tag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post8391309500454505220..comments2023-05-23T10:38:36.906+03:00Comments on Disdaimona: στην καπιταλιστική κοινωνία, όταν η ταξική πάλη, που βρίσκεται στη βάση της κοινωνίας αυτής, οξύνεται κάπως σοβαρά, δεν μπορεί να υπάρξει τίποτε το ενδιάμεσο, παρά τούτο μόνο: είτε δικτατορία της αστικής τάξης, είτε δικτατορία του προλεταριάτου. Κάθε ονειροπόλημα για κάποια τρίτη λύση είναι αντιδραστικό θρηνολόγημα μικροαστού.Disdaimonahttp://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-79720944283039636912013-06-20T22:45:26.231+03:002013-06-20T22:45:26.231+03:00Απαντώ πολλά σύντομα τζαι συνοπτικά. Για να απαλλο...Απαντώ πολλά σύντομα τζαι συνοπτικά. Για να απαλλοτριώσεις το μεγάλο κεφάλαιο, δηλαδή το μονοπωλιακό κεφάλαιο, το οποίο τυχνάννει της προστασίας του στρατού, της αστυνομίας και του αστικού κράτους, τζαι εφοσον χωρίς αυτήν την απαλλοτρίωση δεν μπορεις να περάσεις σε καμια κοινωνικοποίηση, ακόμα τζαι αν δεν θα δομήσεις ένα ορθοδοξο σοσιαλισμό - τύπου Λενινιστικού - αλλά αν θα δομήσεις ένας μη ορθόδοξο τύπο μεταβατικής σοσιαλδημοκρατίας - δηλαδή θα είσαι σε ένα μεταβατικό σταδιο, πρεπει να χρησιμοποιησεις τα όπλα του προηγούμενου συστηματος, ουτως ωστε αυτα τα οπλα να μεν στραφουν εναντίον σου.<br /><br />Όχι για να αντικαταστησεις την εξουσία, αλλά για να την αφοπλίσεις.<br /><br />Μεσα σε αυτα τα πλαισια η πρωτη σοβιετική δημοκρατια στηρίχθηκε στα Σοβιετ και αφαιρεσε το δικαιωμα ψήφου από όσους ανήκαν στην κατηγορία των εκμεταλλευτών την εργασίας, ώστε να διασφαλίσει την επιτυχή απαλλοτρίωση του κεφαλαιου. <br /><br /><br />Προκειται για αντι-μέτρα, για μέτρα τα οποία αφαιρούν, για το στάδιο της άρνησης του προηγούμενου και της δομησης του καινουριου στη βαση των υλικών πραγματικοτήτων και όχι μιας εκ των προτέρων αφηρημένης έννοιας καποιας "ελευθερίας"Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-52418653487567130902013-06-20T22:38:55.065+03:002013-06-20T22:38:55.065+03:00γιατί ο Δρουσιώτης έσιει; Πού το ήβρεν; Τζιαμέ που...γιατί ο Δρουσιώτης έσιει; Πού το ήβρεν; Τζιαμέ που ήβρεν τζαι την αντροπή;Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-36170487516813786862013-06-20T22:35:34.882+03:002013-06-20T22:35:34.882+03:00Φυσικά δεν θα συνεννοηθούμε. Πως θα συνεννοηθούμε ...Φυσικά δεν θα συνεννοηθούμε. Πως θα συνεννοηθούμε όταν η οποιαδηποτε κριτική γινεται, οταν ξεπερνα τους όρους σκεψης και πολιτικής αντιληψης του κομματος αποδίδεται<br /><br />1. σε δεκανικια του νεοφιλελυθερισμου<br />2. σε εν δυνάμει φασίστες<br />3. σε άτομα που δεν επισκέπτονται οι φασιστες επειδή ειναι έτοιμα να εργοδοτηθουν απο το προεδρικό.<br /><br />Αν οποιοσδηποτε νομίζει ότι μπορει να ευδοκιμήσει ένας υποτιθεμενος "διαλογος" εαν και εφόσον ο ενας απο τους δυο ειναι ήδη υποτακτικός στις αρχες και την αντιληψη του αλλου, και εαν δεν ειναι υποτακτικός πρεπει να λοιδωρείται...ε όχι εν θα συννενοηθούμε!<br /><br />Στο δικό μου χωρκό, χρειαζεται τζαι ο σεβασμός, όχι μονο οι υπουλίες και καλά στο όνομα της "αριστεράς".<br /><br />Φανταζουμαι να ειχαμε τζαι κανενα δημοσιο λογο εκτος απο τον προσωπικο λογο σε ενα γαμωμπλογκ τί θα εγινετουν....<br /><br />Όποιος εν εσιει μνημη ειναι καταδικασμενος να περασει τα ίδια. Εγώ εχω!!Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-85107985155886584742013-06-20T22:08:13.083+03:002013-06-20T22:08:13.083+03:00Δε νομίζω να συνεννοηθούμε.
"δεύτερο: πως ο ...Δε νομίζω να συνεννοηθούμε.<br /><br />"δεύτερο: πως ο ίδιος έχει πολλά να μου δώσει για την βελτίωση της ταξικής μου συνείδησης, πράγμα που δεν είναι δυνατόν, εαν εγώ δεν ξεφοβηθώ την αναμέτρηση και δεν ανοίξω τα σχόλια."<br /><br />Βελτίωση της ταξικής σου συνείδησης; Μα δεν είπα κάτι τέτοιο. Όταν εγώ λέω "να μου δώσεις και να σου δώσω, εννοώ γνώση. Εσύ εννοείς μπουνιές;<br /><br />Ξέχασε το. Χαμένος κόπος.<br />Τάκηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-11411586057880549852013-06-20T21:38:21.787+03:002013-06-20T21:38:21.787+03:00Μεν με ρωτάς γιατί αλλά έκαμεν μου "κλικ"...Μεν με ρωτάς γιατί αλλά έκαμεν μου "κλικ" το σημείον 7. Τα περί "δικαιώματος του συνέρχεσθε".<br />Διόρθωσε με αν το καταλάβω λάθος:<br /><br />Για να επιτρέψουν οι "εργαζόμενοι" στους "εκμεταλλευτές" (σόρρυ για τα εισαγωγικά, εν τζιαι τούτες νάκκον σκοτεινές έννοιες για λλόου μου ακόμα) να "συνέρχονται" θα πρέπει πρώτα να "να αφαιρεθούν από τους εκμεταλλευτές όλα τα δημόσια και τα πολυτελή ιδιωτικά κτίρια, πρέπει πρώτα να εξασφαλιστεί ελεύθερος χρόνος στους εργαζόμενους, πρέπει η δική τους ελευθερία του συνέρχεσθαι να περιφρουρείται από ένοπλους εργάτες, και όχι από ευγενείς ή από καπιταλιστές-αξιωματικούς με αποβλακωμένους στρατιώτες."<br /><br />Βασικά το όλον λήμμαν αθθύμισεν μου την εξής, δύσκολην, φιλοσοφικήν ερώτηση:<br /><br />"Πρέπει να ανεχόμαστε όσους δεν ανέχονται;"<br /><br />Επιπλέον, επειδή "ούτε στην Αγγλία το 1649, ούτε στη Γαλλία το 1793 παραχώρησε «ελευθερία του συνέρχεσθαι» στους μοναρχικούς και στους ευγενείς που καλούσαν τα ξένα στρατεύματα και που «συνέρχονταν» για να οργανώσουν απόπειρες παλινόρθωσης" θεωρείται υποκριτικό κάποιοι να ζητούν κάτι τέθκοιον επί της "δικτατορίας του προλεταριάτου".<br /><br />Δαμέ πάλε αθθυμήθηκα τους πολιτικούς μας δακάτω που για ότι κριτικήν τους ασκηθεί έχουν έτοιμην απάντησην: "εν πρέπει να μιλούν οι τάδε διότι τον τζιαρόν τους εγίναν shειρόττερα" κλπ.Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-70611841671912716682013-06-20T21:01:55.165+03:002013-06-20T21:01:55.165+03:00Μα έχεις μούσι;Μα έχεις μούσι;the Idiot Mouflonhttps://www.blogger.com/profile/06429239724988272641noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3865309161357910842.post-74952390931422241232013-06-20T19:31:19.113+03:002013-06-20T19:31:19.113+03:00Αν ο Τάκης δεν επιθυμεί να τοποθετηθεί στο κείμενο...Αν ο Τάκης δεν επιθυμεί να τοποθετηθεί στο κείμενο, μπορει να στειλει δικό του κειμενο, οπου να μας εξηγεί με ποιο τρόπο η πολιτική και συνδικαλιστική δράση του ακελ, δημιουργεί αυτες τις επιθυμητές, παρα πολύ επιθυμητές ώριμες συνθήκες που ακομη δεν υπάρχουν.<br /><br />Εννοείται πως ταυτοχρονα περιμένω και το ιμειλ.<br /><br />Σε περιπτωση δε που ο Τάκης είναι το ίδιο άτομο ή γνωρίζει το άτομο που άφησε παρόμοιο σχόλιο σε ακελικό ιστολόγιο " ας ανοιξει τα σχολια της δεν κινδυνευει απο τους φασιστες, αφου έγινε ο επομενος Δρουσιωτης", να τον παρακαλεσω να του πει να κοπιασει επισης προς θέαση!!!Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.com