσπασμα; Διότι ήθελα να σχολιάσω δύο διαφορετικά πράγματα, το δάπεδο και το επίπεδο.Απλά.Επίσης,γιατί όπως ξέρεις,συχνότατα "μασώ φύλλα Δάφνης" :-) Την λέξη δεν θέλω να την διορθώσω,διότι αντικατοπτρίζει το γεγονός πως ο εγκέφαλος δεν διαθέτει "εισαγωγικά" γι αυτό καταλήγει να μπερδεύει την βούρτσα με χμ...έτσι η λέξη πεδοία είναι αυτό που κατοικεί στον εγκέφαλο πολλών.<br />Ευχαριστώ για την ευχή,θα χρειαστεί!Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-9228294787296640512010-09-03T16:42:58.595+03:002010-09-03T16:42:58.595+03:00Εάν ανακαλέσω στην μνήμη μου, εκείνη την εγκύκλιο ...Εάν ανακαλέσω στην μνήμη μου, εκείνη την εγκύκλιο του Υπουργού,που εστάλει στα σχολεία,η οποία δαιμονοποιούσε τον Γεώργιο Γρίβα Διγενή και αθώωνε τον «εθνάρχη» του ΑΚΕΛ,τότε καλά κάνει ο κύριος Τορναρίτης που αντιδρά.Το λοιπόν,εάν αυτή η περιβόητη «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» φοράει φωτοστέφανο στον Μακάριο και κέρατα στον Γρίβα,τότε καλύτερα να την πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων.Εάν είναι να αποτάξουμε από την μια,το αλάνθαστο της ανώτερης φύλής των Ελλήνων,αλλά από την άλλη να συνεχίσουμε να στραβώνουμε του μαθητές, με την συντήρηση του μύθου Μακάριος,τότε ευχαριστώ,αλλά δεν θα πάρω.Βέβαια,το ίδιο ισχύει και για τα «κοπέλλια» της Πινδάρου.Εάν νομίζουν ότι «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» είναι η δοξολογίες σε στύλ κατηχητικού, για εκείνο τον αγώνα της ΕΟΚΑ,χωρίς να γίνεται αναφορά στο αυτονόητο,δηλαδή στο πως ξεκίνησε και που μας οδήγησε τελικά εκείνος ο αγώνας,ώστε έτσι να προβληματίσει τον μαθητή και να του δώσει την ευκαιρία να εξάγει τα δικά του συμπεράσματα, αναπτύσσοντας την ΔΙΚΗ του κριτική σκέψη,τότε πλανόνται και αυτοί πλάνη οικτρά.Είναι πραγματικά θλιβερό,να κομματικοποιούμε και να ιδεολογικοποιούμε ακόμα και αυτόν,τον νευραργικό τομέα της παιδείας.Με την αγαπητή Δισδαίμονα,να κρίνει την ιστορία με την δική της αριστερή σκοπιά και μια άλλη δεξιά Δισδαίμονα να το πράττει αντίστοιχα.Από ότι κατάλαβα,η αποτοξίνωση της παιδείας από τα κόμματα και την εκκλησία,που θα οδηγήσει μελλοντικά στην παραγωγή ελεύθερα σκεπτόμενων πολιτών,σκοντάφτει στα εμπλεκόμενα συμφέροντα του Κυπριακού εκκλησιαστικού και κομματικού κατεστημένου.Είμαστε που είμαστε για τα παναύρκα,τότε γιατί δεν εκδίδουμε 7 βιβλία της ιστορίας,ένα για κάθε κόμμα και ένα για την εκκλησία;Kokouihttps://www.blogger.com/profile/05789220429762001534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-23077189309894826132010-09-03T12:56:29.675+03:002010-09-03T12:56:29.675+03:00Πολύ ενδιαφέρον απόσπασμα αλλά εγώ μπερδεύτηκα καθ...Πολύ ενδιαφέρον απόσπασμα αλλά εγώ μπερδεύτηκα καθώς προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση έχει με τους Τορναρίτες και κλπ και με το θέμα της ελληνικής παιδείας (διόρθωσε τη λέξη "παιδεία" στην έβδομη πρόταση της πρώτης παραγράφου σου ή βάλε εισαγωγικά αν πρόκειται για λογοπαίγνιο "π(αιδοι)α ;) ...)<br /><br />(Καλό κουράγιο ώσπου να ελαφρύνει ο φόρτος εργασίας)ΔemΩΝhttps://www.blogger.com/profile/07723055608199843063noreply@blogger.com