tag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post8518045587121331651..comments2023-05-23T10:38:36.906+03:00Comments on Disdaimona: Το ξεκίνημαDisdaimonahttp://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-6773244195540877812012-02-26T13:54:54.802+02:002012-02-26T13:54:54.802+02:00ε κοιτα καλά να τους κάμει ο μιτσής τζείνους που λ...ε κοιτα καλά να τους κάμει ο μιτσής τζείνους που λοιώνουν πας την κιθάρα, διότι τζαι τουτον εν δείγμα της εποχής - καθε γειτονια και ωδείο καθε γειτονιά και σχολή μπαλέττου - δηλαδή εν να εχουμεν μια κοινωνία κιθαριστών; τζαι τες δουλειες ποιός θα τες καμνει; :)<br /><br />παιζει ρολο το γινάτι. ο καθένας ξέρει για ποιο πραμα έσιε ψώνιο - με την καλή εννοια - τζαι πρεπει να ειμαστε τζαι λλιον πεισματαρηδες για τζείνα που αγαπούμε.<br /><br />εν είμαι φαν της κοινωνικής δικτύωσης. εθκιαβαζα τα τελευταια ποστ του Κριτικ που ελαλεν για το προβλημα της εσωστρεφειας, τζαι εδιερωτούμουν γιατί το ονομάζει προβλημα. <br />εμένα φαινεται μου πολλά υγιής η "αντικοινωνικότητα" τζαι να θέλεις για 5 ωρες να μεν σου μιλήσει κανένας. :)<br /><br />τζαι τουτον εν μερος του φοκους. να μπορείς να εστιασεις στον εαυτό σου τροφοδοτοντας τον με ουσία όμως τζαι όι να χασκεις μπροστά στην οθόνη.<br /><br />η φαση που μου λεεις με το Σταρ Τρεκ εν αγορίστικη εμμονή :) το να κατακτήσετε τον κόσμο σε 10 δευτερόλεπτα.<br /><br />τον κόσμο απολαμβανουμεν τον! λλιον πιο χαλαρά με το θέμα της κατάκτησης! :)<br /><br />το ιντερνετ εν σπουδαίο ναι συμφωνώ, αλλά σε συναρτηση με την απεξάρτηση που το κοινωνικό σύνολο. έτσι τζαι αλλιώς μια σημαντική διάσταση της γνωσης εν τζαι τουτη. η δύναμη της απεξάρτησης. οι ανθρωποι που θελουν να επιβαιβεωνουνται συνέχεια σε κοινωνικά δρώμενα τζαι που θεοποιούν την κοινωνικότητα και τες στιγμές της, κατα τη δική μου γνωμη εννεν ιδιαιτερα ελευθερα ατομα. <br /><br />τεσπα, εν τζαι η κοινωνικότητα μερος μιας τελετουργίας. καποιοι πασιν στες εκκλησιές να μαγευτούν καποιοι πασιν στα μπλογκς καποιοι πασιν σε ιβεντς.<br /><br />το να θκιαβασεις ενα βιβλίο όμως εννε τελετουργία. μπορει να εν τζαι θέμα γουστου βεβαια.<br /><br />αν προτιμάς να επικοινωνείς τετ-α-τετ με τον πνευμα ενός άλλου ανθρωπου μεσα που τα γραφτά του.<br /><br />παντως, η ζωή εσιει πολλές πηγές σταθερότητας τζαι ισορροπίας. νομίζω η γνωση εν μια που τες σημαντικές τουτες πηγές. τζαι θεωρώ πως πρεπει να προστατευεται που την παραπληροφόρηση τζαι την ελαφρότητα που τις προσδίδουν τα διάφορα μέσα.Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-62582168697125271872012-02-26T13:32:46.854+02:002012-02-26T13:32:46.854+02:00"χωρίς αφοσίωση και συγκεκριμένο φοκους ούτε ..."χωρίς αφοσίωση και συγκεκριμένο φοκους ούτε σκαρπάρης καλός δεν γίνεται το πλάσμα."<br /><br />Ξεχάννεις κάτι αρκετά δυσκολοθεώρητον το ταλέντο. Εχω ακούσει για αθρώπους που λιώννουν πας στην κιθάραν αλλά έρκεται ένας κότσιρος τζιαι παίζει δέκα φορές καλλίττερα τους με θκιό μαθήματα της μισής ώρας.<br /><br />Το google έννεν πανάκεια αλλά εν ευλογία για διαδικτυακόν διάλογον. Μάλιστα εν τζιαι αρκετά έγκυρον διότι έσιεις μπροστά σου λόγον τζιαι αντίλογον. Αλλά τζιαι εγώ πάντα έχω ένα βιβλίον ανά χείρας, ypu can't beat that! Απλά κάποτε θα ήθελα να ήμουν ο Ντέϊτα που το Σταρ Τρεκ, να θκιαβάσψ ούλλους τους τόμους της ανθρώπινης γνώσης σε λλίες ώρες τζιαι μετά να αράξω να τους επεξεργαστώ at leisure με τον ποσιτρονικόν μου εγκέφαλον (ηλεκτρονικός ανασταναγμός...)Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-14330293732733418002012-02-26T12:53:33.620+02:002012-02-26T12:53:33.620+02:00κοίτα, αν δεν είσαι κάποιος που εμβαθύνει :) τοτε ...κοίτα, αν δεν είσαι κάποιος που εμβαθύνει :) τοτε θα είναι αδιάφορο αν ο γκουρού σου είναι ο Φρόυντ ή αν είναι ο Σωκράτης. <br /><br />αν ψάχνεις "θεωρητική" νομιμοποίηση για να μεν σκέφτεσαι αλλά για να αναπτύξεις μιαν "ηθική" για να περνάς τον καθημερινό σου βίο χωρίς ανία, δηλαδη να απασχολεις τον εγκέφαλο σου με διάφορα πορικά, ασχετα μεταξύ τους και κυρίως μέσω του γκουκγλ ως πληροφοριοδότη, τότε, όπως λέει και ο Γκράμσι στο συντομο απόσπασμα που ανέβασα, ανήκεις στους ανθρώπους - μαζα ποικίλης ύλης.<br /><br />το παραδοξο είναι να το κάμνουμε τουτο, δηλαδή να αντιμετωπίζουμε την γνώση ως "ποικίλη ύλη" ενός περιοδικού, στο όνομα της μη υποταγής μας σε στερεότυπα ή σε δογματισμούς. Νομίζω πως η γνώση αξίζει κάτι καλύτερο. Αξίζει και μια αφοσίωση γιατί χωρίς αφοσίωση και συγκεκριμένο φοκους ούτε σκαρπάρης καλός δεν γίνεται το πλάσμα.<br /><br />τι θέλω που σενα; τίποτε. κάμνουμεν μια κουβέντα. λέω μόνο πως η φιλομάθεια για να αποδώσει χρειαζεται και μια μέθοδο. <br /><br />θεωρώ προβληματικό να θέλουμε να απολαυσουμε τους καρπούς μιας γνωσης εδώ και τώρα. υπαρχει μια αδηφαγία να γίνει η γνωση κατι αλλο από αυτό που είναι. δεν ξέρω αν με εννοείς...:)<br /><br />θεωρω σημαντικό το φοκους στις γνωστικές διαδικασίες. δλδ θέλεις Φρούντ; τοτε πρεπει να δεις τον Φρόυντ σαν ένα λουλουδι για παράδειγμα που θα ανοίξει τζαι θα σου φανερώσει τα εσωτερικά πεταλλα αφού αναπτυχθεί.<br /><br />η κατακερματισμένη πληροφόρηση δεν θα σου δωσει το ζουμί σε τιποτε.<br /><br />επαρέθεσα ενα απόσπασμα ενός από τα σπουδαιότερα για μένα πνεύματα του περασμένου αιώνα. <br /><br />γνωση είναι να πιασεις ενα βιβλίο τζαι να του αφιερωθείς. εγώ έτσι λειτουργώ. <br /><br />φιλικά αυτά. :)Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-80174865623381243162012-02-26T12:22:01.667+02:002012-02-26T12:22:01.667+02:00Καταλαβαίνεις φυσικά ότι πρέπει να μου δώσεις τζια...Καταλαβαίνεις φυσικά ότι πρέπει να μου δώσεις τζιαι κανέναν παράδειγμαν mon cherie. Ως τύπος που εν εμβαθύνει (ήνταλως έφκαλα τζείνον το πολυτεχνείον εν αξιοσημείωτον) καταλάβω παραπάνω έτσι.<br />Θα σου διατυπώσω την εξής εντυπωσιακήν κατ' εμέναν ακολουθίαν:<br /><br />1) Ο άθρωπος (homo sapiens) υπάρχει κάποιες εκατοντάδες σιηλιάες (έως εκατομμύρια) χρόνια.<br />2) Δείγματα πολιτισμού ανέπτυξεν πριν κάποιες δεκάδες σιηλιάες<br />3) Ιστορική καταγραφή υπάρχει για κάποιες σιηλιάες χρόνια<br />4) Τα πιο πρόσφατα τζιαι σε διαμάχην επικράτησης πολιτικο-οικονομικά συστήματα υυπάχουν κάποιες εκατοντάδες χρόνια.<br />5) Ο Μιχάλης Ταπακούδης (Woofis) υπάρχει για κάποιες δεκάδες χρόνια τζιαι αν παν ούλλα καλά έσιει μπροστά του ακόμα λλίες δεκάδες.<br />6) Η "επανάσταση" του στα "στερεότυπα" της "κοινωνικής ομάδας" στην οποίαν "έτυχεν" να αναπτυχτεί χρονολογείται κάποια χρόνια. Ως έναν σημείον θεωρείται επιτυχής. Τζιαι με σχετικά μικρές αβαρίες (του τύπου "μα γιε μου εν τζιαι είσαι πράγματι άθεος", ή "μόνον οι χαζοί εν κομμουνιστές").<br /><br />Που τζιαμέ τζιαι τζει φίλη μου, η αμφισβήτηση του Μαϊκ πάει τζιαι ανάποδα. Αποφάσισα ότι εν έσιει θεόν, ότι ο καπιταλισμός εν απάνθρωπος, ότι ο εθνικισμός εν αδιέξοδος, αλλά τζιαι οι "άλλες προτάσεις" ως τωρά μόλις "ανήλθαν στην εξούσίαν" (κατέχοντας μάλιστα τζιαι καταστρεπτικήν ισχύν τουλάχιστον ίσην με τον "αντίπαλον") έχουν τα κάμει (τζιαι εξακολουθούν να τα κάμνουν) σιόνιν τζιαι καστρίν. Τοπικώς τζιαι πλανητικώς.<br />Άρα, καλή η φιλοσοφία, καλή τζιαι η πράξη. What do you want from me?<br />Κατά τα άλλα, "λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν", άρα θέλω δουλειάν τζιαι ως φιλόσοφος. Αναμένω τα φώτα σου. Αν τζιαι που το κομπιούτερ you can only do so much...Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.com